Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-29
Gdańsk: Malowanie pomieszczeń Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 109425 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60329 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samrządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych posadzkarskich i malarskich w pomieszczeniach Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina ul. Ołowianka 1 poprzez : a) - cyklinowanie, szlifowanie podłóg parkietowych wraz z trzykrotnym lakierowaniem lakierem wodnym : - segment C sala koncertowa Dębowa i sala koncertowa Jazzowa b) - roboty malarskie - segment C - sala Bufet nr 132 - malowanie sufitów i ścian w kolorze istniejącym farbami emulsyjnymi lateksowymi 2. Okres wykonania zamówienia : Rozpoczęcie wykonania 5 dni od podpisania umowy, zakończenie robót do 4 tygodni od daty podpisania umowy. 3. Do złożonej oferty Wykonawca musi dostarczyć : a) dane techniczne, karty katalogowe, karty charakterystyki , świadectwa PZH proponowanych lakierów wodnych, farb emulsyjnych lateksowych 4. Ponadto w drodze przetargu : Zakres robót obejmuje również zakup materiałów i urządzeń , transport , rozładunek własnymi siłami. W przypadku użytych nazw rozumieć je jako przykładowe - o parametrach , jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości , trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi do realizacji zamówienia. Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego , którzy sporządzą stosowną opinie .Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie . Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) . Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody . Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia w godz. 7-00 do 20-00 . Zamówienie należy wykonać zgodnie z sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane z 3 dniowym terminem odbioru , będą wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: A) Wymagania przedmiotowe: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru branży budowlanej. 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych .Użyte wykładziny, farby , lakiery na powierzchnie podłogi muszą posiadać aktualne atesty, aprobaty techniczne dotyczące trudno palności. B)Wymagania organizacyjne: Wykonawca zapewni nadzór techniczny, kierownika robót w wymaganych specjalnościach, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpieczenie miejsca wykonywanych prac, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia robót. C)Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na nie krótszy niż 36 - miesięcy , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń , 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3.Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. Cena złożonej oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (przynajmniej dwa przykłady o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł netto każdy) Kwalifikacje i umiejętności kierownika robót w branży budowlanej: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Inne wymagania: załączenie kosztorysu ofertowego - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i z którym zostanie podpisana umowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Czarnecki 1) MATI 2) CARMITSU
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Czarnecki 1) MATI 2) CARMITSU
- MATI Krzysztof Czarnecki, ul. Łowicka 1, 81-504 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36170,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24207,72
Oferta z najniższą ceną: 24207,72 / Oferta z najwyższą ceną: 24207,72
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.