eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla łącznej ilości 15 osób, dla uczestników projektu Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Gdańsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla łącznej ilości 15 osób, dla uczestników projektu Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
Numer ogłoszenia: 109801 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla łącznej ilości 15 osób, dla uczestników projektu Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych indywidualnych lub grupowych dla 15 uczestników Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1. Wykaz kursów zawodowych do zrealizowania: 1) Pracownik administracyjno - biurowy - dla 6 osób ; Czas trwania 1 kursu 150h os. 2) Opiekunka dzieci - dla 4 osób; Czas trwania 1 kursu 150h os. 3) Kurs komputerowy - oprogramowanie, grafika komputerowa - dla 3 osób; Czas trwania 1 kursu 150h os. 4) Kurs kosmetyczny, wizażu i stylizacji paznokcia dla 2 osób, Czas trwania 1 kursu 150h os. Zamawiający wymaga, żeby czas trwania kursu wynosił 150 godzin na jednego uczestnika kursu. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: 1) Pracownik administracyjno-biurowy W skład programu szkolenia można zaproponować następujące bloki tematyczne: - zajęcia komputerowe (obsługa MS Word, MS Excel, MS Power Point) - obsługa klienta rodzaje dokumentacji - archiwizacja - prawo cywilne - prawo handlowe - kodeks postępowania administracyjnego - podstawy księgowości 2) Opiekunka dzieci W skład programu szkolenia można zaproponować następujące bloki tematyczne: Zawód opiekunka - Aktywne poszukiwanie pracy w zawodzie - Współpraca z agencjami zatrudnienia - Rozmowy kwalifikacyjne i dokumenty rekrutacyjne - Autoprezentacja Wychowanie i pielęgnacja dziecka - Etapy rozwoju dziecka - Anatomia i fizjologia dziecka - Pielęgnacja i higiena dziecka - Podstawy zasad żywienia dzieci - Choroby wieku dziecięcego - Pierwsza pomoc przedmedyczna - Bezpieczeństwo dziecka - Metody wychowawcze, gry i zabawy - Praca z dziećmi z zaburzeniami psychofizycznymi 3) Kurs komputerowy - oprogramowanie, grafika komputerowa Kurs komputerowy- oprogramowanie - Microsoft Word - Microsoft Excel - Microsoft Powerpoint - Microsoft Access Corel Draw - Interfejs programu Corel Draw - Podstawowe narzędzia edycyjne - Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu - Tekst i obróbka tekstu w Corelu - Narzędzia wspomagające pracę w Corel Draw - Efekty w formacie wektorowym - Efekty w formacie rastrowym Adobe Photoshop - Interfejs programu Adobe Photoshop - Technika pracy na warstwach - Selekcje - Podstawowe narzędzia malarskie - Praca z tekstem - Podstawy edycji i tonowania obrazu - Korekta kolorystyczna obrazu - Ścieżki - tworzenie i edycja - Funkcje grafiki internetowej - Własny projekt reklamowy w formacie rastrowym 4) Kurs kosmetyczny, wizażu, stylizacja paznokcia Kurs Kosmetyczny - Kosmetyka Praktyczna - Zabiegi Ultradźwiękami (peeling kawitacyjny, sonoforeza) - Mikrodermabrazja i mezoterapia bezigłowa - Kurs Depilacji - Praktyki Kosmetyczne - Zabiegi kwasami owocowymi AHA - Masaż kosmetyczny - drenaż limfatyczny Kurs wizażu - pielęgnacja twarzy przed makijażem - analiza kolorystyczna - stylizacja - rodzaje makijażu - wykonywanie różnych rodzajów makijażu - stylizacja fryzur Stylizacja paznokcia - technika prawidłowego lakierowania płytki paznokcia - klasyczne malowanie paznokci - używanie różnorodnych ozdób - farby akrylowe - nauka pracy z frezarką - nauka technik przedłużania paznokci. 1. Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu jaki obejmuje kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w ilości godzin umożliwiający przystąpienie do egzaminu oraz uzyskania pełnych uprawnień po ukończeniu danego kursu. 2. Zamawiający dopuszcza zorganizowanie kursów grupowych lub indywidulanych ale tylko w zakresie danego kursu. Niedopuszczalne jest prowadzenie grupowych zajęć dla uczestników z różnych kursów. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć konspekty kursów zawodowych: Pracownik administracyjno - biurowy, Opiekunka dzieci, Kurs komputerowy - oprogramowanie, grafika komputerowa, Kurs kosmetyczny, wizażu i stylizacji paznokcia, które muszą obejmować zakres tematyczny i godzinowy oraz obejmować realizacje przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem tematów ujętych w zakresie tematycznym zajęć przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy powyższego dokumentu - konspektów, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Projekt jest realizowany w jednostce terenowej Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy: Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4. 5. Absolwent szkolenia musi otrzymać Zaświadczenie ukończenia kursu wydawane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r (Dz. U. Nr 31, poz.216) oraz certyfikat ukończenia kursu. 6. Zajęcia teoretyczne powinny odbyć się w salach zamawiającego w miejscowości Człuchów, w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP, ul. Kusocińskiego 4, 77-300 Człuchów w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w warsztatach wykonawcy. 