eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi gminnej nr 300111P - ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, od ul. Sobieskiego do ul. Wyszyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Gniezno: Przebudowa wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi gminnej nr 300111P - ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, od ul. Sobieskiego do ul. Wyszyńskiego
Numer ogłoszenia: 109943 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgniezno.bip4.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi gminnej nr 300111P - ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, od ul. Sobieskiego do ul. Wyszyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: projekt budowlany ze szczegółowością projektu wykonawczego (załącznik nr 9), przedmiary robót (załącznik nr 8), projekt docelowej organizacji ruchu kołowego (załącznik nr 10), szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11). Powyższe zamówienie realizowane jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, w tym między innymi: 2.1.1. I Etap - jezdnia: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - odwodnienie, - roboty nawierzchniowe, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie. 2.1.2. II Etap - chodnik strona prawa (od ul. Wyszyńskiego do ul. Sobieskiego): - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - zieleń, - chodnik, - miejsca postojowe, - zjazdy, - roboty wykończeniowe. 2.1.3. III Etap - chodnik strona lewa (od ul. Wyszyńskiego do ul. Sobieskiego): - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - zieleń, - chodnik, - miejsca postojowe, - zjazdy, - roboty wykończeniowe. 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm./ oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz.U.03.177.1729/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zaopiniowanego przez Zarządców dróg publicznych. Policję oraz zatwierdzonego przez Organ Zarządzający Ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2. Obsługę geodezyjną (wytyczenie w terenie oraz wykonanie mapy z inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej ulicy). 2.2.3. Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 j. t. ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 2.2.4. Uporządkowanie terenu (placu budowy, przyległych ulic) po wykonaniu robót objętych przedmiotem zamówienia. 2.2.5. Segregowanie i przewiezienie do magazynu Inwestora (na terenie miasta Gniezna) materiałów z rozbiórki (np. płyt betonowych 50x50cm, polbruku, kostki bazaltowej i kamiennej itp.), nadających się do ponownego wbudowania, po wcześniejszym zatwierdzeniu ich przez inspektora nadzoru. 2.2.6. Przewiezienie frezu w miejsce wskazane przez inspektora nadzoru, na terenie miasta Gniezna. 2.2.7. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia w tym między innymi: koparko-ładowarkę kołową; sprężarkę spalinową z młotem pneumatycznym; frezarkę; samochód dostawczy; stopę wibracyjną; zagęszczarkę lub inny sprzęt tożsamy, dostosowany do zagęszczania piasku, kruszywa, kostki betonowej; piłę do cięcia kostki betonowej; piłę do ciecia asfaltu; kombajn do czyszczenia sieci kanalizacyjnych typu WUKO; szczotkę mechaniczną; min. cztery samochody wywrotki, w tym min. dwa dostosowane do przewozu betonu asfaltowego (termosy, wywrotki z plandekami itp.); skrapiarkę listwową o szerokości jednorazowego spryskiwania min. 3,90m; rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości jednorazowo układanej masy min. 3,90m; min. dwa walce statyczne o tonażu powyżej 10Mg (w tym min. jeden stalowy), dostosowane do zagęszczania: warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa łamanego twardego, nawierzchni z betonu asfaltowego. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji ww. budowy winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych robót. 2.3. Wymagania jakościowe: 2.3.1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe (z wyjątkiem oznaczonych elementów oznakowania, krawężników kamiennych, kostki betonowej - z odzysku) i posiadać gwarancje jakości na min. 36 m-cy (dotyczy wszystkich wbudowanych, nowych elementów). Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze częściowym i końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.). 2.3.2. Beton asfaltowy na warstwę wyrównawczą i ścieralną powinien spełniać warunki mas dla ruchu KR 3 oraz posiadać gwarancje jakości, na min. 36 m-cy. 2.3.3. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 36 m-cy. Okres rękojmi liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. W tym okresie Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: - min. trzy roboty z zakresu wykonanych nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości brutto min. 300.000,00 zł każda, - min. trzy roboty z zakresu wykonanych nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, klinkierowej, z płytek betonowych itp. o wartości brutto min. 300.000,00 zł każda, - min. dwie roboty z zakresu wykonanego odwodnienia (studnie kanalizacyjne, wpusty uliczne z przykanalikami) o wartości brutto min. 40.000,00 zł każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. list referencyjny)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym sprzętem określonym w pkt. 2.2.7 siwz i pkt. 2.2.7. ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe), min. 1 osobą, która ma uprawnienia w specjalnościach instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, min. 2 osobami, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu. Osoby do kierowania ruchem drogowym są niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.10.243.1623 j. t. ze zm.) i Ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.05.108.908 j. t. ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę w wysokości min. 800.000,00 zł (załączyć potwierdzenie dokonania wpłat zaliczek, zgodnie z zapisem w polisie), aktualną na dzień otwarcia ofert, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę roboty w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej dla niniejszego zadania odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć do oferty certyfikat na masę wyprodukowaną na potrzeby powyższego zadania, zgodny z aktualną normą PN-EN 13108-1 Mieszanki mineralno - asfaltowe. Wymagania. Część 1: Beton asfaltowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 2. Zmiana terminu może być również spowodowana koniecznością udzielenia zamówień dodatkowych, koniecznych do wykonania, dla możliwości kontynuowania zadania podstawowego. 3. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika budowy, akceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 4. W przypadku zmiany kierownika budowy lub osób odpowiadających za realizację zadania dopuszczalna jest zmiana zapisu umowy polegająca na wpisaniu osoby pełniącej tę funkcję. 5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, pok. Nr 42, w godz. 8-15, (cena formularza 150,00 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.