eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie odnowienia elewacji na budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Poznań: Wykonanie odnowienia elewacji na budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 217093 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112604 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odnowienia elewacji na budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowienia elewacji budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie tynku cienkowarstwowego na warstwie styropianu, wymiany części starych okien na nowe z PCV, wymiana drewnianych drzwi wejściowych do budynku oraz prac towarzyszących takich jak wymiana rur spustowych, wymiana pionów instalacji odgromowej, przebudowa ogrodzenia (rozbiórka starego muru i wykonanie nowego z cegły klinkierowej), ułożenie fragmentu chodnika z betonowej kostki brukowej. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonego ślepego kosztorysu, SIWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: budowlaną, elektryczną, instalacyjną. Zakres robót budowlanych obejmuje: Elewacja północna (boczna od ul. Szydłowskiej): roboty rozbiórkowe: demontaż krat okiennych, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (6 szt.) na nową z PCV antywłamaniową, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, uwaga: wykonanie tego zakresu robót wymaga ustawienia rusztowań na terenie miejskim Elewacja zachodnia (tylna od ul. Witosa): roboty rozbiórkowe: demontaż krat okiennych, demontaż metalowych uchwytów do flag, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (21 szt.) na nową z PCV antywłamaniową, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo przy wszystkich oknach (również tych, które nie są wymieniane), montaż rurek osłonowych do zwodów instalacji odgromowej, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, likwidacja trawnika, ułożenie betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo cementowej, wykonanie rolki z cegły klinkierowej wokół krat studzienek naświetli, malowanie krat naświetli, rozebranie muru ogrodzeniowego z cegły, demontaż furtki i bramy, wykonanie muru z czerwonej cegły klinkierowej, renowacja furtki i bramy, uwaga: wykonanie tego zakresu robót wymaga ustawienia rusztowań na terenie miejskim Elewacja południowa (boczna): roboty rozbiórkowe: demontaż elementów metalowych, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (3 szt.) na nową z PCV, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, Elewacja wschodnia (frontowa od strony terenu U.P.): roboty rozbiórkowe: demontaż krat okiennych, demontaż metalowych uchwytów do flag, rozbiórka obróbki blacharskiej gzymsu, skucie gzymsu między piętrami, wymiana stolarki okiennej (1 szt.) na nową z PCV, montaż parapetów aluminiowych malowanych proszkowo przy wszystkich oknach, montaż rurek osłonowych do zwodów instalacji odgromowej, ocieplenie ścian warstwą styropianu, wykonanie tynku cienkowarstwowego i malowanie farbą elewacyjną, wykonanie pasa elewacji w technologii antygrafiti, wykonanie cokołu z tynku ozdobnego, zmniejszenie podestu z krat typu mostostal na spoczniku schodów ewakuacyjnych o grubość warstwy ocieplenia, demontaż szyb ze szkła klejonego w balustradzie schodów ewakuacyjnych, montaż nowych mniejszych szyb ze szkła klejonego w balustradzie schodów ewakuacyjnych, demontaż i ponowny montaż dwóch daszków nad wejściami do budynku, demontaż i ponowny montaż dwóch tablic z godłem i nazwą instytutu, odtworzenie numeru budynku (c 9A). Zakres robót elektrycznych: wymiana instalacji istniejących zwodów instalacji odgromowej, demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, demontaż i ponowny montaż na dodatkowym wsporniku lampy sodowej, demontaż lamp nad drzwiami wejściowymi do budynku, montaż nowych lamp hermetycznych nad drzwiami wejściowymi do budynku, Zakres robót instalacyjnych: demontaż istniejących rur spustowych, wykonanie nowych rur spustowych z blachy cynkowo-tynkowej o średnicy 150 mm, montaż rur spustowych z odsunięciem od ściany na grubość ocieplenia i tynku cienkowarstwowego, montaż nowej rury z PCV z czyszczakiem, połączenie rynny z rurą spustową. Prefabrykowaną kształtką z blachy cynkowo-tytanowej, przebudowa połączenia rur spustowych na elewacji zachodniej - wykonanie kanalizacji deszczowej w wykopie na odcinku około 2 m. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie montażu stolarki okiennej i drzwiowej, robót elektrycznych oraz instalacyjnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.. Zamawiający wymaga udzielenia pięcioletniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy jest zobowiązany dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy realizacji zamówienia w wersji papierowej. A. Podstawowe dane budynków: Budynek wybudowany w 1956 roku podpiwniczony, trzykondygnacyjny z dachem drewnianym krytym dachówką, Powierzchnia zabudowy - 755 m2 Powierzchnia użytkowa - 2.210 m2 Kubatura budynku - 16.823 m3 B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Ślepy kosztorys na roboty budowlano-instalacyjne, 2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Rysunki elewacji. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Wymagane parametry techniczne: Zastosowane materiały muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Okna białe dwuskrzydłowe rozwieralno-uchylne ze słupkiem stałym z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,45 W Kxm2, okucia antywłamaniowe WK1 w kolorze białym, szyby typu P2 o współczynniku przenikania ciepła U= 1,0 W Kxm2, okna białe jednoskrzydłowe uchylne z możliwością wypinania do mycia z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,45 W/Kxm2, szyby o współczynniku przenikania ciepła U= 1,0 W Kxm2, drzwi drewniane dwuskrzydłowe wykonane na wzór istniejących szklone szkłem bezpiecznym, Farba silikonowa fasadowa w kolorze wg Caparol AmphiSilan Fassaden - Oxigeld 3 S 4 E. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. usuwanie gruzu na zewnątrz budynku poprzez rękawy, wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie zabezpieczeń wejść do budynku dla pracowników i studentów na czas prowadzenia robót; 4. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 8. uzyskanie zgody na zajęcie terenu miejskiego pod rusztowania, związane z tym koszty ponosi Wykonawca; 9. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 10. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; 11. uzgadnianie prowadzenia robót z dyrektorem Instytutu Inżynierii Rolniczej Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie wymiany okien i montażu parapetów, robót instalacyjnych i elektrycznych. W zakresie robót ogólnobudowlanych Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana IZO-BUD Piotr Kwiatkowski, ul Ogrodowa 45, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 378583,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 341955,87

  • Oferta z najniższą ceną: 341955,87 / Oferta z najwyższą ceną: 500000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.