7. Wykonawca musi zapewnić na własny koszt, warsztaty do prowadzenia praktycznych zajęć, spełniające ogólne standardy, oraz zabezpieczone w odpowiedni sprzęt do prowadzenia zajęć praktycznych. Wszystkie te sale muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do ilości uczestników. Dopuszcza się, że zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w salach zamawiającego, pod warunkiem, że wykonawca zapewni niezbędny sprzęt do realizacji zajęć praktycznych w ramach danego kursu zawodowego i zamawiający w danym okresie dysponować będzie wolnymi salami. 8. Wszelkie koszty związane z organizacją szkolenia ponosi wykładowca. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 10. Pierwsze zajęcia powinny rozpocząć się najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Zajęcia powinny zakończyć się do 31 lipca 2012 r. 11. Kursy powinny odbywać się w godzinach od 13.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku, również w soboty. 12. Wykonawca zapewni sale ćwiczeniowe do zajęć praktycznych. 13. Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia wyposaży uczestników kursu w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia na jego własność materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne do realizacji szkolenia, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność: - Podręcznik skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego. - Zeszyt (notatnik) - Zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis) 14. Wykonawca gwarantuje ciągłość nauki (kursów). 15. W razie nie odbycia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie nie później jednak niż do 15 dni od daty zajęć, które się nie odbyły. 16. Podstawą przyjęcia na kursy zawodowe będą imienne wykazy osób wystawiane przez Zamawiającego. 17. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za szkolenie, w proporcji do ilości wykonanych godzin. 18. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kursu dla tego uczestnika. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 19. Wszelkie koszty związane z organizacją szkolenia ponosi Wykonawca, a w szczególności wynikające z: A. koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, B. koszt wynajmu sali do zajęć praktycznych, C. koszt materiałów dydaktycznych, D. koszt odzieży ochronnej - roboczej (o ile taka jest wymagana), E. koszt ewentualnych egzaminów po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia, F. opłat za dojazd uczestników szkoleń do miejsca w którym przeprowadzane będą egzaminy, w przypadku, gdy egzamin odbywać się będzie w innej miejscowości niż miejsce, w którym odbywają się szkolenia specjalistyczne, G. koszt przejazdów uczestników szkolenia zawodowego, jeżeli zajęcia w trakcie jednego dnia odbywać się będą w różnych miejscach, 20. Wykonawca zobowiązany jest do: A. prowadzenia dokumentacji szkolenia - dziennika zajęć oraz list obecności, B. umożliwienia Zamawiającemu oraz instytucjom zewnętrznym uprawnionym do kontroli projektu, prawo wglądu w dokumenty w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej urnowy, C. w przypadku 10% absencji uczestnika Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, D. informowania Zamawiającego o nieobecnościach każdego z uczestników w ilości większej niż 10%. E. Wykonawca może dokonać skreślenia beneficjenta z listy uczestników tylko i wyłącznie po decyzji Zamawiającego, F. przedstawienia dokumentacji zdjęciowej, z przeprowadzonych kursów - maksymalnie po 1 zdjęciu w wersji papierowej, z każdego rodzaju kursów, G. przedstawienia faktury z adnotacją o przedmiocie usługi, oraz że szkolenie odbyło się w ramach projektu wraz z podaniem terminu szkolenia. 21. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość: A. wykreślenia uczestnika z listy uczestników w przedmiotowym kursie, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. B. zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny przedstawiony opisany w przedmiocie zamówienia. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. 22. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 23. Szkolenie zostanie odebrane Protokołem odbioru usługi. 24. Wykonawca musi zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną kadrę nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu posiadającą wykształcenie wyższe, stosowne uprawnienia i przygotowanie zawodowe do prowadzenia szkoleń oraz doświadczenie w pracy z młodzieżą. 25. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie kursów. 26. Projekt Czas na Nas Niepełnosprawni na rynku pracy obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być dopasowany do harmonogramu Zamawiającego i uzgodniony z koordynatorem terenowym lub koordynatorem wojewódzkim. 27. