eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hanna › zagospodarowanie centrum wsi Hanna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10681

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Hanna: zagospodarowanie centrum wsi Hanna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Hanna, do kontaktów: Stanisław Pawlik, Hanna 43B, 22-220 Hanna, woj. lubelskie, tel. 083 3798023, fax 083 3798003, e-mail: hanna_g_s@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.hanna.sisco.info Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie centrum wsi Hanna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Centrum wsi Hanna - działki Nr 321, 316/11, 535, 216/9, 87/1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie centrum wsi Hanna - I. etap: 1) odnowa zagospodarowania terenu i ciągów pieszo-jezdnych pierzei południowej rynku (roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie krawężników, chodników i opasek zabezpieczających), 2) odnowa zagospodarowania terenu i ciągów pieszo-jezdnych pierzei północno-zachodniej rynku (roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie krawężników, chodników, ułożenie kostki brukowej na placu, wykonanie nawierzchni asfaltowej na ciągu jezdnym i zjazdach), 3) odnowa zagospodarowania placu przy kościele i starej plebanii (roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie krawężników, chodników, opasek zabezpieczających, wykonanie nawierzchni na ciągu jezdnym, urządzenie terenów zieleni oraz roboty towarzyszące), 4) zabudowa pierzei zachodniej ( dostawa i ustawienie przystanku komunikacji zbiorowej). II. etap: - 1)odnowa zagospodarowania terenu i ciągów pieszo-jezdnych pierzei południowej rynku ( wykonanie nawierzchni jezdnej, oznakowanie i roboty towarzyszące), 2) odnowa zagospodarowania terenu i ciągów pieszo-jezdnych pierzei północno-zachodniej rynku (oznakowanie ciągów i roboty towarzyszące), 3) odnowa parku (roboty rozbiórkowe i przygotowawcze , wykonanie chodników oraz urządzenie terenów zieleni), 4) zabudowa pierzei zachodniej ( ogrodzenie i obudowa studni), 5) odnowa zagospodarowania parku ( remont zabytkowej kapliczki, wykonanie małej architektury) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania robót brukarskich ,drogowych, budowlanych oraz urządzenia terenów zieleni, Kierownik budowy - powinien posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. Kierownik budowy musi posiadać :- stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ),- wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego powinno być załączone w oryginale. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i2 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. Zaświadczenia o niekaralności: a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. Informacja o doświadczeniu wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie 7. Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego. 8. Wykazu niezbędnych narzędzi do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności UWAGI 1. Dokumenty załączone do wniosku winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 , 4, 5 lit. b)., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.5 lit. a), Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3 UWAG, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków: na zasadzie spełnia/nie spełnia. Punktacja największa - ilość i wartość wykonanych robót. Przy równej ilości i wartości wykonanych robót, kwalifikacje pracowników a dalej wyposażenie w sprzęt. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jak i wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika , zszyte w sposób zapobiegający ich dekompletacji i złożony w zamkniętej kopercie z napisem ,,Zagospodarowanie centrum wsi Hanna" 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: I. etap: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - 8.848,22 m kw. 2.Wykonanie krawężników - 1.287,69 m.b. 3.Wykonanie chodników i opasek zabezpieczających - 17892,21 m kw. 4. Wykonanie nawierzchni na ciągach jezdnych - 2.157,68 m kw. 5. Zjazdy- 84,5m kw. 6. Brukowanie placów - 733,37 m kw. 7. Tereny zieleni i roboty towarzyszące - 906,42 m kw. 8. Przystanek komunikacji zbiorowej - 20 m kw. II. etap: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze- 0,4 ha. 2. Wykonanie nawierzchni na ciągach jezdnych - 1.993,06 m kw. 3. Wykonanie chodników 1.029,21 m kw. 4. Urządzenie terenów zieleni - 1814 m kw. 5. Ogrodzenie i obudowa studni - 206,0 m . 6. Remont kapliczki murowanej - 104,64m kw. 7. Wykonanie małej architektury - 109 szt. 8. Oznakowanie ciągów pieszo-jezdnych i roboty towarzyszące - 5.847,86 m kw. Całkowita wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 PLN Wadium należy wnieść na etapie składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach - zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Hanna - Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej, Oddział w Hannie, konto nr 18802500070260186320000020 z dopiskiem " Wadium na zagospodarowanie centrum wsi Hanna" 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art., 22 ust 1-4 ustawy; 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Przedłożą wymagane oświadczenia oraz dokumenty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wg zasady spełnia/nie spełnia. Ocena posiadanego doświadczenia obejmuje ilość oraz wartość wykonanych robót w okresie 5 lat, a w przypadku prowadzenia działalności krócej niż 5 lat to dane z tego okresu. Oceną obejmie się tylko te roboty, które swoim rodzajem odpowiadają robotom objętych przedmiotem zamówienia. Ocena posiadanego doświadczenia w 100% skali stanowiącej sumę ilości i wartości robót, wg. następującego wzoru: 1) ilości wykonanych robót- 50% wg wzoru- ilość badana : największa ilość wykonanych robót x 50%= waga w %, 2) wartości wykonanych robót- 50% wg wzoru- wartość badana : największa wartość x 50%= waga w %. Najwyższe oceny zdobędą te wnioski, które uzyskają najwyższy procent sumy w/w wag. Przy równym doświadczeniu wykonawców ( identycznym procencie sumy wag), których wnioski zostaną zakwalifikowane na piątej pozycji, decydować będzie potencjał techniczny, następnie kwalifikacje pracowników i dalej sprzęt. Ocenie podlegać będą kwalifikacje ( potwierdzone stosownymi dokumentami odpowiadającymi rodzajowi zamówienia) osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia . Każda osoba zatrudniona przy zamówieniu posiadająca stosowny dokument otrzyma 1% doliczony do otrzymanej wartości doświadczenia. Przy równej ocenie doświadczenia i kwalifikacji pracowników decydować będzie potencjał techniczny. Za każdy sprzęt specjalistyczny związany z zamówieniem zostanie doliczony 1% do uzyskanej sumy oceny Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców, którzy zdobędą najwyższe oceny. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i2 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Zaświadczenia o niekaralności: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Składa również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty wymienione w pkt.6 lit. a i c oraz w pkt.7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a w pkt 6 lit.b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8. Informacja o doświadczeniu wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (referencje inwestorów). 9. Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego. 10. Wykazu posiadanego sprzętu, niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze SIWZ u zamawiającego - w kasie UG lub listonosza - w przypadku przesłania SIWZ drogą pocztową. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.04.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 09:30, Urząd Gminy Hanna 43B, pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt w zakresie działania ,, Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego" /Sektorowy Program Operacyjny ,, Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.