eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Organizacja kolonii śródrocznej tzw zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Czeladź: Organizacja kolonii śródrocznej tzw zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 39799 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10925 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii śródrocznej tzw zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem . 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Przewidywalna liczba uczniów 74, w tym 2 dzieci bezpłatnie ( z rodzin najuboższych ) Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników , która będzie pochodną zgłoszeń przez rodziców . a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry , tj. kierownika + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b) czas trwania wypoczynku 14 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ), w tym 13 noclegów . 2.2.Podstawienie w obie strony , zgodnie z ustalonym harmonogramem , czystego , sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy / klimatyzacja, WC - sprawne , sprzęt DVD / , spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji . c) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza ; b) budynek wolnostojący , całoroczny, ogrzewany przez system centralnego ogrzewania , ogrodzony ; c) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio ( max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju , wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe , szafę ubraniową , stolik , krzesełka ; d) wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; e) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach ; f) wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach; g) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu ) ; h) wyżywienie 4 X dziennie (śniadanie , obiad , podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe , zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone , syte , odpowiadające normom zarówno pod względem ilości , jakości jak i wartości odżywczych; i) turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną ; j) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; k) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem . l) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. m) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży . n) opieka rezydenta z ramienia biura 2.4.Zorganizowanie: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów ( min.2 obiekty w trakcie każdej z nich ) . b) ogniska z pieczeniem kiełbasek . 2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego: a) co najmniej jedna świetlica , sala ( pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek , konkursów . b) zapewnienia jednego pomieszczenia ( sali ) wyposażonej w tablicę , stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych , mieszczącego około 30 uczniów . c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD d) zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie . e) obiekt powinien posiadać boisko sportowe , plac zabaw a Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka . f) zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6.Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka ); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym transportem; c) Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe . 2.7.Pozostałe warunki zamówienia: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie ; b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż. na obiekcie ; c) Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; d) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Turystycznych AVA-TOUR, ul. Ks.Bp.Cz.Domina 5/8, 75-061 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57148,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57148,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.