eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Nowa Ruda: Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
Numer ogłoszenia: 10221 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258731 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, faks (074) 872-50-83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.) Projekty decyzji w wersji papierowej oraz elektronicznej muszą zawierać część tekstową oraz graficzną sporządzoną w czytelnej formie umożliwiającej wykonanie kopii oraz dokumentację fotograficzną wraz z protokołem oględzin z przeprowadzonej wizji terenowej. Każdy sporządzony projekt decyzji o warunkach zabudowy musi zawierać, co najmniej: a) część tekstową wraz z dokładną analizą, b) załącznik graficzny do decyzji, c) załącznik graficzny do analizy, d) opcjonalnie dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji terenowej. Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji lub zmian decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD, DVD lub pendrive. Część tekstowa w formacie plików o rozszerzeniu: odt lub doc lub txt. Część graficzna o rozszerzeniu: pdf lub gif lub JPG. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów do uzgodnienia projektu z organami wymienionymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ponownego przygotowania projektu decyzji w przypadku wniesienia uwag przez organy uzgadniające, strony postępowania lub uchylenia decyzji przez organ II instancji lub sąd administracyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do sporządzonych projektów decyzji. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie szczegółowy zakres prac. Do zadań wykonawcy należy również pobyt osoby sporządzającej projekty przedmiotowych decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Ruda w godzinach pracy urzędu, przez co najmniej dwie godziny w tygodniu celem: wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazywanymi wnioskami, usuwania błędów, które mogą zostać poprawione w siedzibie Zamawiającego oraz wprowadzania takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Projektowych ABAKUS Mgr inż. Wojciech Lubkiewicz, ul. Różana 11, 55-200 Stanowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42721,34

  • Oferta z najniższą ceną: 42721,34 / Oferta z najwyższą ceną: 64082,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.