eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-14

Gdańsk: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże
Numer ogłoszenia: 10424 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże" , ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: teatrwybrzeze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże położonych w lokalizacjach: a) Gdańsk przy ul. Św. Ducha 2 i Teatralnej, b) Sopot przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30. 2. Wykonawca obowiązany jest przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, gwarantujących prawidłową realizację umowy. 3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą, całodobową obecność co najmniej jednego pracownika ochrony w każdej z obu lokalizacji wskazanych w ust. 1. Każdy nieprzerwany dyżur pracownika ochrony nie może trwać dłużej niż 12 godzin, przy czym Zamawiający dopuszcza dyżury 24 godzinne w wyjątkowych sytuacjach (nieprzewidziane okoliczności, choroba, itp.). 4. W odniesieniu do nieruchomości określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 10 minut od zgłoszenia takiego zadania przez dyżurującego pracownika ochrony bądź wyznaczonej przez Zamawiającego osoby oraz podjęcie działań w wypadku zagrożenia osób i mienia. 5. W ramach realizacji przedmiotu umowy, w tym umówionego wynagrodzenia, Wykonawca ponadto zobowiązany jest zapewnić 6 razy w roku, obecność nie więcej niż 5 (pięciu) pracowników ochrony w wypadku organizowania przez Zamawiającego w jego obiektach imprez innych niż przedstawienia teatralne (o terminie zorganizowania imprezy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z nie mniej niż 3-dniowym wyprzedzeniem drogą mailową lub telefonicznie 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, gwarantujących prawidłową realizację umowy, 2) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w jednolite umundurowanie odpowiednie dla pory roku oraz identyfikatory imienne i zobowiązanie do ich noszenia, 3) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w telefony komórkowe, w celu informowania odpowiednich służb oraz wskazanych pracowników Zamawiającego o zaistniałych awariach i zagrożeniach, 4) przedkładać Zamawiającemu dowód wpisania poszczególnych pracowników ochrony pełniących dyżur u Zamawiającego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (przed przystąpieniem przez nich do realizacji obowiązków), 5) informować pracownika działu administracji Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych przy realizacji obowiązków, 6) w przypadku napadu lub innych zdarzeń skutkujących interwencją: a) niezwłocznie zawiadomić organy ścigania, b) dokonać niezbędnych czynności zapobiegających powiększeniu szkód, c) niezwłocznie zawiadomić Dyrektora Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu, 7) zapewnić monitoring parkingu przy Teatrze w Gdańsku przy ul. Św. Ducha. 7. Pracownicy ochrony pełniący dyżur w nieruchomościach Zamawiającego o których mowa w pkt 1 zobowiązani są: 1) zapewnić wstęp do nieruchomości tylko osobom do tego upoważnionym, tj: a) pracownikom Zamawiającego zgodnie z ich listą, b) interesantom i gościom pracowników Zamawiającego, przy czym interesanci i goście oczekują na portierni na odpowiedniego pracownika, poinformowanego o tym telefonicznie przez pracownika ochrony), c) w Gdańsku widzom na Scenę Malarnia, 2) wydawać i przyjmować zdeponowane klucze, wpisując nazwisko osoby pobierającej/zdającej klucze oraz datę i godzinę czynności do ewidencji osób upoważnionych do pobierania kluczy, ewidencji kluczy zapasowych, ewidencji pokoi gościnnych oraz samochodów służbowych (jeżeli pobrania/zdania dokonują inne osoby, może to nastąpić wyłącznie za zgodą osoby upoważnionej przez Zamawiającego, i winno zostać odnotowane w ewidencji, wraz ze wskazaniem danych osoby wydającej/zdającej). W przypadku zaginięcia kluczy, przy braku odpowiedniej adnotacji o ich pobraniu, kosztem wyrobienia nowych Zamawiający obciąży Wykonawcę, 3) dbać o zamykanie na zamek elektryczny drzwi z portierni do pomieszczeń w obiekcie, ponadto plombować wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia, 4) wydawać klucze do pokoi gościnnych, zaprowadzać do nich gości; podczas opuszczania przez nich pokoi gościnnych - sprawdzać kompletność wyposażenia, 5) informować pracowników Zamawiającego o osobach przybywających na spotkanie z nimi, 6) obsługiwać centralę telefoniczną (obiekt w Gdańsku), 7) po opuszczeniu obiektów Teatru przez pracowników i widzów (zakończenie przedstawień, wieczornych prób) przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód obiektów, zwracając szczególną uwagę na pomieszczenia parterowe, wszystkie drzwi prowadzące na zewnątrz budynków oraz drzwi na sceny, zamknięcie okien, wyłączenie odbiorników prądu (radia, żelazka itp.), wygaszenie wszelkich zbędnych świateł, 8) zapewnić należyte zabezpieczenie drzwi wejściowych do obiektów, jeżeli realizacja umowy wymaga czasowego opuszczenia portierni przez pracownika ochrony (np. podczas przeprowadzania obchodu), 9) usuwać, w miarę możliwości, wszelkie poważniejsze nieprawidłowości, awarie lub zagrożenia stwierdzone w toku wykonywania czynności objętych przedmiotem umowy, nadto zgłaszać je Kierownikowi Działu Administracji Zamawiającego, a w razie konieczności właściwym służbom, np. policji, pogotowiu ratunkowemu, GPEC, pogotowiu energetycznemu, wodociągom, pogotowiu dźwigowemu; zdarzenia i awarie drobne, nie wymagające natychmiastowej interwencji należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom Zamawiającego, 10) wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, 11) przestrzegać przepisy p.poż. i BHP obowiązujące u Zamawiającego, 12) sprawdzać i odpowiednio reagować na wskazania stacji monitorującej oraz stacji p.poż wraz z przekazywaniem informacji do PSP w Gdańsku, 13) przestrzegać instrukcji postępowania w zakresie użytkowania systemu monitorowania pożarowego 14) obsługiwać centralę SAP oraz system oddymiania zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego instrukcjami - z zaznaczeniem, że pracownik ochrony powinien w czasie 3 minut dotrzeć do miejsca wystąpienia zagrożenia i powrócić do centrali w celu potwierdzenia/odwołania alarmu, 15) kontrolować ulicę Teatralną w Gdańsku oraz miejsca parkingowe Zamawiającego w Sopocie pod względem przestrzegania zakazu wjazdu samochodów nie należących do Teatru lub jego pracowników ponadto w Gdańsku mieć dozór na samochody służbowe zaparkowane na parkingu przy ul. Św. Ducha, 16) w razie konieczności otwierać bramę od ulicy Pułaskiego prowadzącą do obiektu w Sopocie. 17) znać rozkład pomieszczeń w obiektach Zamawiającego wskazanych w § 1 ust. 1, 18) w razie zaniku napięcia, po jego włączeniu sprawdzić czy działają centrale klimatyzacyjne, a jeśli nie, ponownie je uruchomić, 19) w odniesieniu do obiektu w Sopocie - wpisywać do książki meldunkowej dane osób korzystających z usług hotelowych, 20) monitorować przekaz z systemu kamer 8. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu zapisów umowy przez personel Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. usługę ochrony w instytucji kultury (definicja zgodnie z ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej - t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 406 art. 2) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 5000m2 o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Wykazana usługa ochrony osób i mienia wykonywana być musi w sposób ciągły, na podstawie umowy zawartej na okres nie krótszy niż 1 rok. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - ilość usług świadczonych na rzecz instytucji kultury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) zmiany w wysokości stawek podatku VAT, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie obowiązujących przepisów, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teatrwybrzeze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, pok.218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.