eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole SA
Numer ogłoszenia: 104917 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole SA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do magazynów punktu żywienia w Lądku Zdroju i w Długopolu Zdroju w podziale na następujące części: Część 1 Sukcesywne dostawy drobiu wg zał. nr 1a; Część 2 Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich wg zał. nr 1b; Część 3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych wg zał. nr 1c; Część 4 Sukcesywne dostawy wody mineralnej wg zał. nr 1d; Część 5 Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych wg zał. nr 1e; Część 6 Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby sekretariatu wg zał. nr 1f; Część 7 Sukcesywne dostawy jaj wg zał. nr 1g; Część 8 Sukcesywne dostawy ryb wędzonych wg zał. nr 1h. Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.11.20.00 - Drób 15.11.21.40 - Kaczki 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.91.00.00 - Destylowane napoje alkoholowe 15.98.10.00 - Wody mineralne 03.14.25.00 - Jaja .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 090,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćdziesiąt złotych): 1. dla części 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 2. dla części 2 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych); 3. dla części 3 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); 4. dla części 4 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 5. dla części 5 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); 6. dla części 6 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); 7. dla części 7 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 8. dla części 8 - 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie aktualnego zezwolenia na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych powyżej 4,5% do 18% alkoholu z wyjątkiem piwa oraz zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu - dotyczy części 5 - zał. Nr 1e

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie wykazu wykonanych, a w w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (minimalnie jednej o wartości danej części zamówienia) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (minimalnie jednego), że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy wszystkich części zamówienia od 1 do 8 - zał. od 1a do 1h

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie: 1.decyzji odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych o posiadaniu specjalistycznego transportu chłodniczego artykułów spożywczych - dotyczy części 1,3 i 7 - zał nr 1a,1c i 1g i /lub posiadaniu transportu artykułów spożywczych - dotyczy części 2,4,5,6 i 8 - zał. nr 1b,1d,1e,1f i 1h. 2. oświadczenia Wykonawcy o stosowania systemu HACCP w firmie oraz wdrożonym lub wdrażanym GMP (dobra praktyka produkcyjna) i GHP (dobra praktyka higieniczna) - dotyczy wszystkich części zamówienia od 1 do 8 - zał. od 1a do 1h

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimalnie danej części zamówienia- dotyczy wszystkich części zamówienia od 1 do 8 - zał. od 1a do 1h

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Formularze cenowe - zał. nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f i/lub 1g i/lub 1h do SIWZ; 3. Projekt umowy zał. nr 5 do SIWZ; 4. Decyzje odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych o posiadaniu specjalistycznego transportu chłodniczego artykułów spożywczych - dotyczy części 1,3 i 7 - zał nr 1a,1c i 1g i /lub posiadaniu transportu artykułów spożywczych - dotyczy części 2,4,5,6 i 8 - zał. nr 1b,1d,1e,1f i 1h. 5. Oświadczenia Wykonawcy o stosowania systemu HACCP w firmie oraz wdrożonym lub wdrażanym GMP (dobra praktyka produkcyjna) i GHP (dobra praktyka higieniczna) - dotyczy wszystkich części zamówienia od 1 do 8 - zał. od 1a do 1h; 6.Aktualne zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych powyżej 4,5% do 18% alkoholu z wyjątkiem piwa oraz zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu - dotyczy części 5 - zał. Nr 1e; 7.Dokument lub pełnomocnictwo,z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą byż integralną częścią oferty.8. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany są dopuszczalne tylko wówczas, gdy: - zmiana terminu realizacji umowy wynikać będzie z okoliczności, za które strony umowy nie ponoszą odpowiedzialności, - zmieniona zostanie stawka podatku VAT na produkty będące przedmiotem umowy, - zmiany cen przewyższających 30% w stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy, - niewykorzystaniu w pełnym zakresie zamówień umożliwiające przedłużenie czasu trwania umowy o następne okresy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek - Długopole SA ul. Wolności 4 57 - 540 Lądek Zdrój pok. nr 4 (Zamówienia Publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek Długopole SA ul. Wolności 4 57 - 540 Lądek Zdrój pok. nr 105 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.