eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa materiałów biurowych i komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Nowa Sól: Dostawa materiałów biurowych i komputerowych
Numer ogłoszenia: 69345 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i komputerowych fabrycznie nowych do siedziby Zamawiającego. W przypadku tonerów do kserokopiarek, oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych mają to być towary nowe i oryginalne o wysokiej jakości i dużej wydajności drukowania, a każdy z dostarczonych asortymentów będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony logiem i nazwą producenta. 2. Zamówienie składa się z czterech części tj.: część 1 - wyroby biurowe /załącznik nr 1A/ - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30192000-1 wyroby biurowe, część 2 - papier komputerowy i kserograficzny /załącznik 1B/ - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 21233600-1 papier ciągły do drukarek komputerowych, 21125692-2 papier kserograficzny, część 3 - tonery i wkłady barwiące /załącznik 1C/ - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30125100-2 wkłady barwiące, 30192113-6 wkłady drukujące, część 4 - artykuły i akcesoria komputerowe /załącznik nr 1D/ - kategoria według Słownika Zamówień /CPV/: 30217200-5 akcesoria komputerowe. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3. Wykaz asortymentu i ilości podane są w formularzach cenowych, które stanowią załączniki nr 1A, 1B,1C i 1D do SIWZ. 3.1 Podane w formularzach ilości stanowią maksymalne ilości szacunkowe. 3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo przy uwzględnieniu swoich potrzeb do zamówienia towaru w mniejszej ilości a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej wysokości. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia nie mniejszej niż 60 % wartości brutto każdej z części zamówienia wynikającej z formularza ofertowego Wykonawcy /załącznik nr 1 do SIWZ/. 4. W części 3 zamówienia /tonery i wkłady barwiące - załącznik 1C/ i w części 4 zamówienia /artykuły i akcesoria komputerowe - załącznik 1 D pkt 1-3/ Wykonawca musi podać nazwy producenta od którego będzie dostarczał towar przez cały czas trwania umowy na dostawę. 5. Realizacja dostaw będzie realizowana sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, wg cząstkowych zamówień, w okresie obowiązywania umowy. 6. Ceny jednostkowe artykułów biurowych i komputerowych zostaną ustalone na okres trwania umowy i nie będą podlegać zmianom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.23.36.00-1, 21.12.56.92-2, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.21.72.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.2.1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.2.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w ppkt 2.1.1 , 2.1.2 i 2.1.3 oraz 2.1.4. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ppkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2 Dokumenty o których mowa w pkt 4.1 lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt 4.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju z którego pochodzi osoba lub ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, Wykonawca składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub siedziby lub miejsce zamieszkania . Termin wystawienia stosuje się odpowiednio. 5. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) z podaniem ceny oferty ogółem na każdą z czterech części przedmiotu zamówienia osobno lub tylko na wybrane części. Cena oferty wskazana w formularzu ofertowym ma wynikać z załączonego formularza cenowego (odpowiednio: załącznik 1A, 1B, 1C i 1D). 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - według załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 7.1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać, jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 7.2. oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 5 części VII ogłoszenia i SIWZ. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3, 4 i 5 składa dokumenty zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części VI ogłoszenia (pkt 4 części IV SIWZ). UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 6 w części VII ogłoszenia i SIWZ. W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1C 67-100 Nowa Sól pokój nr 315 - III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1C 67-100 Nowa Sól pokój nr 107 - I piętro /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - wyroby biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz asortymentu i ilości podany jest w formularzu cenowym, który stanowi załacznik nr 1A do SIWZ. Podane w formularzu ilości stanowią maksymalne ilości szacunkowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - papier komputerowy i kserograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz asortymentu i ilości podany jest w formularzu cenowym, który stanowi załacznik nr 1B do SIWZ. Podane w formularzu ilości stanowią maksymalne ilości szacunkowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.36.00-1, 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - tonery i wkłady barwiące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz asortymentu i ilości podany jest w formularzu cenowym, który stanowi załacznik nr 1C do SIWZ. Podane w formularzu ilości stanowią maksymalne ilości szacunkowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Częśc 4 - artykuły i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz asortymentu i ilości podany jest w formularzu cenowym, który stanowi załacznik nr 1D do SIWZ. Podane w formularzu ilości stanowią maksymalne ilości szacunkowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.