eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisia Góra › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Szansa na lepsze jutro- program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-25

Lisia Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Szansa na lepsze jutro- program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra
Numer ogłoszenia: 111783 - 2014; data zamieszczenia: 25.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 1 Maja 7, 33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie, tel. 14 6784568, faks 14 6784249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Szansa na lepsze jutro- program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia magazynier z obsługą wózka widłowego, kasjer fakturzysta. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz-kelner z modułem obsługi klientów oraz kasy fiskalnej. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia sekretarka/asystentka z modułem języka niemieckiego. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa kasy fiskalnej i programu do fakturowania.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Szansa na lepsze jutro- program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia magazynier z obsługą wózka widłowego, kasjer fakturzysta. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz-kelner z modułem obsługi klientów oraz kasy fiskalnej. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia sekretarka/asystentka z modułem języka niemieckiego. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa kasy fiskalnej i programu do fakturowania

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.Wykaz wykonanych usług (szkoleń) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - Doświadczenie firmy - załącznik nr 2 do SIWZ - wymaga się minimum jedną realizacje dla każdej części osobno tożsamą lub odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (szkoleń), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. - wymaga się aby Wykonawca dysponował osobami, które przeprowadziły minimum jedno szkolenie tożsame lub odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla każdej części osobno

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych- Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym Program szkolenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku wystąpienia siły wyższej oraz innych warunków niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lisiej Górze, ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra pok nr 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lisiej Górze, ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra pok nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia magazynier z obsługą wózka widłowego, kasjer fakturzysta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to 140 godzin w tym: 40 godz. zajęć z zakresu m.in. zasad pracy w magazynie, gospodarki magazynowej, ewidencji magazynowo - księgowej, zasad inwentaryzacji, zasoby magazynowe, technologia i organizacja prac magazynowych, przepisy bhp i ppoż, 13 godz. zajęć z zakresu obsługi kasy fiskalnej, 20 godz. zajęć z zakresu wystawiania faktur i rachunków, obsługi programu fakturującego, 67 godz. zajęć osobę obsługi wózków jezdniowych + egzamin UDT, w tym: 44 godz. zajęć teoretycznych, - 8 godz. zajęć z wymiany butli gazowej 3 godz. teoria + 5 godz. praktyka, 15 godz./osobę jazdy i manewrowania osprzętem wózków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz-kelner z modułem obsługi klientów oraz kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakładana liczba osób: 3 osoby Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to 180 zajęć w tym 115 godzin zajęć praktycznych i 65 zajęć teoretycznych - w tym zajęcia z obsługi kasy fiskalnej. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w gastronomii dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w gastronomii przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w gastronomii przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki gastronomii dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w gastronomii sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w gastronomii planowanie posiłków i układanie prostego menu w gastronomii porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w gastronomii organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w gastronomii ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w gastronomii ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych w gastronomii obsługa klientów, serwisu, oraz poznanie zasad savoir vivre nabycie przez uczestników umiejętności obsługi kas fiskalnych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia sekretarka asystentka z modułem języka niemieckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakładana liczba osób: 1 osoba Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to 200 godzin, w tym 80 godzin to zajęcia z obsługi biura natomiast pozostałe godziny do zajęcia z języka niemieckiego. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Zasady organizacji biura i sekretariatu Prawo pracy Obsługa klienta Poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej (wysyłanie i odbieranie faksów, obsługa xero i skanera) Podstawy pisania bezwzrokowego na komputerze Etyka i kultura zawodu Trudne sytuacje w sekretariacie (stres, asertywność) Komputeryzacja prac biurowych, programy biurowe- MS Office (Word, Excel, Power Point), obsługa programów pocztowych, nauka języka niemieckiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa kasy fiskalnej i programu do fakturowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakładana liczba osób: 1 Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to minimum 28 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Obsługa kasy fiskalnej 12h 2 h zajęcia teoretyczne, 10 h zajęcia praktyczne. Program do fakturowania 16 2 h zajęcia teoretyczne, 14 h zajęcia praktyczne Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia Rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych Programowanie kas fiskalnych Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, Transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych Rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych Kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży- omówienie ustawy oraz Ewidencja kontrahentów Ewidencja towarów, cen i marż Rejestr sprzedaży i zakupów Kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentów, w tym faktur.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.