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego - Narodowej Strategii Spójności, zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. i Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 28. Wykonawca będzie musiał wyznaczyć osobę, która będzie koordynatorem kursu, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator kursu jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami terenowymi oraz Zespołem ds. Programów Europejskich i Współpracy Międzynarodowej Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy. 29. Zgodnie z założeniami projektu uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego wydawane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r (Dz. U. Nr 31, poz.216) oraz certyfikaty o ukończeniu kursu wraz z jego zakresem tematycznym oraz ilością godzin. Wzór certyfikatu Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, na podstawie Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 30. Certyfikat o ukończeniu kursu oraz świadectwo ukończenia kursu MEN zostaną wystawione w ostatnim dniu zajęć, lub po zakończeniu zajęć, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakończenia zajęć. 31. Zleceniodawca zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu, do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów, tj. do 31 grudnia 2020 r. 32. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie 90 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa).. Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 33. Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity z późn. zm). 34. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia. 35. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): A. oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursów, B. harmonogramy zajęć z uwzględnieniem ilość godzin oraz tematy zajęć, C. kserokopie zaświadczeń i certyfikatów udziału w kursie wraz z zakresem tematycznym i godzinowym, D. oryginały dzienników zajęć (osobny dziennik dla każdej grupy, oraz miejscowości w której przeprowadzane są kursy), E. imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych, F. oryginały ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych po zajęciach, G. maksymalnie po 1 zdjęciu z każdego rodzaju kursu w formie papierowej, H. dokumenty potwierdzające przeprowadzenie egzaminów teoretycznych i praktycznych wraz z wynikami egzaminów, I. kserokopie uzyskanych uprawnień. Kserokopie przekazywanych w w dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 36. Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 5. 37. Zamawiający zastrzega sobie: A. Prawo do kontroli przebiegu i efektywności wykonywania zadania przez Wykonawcę, B. W ramach kontroli, upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz uprawnionych instytucji, mogą badać dokumenty i inne nośniki informacji które mają lub mogą mieć znaczenie dla oceny prawidłowości wykonania zadania oraz żądać udzielenia ustnie lub pisemnie informacji dotyczących wykonania zadania. Wykonawca na żądanie kontrolującego jest zobowiązany dostarczyć lub udostępnić dokumenty lub inne nośniki informacji oraz udzielić wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego. Kontrola może być przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu realizacji projektu. C. Prawo do uczestniczenia w ocenie końcowej uczestników kursu, która będzie przeprowadzona w formie egzaminu. 38. Wykonawca oświadcza, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy oraz że posiada dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydanego na podstawie ART. 20 UST. 1 USTAWY Z DNIA 20.04.2004 R. O PROMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACH RYNKU PRACY (T.J DZ. U Z 2008 R. NR 69, POZ. 415 Z PÓŹN. ZM.). 39. Wykonawca oświadcza, że posiada akredytacje kuratora oświaty. 40. Wykonawca składając ofertę musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy oraz posiadać akredytacje kuratora oświaty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunek określony w art. 22 ust.1 pkt.2 i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 25 kursów zawodowych dla minimum 30 osób (w ramach kursów indywidualnych lub grupowych) należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi np. referencje, protokoły odbioru itp. lub inny dokument z którego będzie wynikało należyte wykonanie usługi)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Modyfikacji (zmiany) konspektu godzinowego programu nauczania, pod warunkiem że łączna ilość godzin przypadająca na dany kurs zamówienia, nie ulegnie zmniejszeniu. 2. Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 3. Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. 4. W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano. 5. W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 6. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 7. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 8. Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. 9. zmiany instruktora, zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 10. Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. 11. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można uzyskać nieodpłatnie w godz. od 8oo-15 oo w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 610, VI piętro. ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie, Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, (sekretariat - pokój 605) 6 piętro:.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.