eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, mydła do mycia niemowląt, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..., przez okres 1 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Kielce: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, mydła do mycia niemowląt, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..., przez okres 1 roku.
Numer ogłoszenia: 109154 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, mydła do mycia niemowląt, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..., przez okres 1 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg,Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, mydła do mycia niemowląt, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..., w podziale na pakiety od nr1 do nr35. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr1 - pakiet nr od1 do 35 do SIWZ. Pakiet nr1- Strzykawki, pakiet nr2- rękawice sterylne chirurgiczne, pakiet nr3- igły, pakiet nr4- rękawice lateksowe, pakiet nr5- papiery Ekg, żele Ekg, Usg; pakiet nr6- opaski identyfikacyjne, pakiet nr7- przedłużacze, przyrządy do przetoczeń, pakiet nr8- worki do dobowej zbiórki moczu, pakiet nr9- elektrody holterowskie pediatryczne, pakiet nr10- przyrządy do aspiracji butelek, pakiet nr11- cewniki, dreny, kanki, sondy zgłębniki, pakiet nr12- prowadnice do rurek, rurki intubacyjne, pakiet nr13- butelka do dobowej zbiórki moczu, pakiet nr14- filtry, pakiet nr15- płyny do myjni, pakiet nr16- woreczki do pobierania moczu, pakiet nr17- maty przeciw kurzowe, pakiet nr18- mydło chirurgiczne, emulsje, pakiet nr19- ostrza chirurgiczne, pakiet nr20- pianka do mycia noworodków, pakiet nr 21- mydło do mycia niemowląt, pakiet nr22- osprzęt do pompy infuzyjnej, pakiet nr23- elektrody do kardiomonitora Biazet, pakiet nr24- igły do portu naczyniowego Hubera, pakiet nr25- przyrządy do pomp objętościowych Plum A, pakiet nr26- środki do czyszczenia, mycia i konserwacji stali szlachetnej, pakiet nr27- sonda Sengstakena, pakiet nr28- rurki intubacyjne, rurki donosowe, cewniki pępkowe..., Bionector, Octopus, pakiet nr 29- igły do punkcji lędźwiowej, pakiet nr30- igły do biopsji i aspiracji szpiku kostnego, pakiet nr31- strzykawka 50ml, pakiet nr32- kapturki do termometru, pakiet nr33- nożyki alergologiczne, pakiet nr34- zestaw do lewatywy, pakiet nr35- zestaw do szybkiej tracheostomii. Dostawa powinna być w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 24 godz. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb zamawiającego, będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. Termin wazności oferowanych wyrobów nie może być krótszy niż 24 miesiace od daty zakupu. Oferta może być całościowa lub częściowa, tzn. może obejmować jeden, kilka lub wszystkie pakiety. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem, zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 24.66.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 24.52.10.00 - Produkty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.10.00 - Perfumy i produkty toaletowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 35.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Pakiet nr1- 900PLN, pakiet nr2- 100PLN, pakiet nr3- 200PLN, pakiet nr4- 1600PLN, pakiet nr5- 100PLN, pakiet nr6- 60PLN, pakiet nr7- 600PLN, pakiet nr8- nie wymaga, pakiet nr9- 90PLN, pakiet nr10- 400PLN, pakiet nr11- 800PLN, pakiet nr12- 200PLN, pakiet nr13- 100PLN, pakiet nr14- 280PLN, pakiet nr15- 70PLN, pakiet nr16- 60PLN, pakiet nr17- 70PLN, pakiet nr18- 280PLN, pakiet nr19,nr20- nie wymaga, pakiet nr21- 100PLN, pakiet nr22- 400PLN, pakiet nr23- 100PLN, pakiet nr24- 100PLN, pakiet nr25- 400PLN, pakiet nr26,nr27- nie wymaga, pakiet nr28- 770PLN, pakiet nr29- 50PLN, pakiet nr30- 260PLN, pakiet nr31- 150PLN, pakiet nr32- 400PLN, pakiet nr33- 50PLN, pakiet nr34- 50PLN, pakiet nr35- nie wymaga..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22, ust.1, pkt 1-4 ustawy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podst. oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona i podpisana oferta wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst.art.24 ustawy. Oświadczenie z mocy art.36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców. Oświadczenie w trybie art.44 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8, pkt 9. Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościa dostawom stanowiacym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie. Informacje banku lub SKOK w których Wykonawca posiada rachunek. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości równej przedmiotowi zamówienia. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być skłdane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r Dz.U. Nr 87, poz.605). Oferta będąca oświadczeniem woli Wykonawcy. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet od nr1 do nr35 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie, że zapoznał się i dostosował do wymogów zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia: ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r w sprawie oznakowania opakowan substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych, deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, certyfikat CE producenta, świadectwo PZH. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/y figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, brak podpisu na ofercie lub popisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice sterylne chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sterylne chirurgiczne szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.