eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja placówek oświatowych należących do Gminy Oława - termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Marcinkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26

Ogłoszenie nr 112373 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.

Oława: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. : Termomodernizacja placówek oświatowych należących do Gminy Oława - termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Marcinkowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521095-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 90407-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oława, krajowy numer identyfikacyjny 93193486800000, ul. pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55200 Oława, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 133 044, faks 713 130 199, e-mail przetarg@gminaolawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaolawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. : Termomodernizacja placówek oświatowych należących do Gminy Oława - termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Marcinkowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.12.2017.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja placówek oświatowych należących do Gminy Oława - termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Marcinkowicach", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. 2. Usługa Wykonawcy będzie polegała na: a. sprawowaniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - w rozumieniu i zgodnie z zapisami polskiego Prawa Budowlanego w branży sanitarnej, elektrycznej, konstrukcyjno -budowlanej; b. opracowywaniu danych, w szczególności określających postęp rzeczowy i finansowy projektu, wymaganych do sporządzenia wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami i przekazywaniu ich Zamawiającemu w terminie umożliwiającym spełnienie warunków dotyczących rozliczeń środków unijnych; c. monitorowaniu przebiegu inwestycji w okresie realizacji inwestycji, weryfikowaniu kosztorysów i sporządzaniu protokołów odbioru robót częściowych i końcowych wykonawców robót budowlanych, koordynowanie procesu inwestycyjnego w zakresie dokumentacji projektowej dla każdego z wykonawców oraz współpraca z nadzorami autorskimi; d. sporządzaniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami objętymi przedmiotem zadania oraz rozliczeń finansowych zgodnie z wytycznymi dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 a także obowiązującymi przepisami prawa polskiego; 3. Szczegółowy zakres obowiązków, które Inspektor Nadzoru będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ . 4. Zakres nadzorowanych robót obejmuje między innymi: - modernizacja instalacji wewnętrznej c.o.; - wymiana starych okien w budynku dydaktycznym (szkole); - modernizacja muru z luksferów; - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku dydaktycznego (szkoły); - ocieplenie dachów płaskich; - ocieplenie dachu ceramicznego. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski, określony został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl (w zakładce przetargi), pod nazwą: "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Termomodernizacja placówek oświatowych należących do Gminy Oława - termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Marcinkowicach".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT137368.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowa "GAWŁOWSKI" Gawłowski Piotr, , ul. Biała 7, 42-200, Częstochowa, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16912.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16912.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44280.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.