eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa materiałów biurowych i komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Nowa Sól: Dostawa materiałów biurowych i komputerowych
Numer ogłoszenia: 102184 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 69345 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i komputerowych fabrycznie nowych do siedziby Zamawiającego. W przypadku tonerów do kserokopiarek, oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych mają to być towary nowe i oryginalne o wysokiej jakości i dużej wydajności drukowania, a każdy z dostarczonych asortymentów będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony logiem i nazwą producenta. 2.Zamówienie składa się z czterech części tj.: część 1 - wyroby biurowe /załącznik nr 1A/ - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30192000-1 wyroby biurowe, część 2 - papier komputerowy i kserograficzny /załącznik 1B/ - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 21233600-1 papier ciągły do drukarek komputerowych, 21125692-2 papier kserograficzny, część 3 - tonery i wkłady barwiące /załącznik 1C/ - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30125100-2 wkłady barwiące, 30192113-6 wkłady drukujące, część 4 - artykuły i akcesoria komputerowe /załącznik nr 1D/ - kategoria według Słownika Zamówień /CPV/: 30217200-5 akcesoria komputerowe. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3.Wykaz asortymentu i ilości podane są w formularzach cenowych, które stanowią załączniki nr 1A, 1B,1C i 1D do niniejszej SIWZ. 3.1Podane w formularzach ilości stanowią maksymalne ilości szacunkowe. 3.2Zamawiający zastrzega sobie prawo przy uwzględnieniu swoich potrzeb do zamówienia towaru w mniejszej ilości a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej wysokości. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia nie mniejszej niż 60 % wartości brutto każdej z części zamówienia wynikającej z formularza ofertowego Wykonawcy /załącznik nr 1 do SIWZ/. 4.W części 3 zamówienia /tonery i wkłady barwiące - załącznik 1C/ i w części 4 zamówienia /artykuły i akcesoria komputerowe - załącznik 1 D pkt 1-3/ Wykonawca musi podać nazwy producenta od którego będzie dostarczał towar przez cały czas trwania umowy na dostawę. 5.Realizacja dostaw będzie realizowana sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, wg cząstkowych zamówień, w okresie obowiązywania umowy. 6.Ceny jednostkowe artykułów biurowych i komputerowych zostaną ustalone na okres trwania umowy i nie będą podlegać zmianom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.23.36.00-1, 21.12.56.92-2, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.21.72.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68616,11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wyroby biurowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANZET Zdzisław Pankiewicz, ul. Łabędzia 11, 65-501 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21610,20
  • Oferta z najniższą ceną: 21610,20 / oferta z najwyższą ceną: 21610,20
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: papier komputerowy i kserograficzny.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Techniki Biurowej Sp. z o. o., ul. Zamkowa 5 E, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24553.36
  • Oferta z najniższą ceną: 24553.36 / oferta z najwyższą ceną: 25588.50
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: tonery i wkłady barwiące.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANZET Zdzisław Pankiewicz, ul. Łabędzia 11, 65-501 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21987.00
  • Oferta z najniższą ceną: 21987.00 / oferta z najwyższą ceną: 24408.69
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: artykuły i akcesoria komputerowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus B.Krępa, W. Krępa Spółka jawna, ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 465.55
  • Oferta z najniższą ceną: 465.55 / oferta z najwyższą ceną: 546.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.