eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Gdańsk: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże.
Numer ogłoszenia: 26372 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10424 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże położonych w lokalizacjach: a) Gdańsk przy ul. Św. Ducha 2 i Teatralnej, b) Sopot przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30. 2. Wykonawca obowiązany jest przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, gwarantujących prawidłową realizację umowy. 3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą, całodobową obecność co najmniej jednego pracownika ochrony w każdej z obu lokalizacji wskazanych w ust. 1. Każdy nieprzerwany dyżur pracownika ochrony nie może trwać dłużej niż 12 godzin, przy czym Zamawiający dopuszcza dyżury 24 godzinne w wyjątkowych sytuacjach (nieprzewidziane okoliczności, choroba, itp.). 4. W odniesieniu do nieruchomości określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 10 minut od zgłoszenia takiego zadania przez dyżurującego pracownika ochrony bądź wyznaczonej przez Zamawiającego osoby oraz podjęcie działań w wypadku zagrożenia osób i mienia. 5. W ramach realizacji przedmiotu umowy, w tym umówionego wynagrodzenia, Wykonawca ponadto zobowiązany jest zapewnić 6 razy w roku, obecność nie więcej niż 5 (pięciu) pracowników ochrony w wypadku organizowania przez Zamawiającego w jego obiektach imprez innych niż przedstawienia teatralne (o terminie zorganizowania imprezy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z nie mniej niż 3-dniowym wyprzedzeniem drogą mailową lub telefonicznie 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, gwarantujących prawidłową realizację umowy, 2) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w jednolite umundurowanie odpowiednie dla pory roku oraz identyfikatory imienne i zobowiązanie do ich noszenia, 3) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w telefony komórkowe, w celu informowania odpowiednich służb oraz wskazanych pracowników Zamawiającego o zaistniałych awariach i zagrożeniach, 4) przedkładać Zamawiającemu dowód wpisania poszczególnych pracowników ochrony pełniących dyżur u Zamawiającego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (przed przystąpieniem przez nich do realizacji obowiązków), 5) informować pracownika działu administracji Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych przy realizacji obowiązków, 6) w przypadku napadu lub innych zdarzeń skutkujących interwencją: a) niezwłocznie zawiadomić organy ścigania, b) dokonać niezbędnych czynności zapobiegających powiększeniu szkód, c) niezwłocznie zawiadomić Dyrektora Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu, 7) zapewnić monitoring parkingu przy Teatrze w Gdańsku przy ul. Św. Ducha. 7. Pracownicy ochrony pełniący dyżur w nieruchomościach Zamawiającego o których mowa w pkt 1 zobowiązani są: 1) zapewnić wstęp do nieruchomości tylko osobom do tego upoważnionym, tj: a) pracownikom Zamawiającego zgodnie z ich listą, b) interesantom i gościom pracowników Zamawiającego, przy czym interesanci i goście oczekują na portierni na odpowiedniego pracownika, poinformowanego o tym telefonicznie przez pracownika ochrony), c) w Gdańsku widzom na Scenę Malarnia, 2) wydawać i przyjmować zdeponowane klucze, wpisując nazwisko osoby pobierającej/zdającej klucze oraz datę i godzinę czynności do ewidencji osób upoważnionych do pobierania kluczy, ewidencji kluczy zapasowych, ewidencji pokoi gościnnych oraz samochodów służbowych (jeżeli pobrania/zdania dokonują inne osoby, może to nastąpić wyłącznie za zgodą osoby upoważnionej przez Zamawiającego, i winno zostać odnotowane w ewidencji, wraz ze wskazaniem danych osoby wydającej/zdającej). W przypadku zaginięcia kluczy, przy braku odpowiedniej adnotacji o ich pobraniu, kosztem wyrobienia nowych Zamawiający obciąży Wykonawcę, 3) dbać o zamykanie na zamek elektryczny drzwi z portierni do pomieszczeń w obiekcie, ponadto plombować wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia, 4) wydawać klucze do pokoi gościnnych, zaprowadzać do nich gości; podczas opuszczania przez nich pokoi gościnnych - sprawdzać kompletność wyposażenia, 5) informować pracowników Zamawiającego o osobach przybywających na spotkanie z nimi, 6) obsługiwać centralę telefoniczną (obiekt w Gdańsku), 7) po opuszczeniu obiektów Teatru przez pracowników i widzów (zakończenie przedstawień, wieczornych prób) przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód obiektów, zwracając szczególną uwagę na pomieszczenia parterowe, wszystkie drzwi prowadzące na zewnątrz budynków oraz drzwi na sceny, zamknięcie okien, wyłączenie odbiorników prądu (radia, żelazka itp.), wygaszenie wszelkich zbędnych świateł, 8) zapewnić należyte zabezpieczenie drzwi wejściowych do obiektów, jeżeli realizacja umowy wymaga czasowego opuszczenia portierni przez pracownika ochrony (np. podczas przeprowadzania obchodu), 9) usuwać, w miarę możliwości, wszelkie poważniejsze nieprawidłowości, awarie lub zagrożenia stwierdzone w toku wykonywania czynności objętych przedmiotem umowy, nadto zgłaszać je Kierownikowi Działu Administracji Zamawiającego, a w razie konieczności właściwym służbom, np. policji, pogotowiu ratunkowemu, GPEC, pogotowiu energetycznemu, wodociągom, pogotowiu dźwigowemu; zdarzenia i awarie drobne, nie wymagające natychmiastowej interwencji należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom Zamawiającego, 10) wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, 11) przestrzegać przepisy p.poż. i BHP obowiązujące u Zamawiającego, 12) sprawdzać i odpowiednio reagować na wskazania stacji monitorującej oraz stacji p.poż wraz z przekazywaniem informacji do PSP w Gdańsku, 13) przestrzegać instrukcji postępowania w zakresie użytkowania systemu monitorowania pożarowego 14) obsługiwać centralę SAP oraz system oddymiania zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego instrukcjami - z zaznaczeniem, że pracownik ochrony powinien w czasie 3 minut dotrzeć do miejsca wystąpienia zagrożenia i powrócić do centrali w celu potwierdzenia/odwołania alarmu, 15) kontrolować ulicę Teatralną w Gdańsku oraz miejsca parkingowe Zamawiającego w Sopocie pod względem przestrzegania zakazu wjazdu samochodów nie należących do Teatru lub jego pracowników ponadto w Gdańsku mieć dozór na samochody służbowe zaparkowane na parkingu przy ul. Św. Ducha, 16) w razie konieczności otwierać bramę od ulicy Pułaskiego prowadzącą do obiektu w Sopocie. 17) znać rozkład pomieszczeń w obiektach Zamawiającego wskazanych w § 1 ust. 1, 18) w razie zaniku napięcia, po jego włączeniu sprawdzić czy działają centrale klimatyzacyjne, a jeśli nie, ponownie je uruchomić, 19) w odniesieniu do obiektu w Sopocie - wpisywać do książki meldunkowej dane osób korzystających z usług hotelowych, 20) monitorować przekaz z systemu kamer 8. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu zapisów umowy przez personel Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Memling Security sp. z o.o., Al. Grunwaldzka 309, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212480,64

  • Oferta z najniższą ceną: 212480,64 / Oferta z najwyższą ceną: 365066,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.