eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Czeladź: Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 10925 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 , ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem . 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Przewidywalna liczba uczniów 74, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych) Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń przez rodziców. a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry , tj. kierownika plus jeden opiekun na piętnastu uczniów. b) czas trwania wypoczynku 14 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ), w tym 13 noclegów . 2.2.Podstawienie w obie strony , zgodnie z ustalonym harmonogramem , czystego , sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy / klimatyzacja, WC - sprawne , sprzęt DVD, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji . c) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza ; b) budynek wolnostojący, całoroczny, ogrzewany przez system centralnego ogrzewania, ogrodzony; c) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio ( max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik , krzesełka ; d) wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; e) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach; f) wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach; g) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu ); h) wyżywienie 4 X dziennie (śniadanie , obiad , podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe , zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone , syte , odpowiadające normom zarówno pod względem ilości , jakości jak i wartości odżywczych; i) turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem plus suchy prowiant na drogę powrotną ; j) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; k) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem . l) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. m) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży . n) opieka rezydenta z ramienia biura 2.4.Zorganizowanie: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów ( min.2 obiekty w trakcie każdej z nich ) . b) ogniska z pieczeniem kiełbasek . 2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego: a) co najmniej jedna świetlica , sala ( pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek , konkursów . b) zapewnienia jednego pomieszczenia ( sali ) wyposażonej w tablicę , stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych , mieszczącego około 30 uczniów . c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD d) zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie . e) obiekt powinien posiadać boisko sportowe , plac zabaw a Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka . f) zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6.Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka ); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym transportem; c) Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe . 2.7.Pozostałe warunki zamówienia: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie ; b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż. na obiekcie ; c) Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; d) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust.1ustawy Pzp. Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Zamawiający nie opisuje szczegółowych warunków w tym zakresie .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust1 ustawy Pzp. oraz wykazu wykonanych usług. Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 2 usługi organizacji zielonej szkoły lub innej formy wypoczynku dla dzieci i młodzieży (kolonie letnie , kolonie zimowe , obozy ), o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł. każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie ( poświadczenie , referencje ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust1 ustawy Pzp.oraz opisu obiektu,w którym będą zakwaterowani uczestnicy zielonej szkoły. Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje obiektem: spełniającym wymagania ogólne opisane w Charakterystyce przedmiotu zamówienia w ppkt.2.3 do 2.6 .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust1.ustawy Pzp. oraz wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami . Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: rezydent z ramienia biura oraz pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust.1 ustawy Pzp . Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust1 ustawy Pzp. oraz wykazu wykonanych usług. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 2 usługi organizacji zielonej szkoły lub innej formy wypoczynku dla dzieci i młodzieży (kolonie letnie , kolonie zimowe , obozy ), o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł. każda wraz z dowodami , iż te usługi zostały wykonane należycie ( poświadczenie, referencje).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty; 2. Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów; 3.Pełnomocnictwo , określające jego zakres w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić dokumenty : 1.W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (art.23 ust.4 Ustawy.) 2.Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy : 1) w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiany wysokości stawek podatku VAT , jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych , 3) zmiany terminu wykonania zamówienia (+/ -7 dni ), jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależnie od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należnej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. Dokonanie zmiany umowy w zakresie w/w wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadności wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisanej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 7 im.1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi ul. Spacerowa 2 41-253 Czeladź woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat: Szkoła Podstawowa nr 7 im.1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi ul. Spacerowa 2 41-253 Czeladź woj. śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.