eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Malowanie pomieszczeń Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Gdańsk: Malowanie pomieszczeń Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 60329 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku , ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych malarsko-posadzkarskich w budynku Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina ul. Ołowianka 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych malarsko-posadzkarskich w pomieszczeniach Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina ul. Ołowianka 1 Zakres remontu robót malarskich obejmuje zgodnie z tabelą nr 1 wykonanie: Tabela nr 1 Wykaz pomieszczeo do wykonania robót remontowych w PFB w okresie czerwiec-sierpieo 2016 Tabela znajduje się w Dodatku nr 1 do SIWZ 1. malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjno-akrylową: pomieszczeo garderób parter segment B - nr 4,7,8 ,1 piętro , segment B - nr 113 , 2 piętro segment B - nr 202,206,207,208, 209, 210,211,212 , segment C parter - hol przy Sali nr 58 ( sala nad Motławą) , 1 piętro segment C - nr 132 sala bufetu - zgodnie z obecną aranżacją, forma, kolorystyką na ścianach i sufitach 2. cyklinowanie podłóg parkietowych wraz z trzykrotnym lakierowaniem lakierem wodnym: segment B pomieszczenie nr 210,211,212 , segment B 2 piętro korytarz, sala koncertowa Dębowa , sala koncertowa Jazzowa 3. cyklinowanie podłóg parkietowych wraz z trzykrotnym olejowaniem: segment B 1 piętro korytarz 4. wymianę wykładziny dywanowej wraz z listwami przyściennymi: Wymiana wykładziny winna zostad zrealizowana w pomieszczeniach : segment B parter nr 3, 7,8 , 1 piętro segment B nr 113 Wykładzina dywanowa winna charakteryzowad się: kolor istniejący - granatowy pętelkowa jednopoziomowa , wysokośd runa min. 4,9 mm , wysokośd całkowita ok. 7,0 mm spełniad wymagania trudno-zapalności ( Bn-s1 ) , wykładzina przyjazna alergikom, musi posiadad świadectwa i atesty PZH dla budynków użyteczności publicznej, musi byd przeznaczona do budynków użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu, 5. Okres wykonania zamówienia: Rozpoczęcie wykonania robót remontowo-malarskich 3 dni od podpisania umowy, zakooczenie robót do 11 tygodni od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, iż: w okresie od daty podpisania umowy do 30 lipca 2016 r roku z przedmiotu zamówienia winny byd wykonane następujący zakres: a) Roboty posadzkarskie -Sali Dębowej - cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie , lakierami wodnymi do parkietu nadającymi połysk, Wykonawca Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawid Zamawiającemu Karty Charakterystyki lakieru wodnego z niezbędnymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budynkach użyteczności publicznej w tym aktualny atest PZH b) Roboty posadzkarskie Sali Jazzowej - cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie lakierami wodnymi do parkietu nadającymi połysk. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawid Zamawiającemu Karty Charakterystyki lakieru wodnego z niezbędnymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budynkach użyteczności publicznej w tym aktualny atest PZH Pozostały zakres przedmiotu umowy określony w pkt. 1,2,3,4,5 w terminie do 11 tygodni od daty podpisania umowy 6. Do złożonej oferty Wykonawca musi dostarczyd: a) dane techniczne, karty katalogowe, karty charakterystyki , świadectwa PZH proponowanych farb emulsyjno-akrylowych, lakierów wodnych b) próbki rulonowej wykładziny podłogowej: 8. Ponadto w drodze przetargu: Zakres robót obejmuje również zakup materiałów i urządzeo , transport , rozładunek własnymi siłami. W przypadku użytych nazw rozumied je jako przykładowe - o parametrach , jakości żądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi do realizacji zamówienia. Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autorów opisu technicznego, którzy sporządzą stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadad stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Odpady winny byd zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) . Wykonawca będzie mógł korzystad ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody . Prace mogą byd wykonywane w każdy dzieo tygodnia w godz. 7-00 do 20-00 . Wykonawca na własny koszt powołuje kierownika robót posiadający uprawnienia budowlane ,który winien posiadad aktualne uprawnienia budowlane do prowadzenia tego typu przedmiotu zamówienia. Zamówienie należy wykonad zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane z 3 dniowym terminem odbioru, będą wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załącznik do niniejszego opisu. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: A) Wymagania przedmiotowe: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakośd, zgodnośd z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązao zapisanych w umowie. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru branży budowlanej. 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych .Użyte wykładziny, farby , lakiery na powierzchnie podłogi muszą posiadad aktualne atesty, aprobaty techniczne dotyczące trudnopalności. B) Wymagania organizacyjne: Wykonawca zapewni nadzór techniczny, kierownika robót w wymaganych specjalnościach, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działao wszystkich etapów technologicznych, zabezpieczenie miejsca wykonywanych prac, usuwad będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia robót. C) Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na nie krótszy niż 36 - miesięcy , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeo , 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3.Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru koocowego. Cena złożonej oferty musi zawierad wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonad zamówienia. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukooczone (przynajmniej dwa przykłady o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każdy) Kwalifikacje i umiejętności kierownika robót w branży budowlanej: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Inne wymagania: załączenie kosztorysu ofertowego - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i z którym zostanie podpisana umowa..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówieo uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto, związane z wykonaniem prac odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenie, że oferowane w ramach wykonywanego zamówienia materiały spełniają wymogi Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty: a) dane techniczne, karty katalogowe, karty charakterystyki, świadectwa PZH proponowanych farb emulsyjno-akrylowych, lakierów wodnych b) próbki rulonowej wykładziny podłogowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwośd dokonywania zmian postanowieo zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyd : 1) terminu realizacji zamówienia; 2) wynagrodzenia; 3) warunków płatności. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpid w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpid w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilośd dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana terminu w przypadku zmiany zakresu lub metody wykonywania przedmiotu umowy, której strony nie mogły przewidzied w chwili zawarcia umowy 3) zmiana terminu w innych przypadkach, których nie można było przewidzied a leżących po stronie Zamawiającego 4) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpid w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzieo wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpid w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin realizacji może ulec przedłużeniu za zgodą stron o tyle dni ile konieczne będzie do wykonania robót dodatkowych. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Zmiany umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1 80-751 Gdańsk, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk. Uwaga! Obowiązek zgłoszenia się w Recepcji..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.