eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Kurs Kelnerski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Miechów: Kurs Kelnerski
Numer ogłoszenia: 107036 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66512 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs Kelnerski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu kelnerskiego dla grupy 15 uczniów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolscev współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do wykonywania zadań kelnera. 3. Program szkolenia powinien obejmować minimum 40 godz. zajęć łącznie, w tym minimum 20 godz. zajęć praktycznych. Kursant powinien pozyskać wiedzę i  praktyczne umiejętności z zakresu kelnerstwa, w szczególności: 1) obsługi kelnerskiej gości, 2) savoir vivre, 3) nakrywania do stołu, 4) serwowania potraw i napojów, 5) organizowania różnych form przyjęć i bankietów, 6) przygotowania sali konsumenckiej do obsługi, 7) techniki noszenia naczyń itp. 8) systemu rozliczeń kelnerskich 4. Termin wykonania zamówienia: do 27.04.2012 roku. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 6. Miejscem organizacji szkolenia będzie Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie. 7. Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiał dydaktyczny dla każdego uczestnika kursu. 8. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku oraz przedpołudniowych w sobotę i w niedzielę, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 7 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 11. Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu powinien przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 12. Wszystkie dokumenty i materiały szkolniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 13. Godzina zegarowa szkolenia - liczy się 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut czas i długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę, w uzgodnieniu ze szkolnym liderem projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: priorytet IX Działania 9.2 POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Handlowo -Usługowa Piotr Rydz, ul.Szklana 2A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.