eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Grudziądz: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego.
Numer ogłoszenia: 103311 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75779 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 462 29 39, faks 56 462 29 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny powinien trwać 14 dni. 2. Uczestnikami turnusu rehabilitacyjnego są 22 osoby niepełnosprawne ( w tym 2 osoby niepełnosprawne będą przebywać na turnusie pod opieką opiekunów) z następującymi rodzajami niepełnosprawności: narządu ruchu, chorobą psychiczną, upośledzeniem umysłowym, schorzeniami neurologicznymi, schorzeniami układu krążenia, układu oddechowego, narządu wzroku, narządu słuchu, układu moczowo-płciowego, epilepsją. Łącznie 24 osoby. 3. Termin realizacji turnusu: początek i koniec turnusu powinien przypadać na miesiąc lipiec 2013 r. 4. Ośrodek, w którym będzie odbywać się turnus rehabilitacyjny powinien znajdować się w na terenie Polski w miejscowości morskiej lub górskiej. 5. Wykonawca powinien zapewnić całodzienne wyżywienie tj. co najmniej 3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad, kolacja) z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń oraz dodatkowo suchy prowiant w dniu wyjazdu. 6. Zakwaterowanie powinno nastąpić w pokojach nie większych niż :3 osobowych - 6 pokoi oraz 2 osobowych - 3 pokoje, każdy pokój powinien być wyposażony w łóżka 1 osobowe z pościelą, ręczniki, szafy ubraniowe, stoliki i krzesła, (wyklucza się łóżka piętrowe), odbiornik TV, czajnik, kubki, sztućce, talerzyki oraz być połączony bezpośrednio z łazienką. 7. Wykonawca powinien również opłacić opłatę uzdrowiskową/klimatyczną, jeżeli jest wymagana oraz pokryć koszt zorganizowania min. 1 wieczorku zapoznawczego i 1 wycieczki z przewodnikiem poza miejscowość, w której znajduje się ośrodek. 8. W trakcie turnusu każdy uczestnik skorzysta z min. 20 zabiegów zgodnie z zaleceniem lekarskim. 9. Wykonawca powinien opłacić ubezpieczenie NW dla uczestników turnusu oraz zadbać o przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego, np. poprzez zakaz nadużywania alkoholu na terenie ośrodka. 10. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski i zabiegowy. 11. Budynki, w których zostanie zrealizowany turnus powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym z dysfunkcją narządu ruch, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz do potrzeb osób z dysfunkcją narządu wzroku i słuchu. 12. Baza zabiegowa oraz stołówka musi się znajdować w tym samym budynku, w którym są zakwaterowani uczestnicy turnusu lub w odległości nie większej niż 150 m. 13. Turnus rehabilitacyjny musi być zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721, poz. 721 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( dz. U. Nr 230, poz. 1694). 14.Zorganizowania turnusu nie można powierzyć innemu podmiotowi, nie posiadającemu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, określonych w pkt. 8.4 siwz. 15. Wykonawca w miejscu zakwaterowania i bazy zabiegowej, z której korzystają uczestnicy turnusu, w widocznym miejscu zamieści informację, że turnus rehabilitacyjny jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logo Narodowej Strategii Spójności Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz Społeczny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.24.20.00 - Usługi w zakresie domów wypoczynkowych 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Rehabilitacyjno - Wypoczynkowych Patrona D. Mielnik, G. Idziak sp.j., ul. Siostrzana 17/17 A, 53-031 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31074,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31074,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60860,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.