eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Konserwacja i serwisowanie instalacji i systemów wykrywania pożaru i gazu



OGŁOSZENIE Z DNIA 2018-07-13


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie

Telefon: +48 22 589 84 00
Fax: +48 22 589 84 01
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Daniel Kasprzak
Telefon: +48 668 355 540
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Konserwacja i serwisowanie instalacji i systemów wykrywania pożaru i gazu

Miasto: Świnoujście

Województwo: zachodniopomorskie

CPV:
50.41.31.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń do wykrywania gazu
50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2018-07-25


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu

  1.     Nazwa i adres Zamawiającego

 

Polskie LNG S.A.,

ul. Ku Morzu 1,

72-602 Świnoujście

 

Biuro w Warszawie

ul. Al. Jerozolimskie 146 bud. B

02-305 Warszawa

 

www.polskielng.pl

 

2.     Określenie trybu postępowania

 

  1. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., Nr 2164 ze zm.).

  3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").

  4. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.

 

3.     Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym

 

,,Konserwacja i serwisowanie instalacji i systemów wykrywania pożaru i gazu"

Numer referencyjny: RZ/40/ZN/2018/PLNG

 

4.     Przedmiot zamówienia

Wspólny słownik zamówień - CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

50413100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń do wykrywania gazu

 

 

 

5.     Oferty częściowe i wariantowe

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

  1. 6.     Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
  1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

Spełniają warunki postępowania dotyczące:

 

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

(Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie)

 

  1. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:

  1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeśli przedstawi iż posiada Minimum 8 lat doświadczenia przy serwisowaniu, eksploatacji, konserwacji systemów wykrywania gazu i pożaru na instalacjach gazowniczych oraz posiada minimum 10 lat doświadczenia przy serwisowaniu urządzeń AKPiA przy instalacjach gazowniczych.

  2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł. (netto). Każda usługa powinna mieć wartość co najmniej 30 000,00 zł. (netto). Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia usługi wykonywania prac przy serwisowaniu, eksploatacji, konserwacji systemów wykrywania gazu i pożaru i w branży AKPiA na pracujących instalacjach w przemyśle gazowniczym, energetycznym, chemicznym lub petrochemicznym. 

    Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

     

    C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:

    (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),

 

  1.  Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.

     

    2.         Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.

     

  1. 7.     Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu

 

  1. Na potwierdzenie Zamawiający, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu żąda przedstawiania przez Wykonawcę:

     

    1)         Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo numeru NIP dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą; w przypadku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

                Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów

    2)         Oświadczenie o spełnianiu warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia gdzie Wykonawca potwierdzi, iż posiada Minimum 8 lat doświadczenia przy serwisowaniu, eksploatacji, konserwacji systemów wykrywania gazu i pożaru na instalacjach gazowniczych oraz posiada minimum 10 lat doświadczenia przy serwisowaniu urządzeń AKPiA przy instalacjach gazowniczych zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału).

    3)         Wykaz zamówień świadczący o spełnianiu warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), gdzie Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł. (netto). Każda usługa powinna mieć wartość co najmniej 30 000,00 zł. (netto). Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia usługi wykonywania prac przy serwisowaniu, eksploatacji, konserwacji systemów wykrywania gazu i pożaru i w branży AKPiA na pracujących instalacjach w przemyśle gazowniczym, energetycznym, chemicznym lub petrochemicznym, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;

    4)         Oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału).

    5)         Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ oraz stosownie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania).

     

  2. Dokumenty załączone do oferty (z wyłączeniem pełnomocnictw oraz oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ), muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

  3. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.

  4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.

  5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  6. Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.

  1. 8.     Zmiany treści SIWZ

 

    1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w każdym czasie zmian treści SIWZ lub odwołania wymagań zawartych w SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.

    3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.

    4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ, w przypadku zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej

    5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.

  1. 9.     Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty

 

  1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.

  2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.

  3. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 9.1. powyżej.

     

  1. 10.  Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
    1. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2018 r. o godz. 12:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego na adres:

      Polskie LNG S.A.

      Aleje Jerozolimskie 146 bud. B

      02 -305 Warszawa

      (kancelaria)

      z dopiskiem:

      ,,Oferta na ,,Konserwacja I Serwisowanie Instalacji I Systemów Wykrywania Pożaru I Gazu, RZ/40/ZN/2018/PLNG"

    2. Otwarcie ofert jest niejawne.

       

11.  Termin wykonania zamówienia

 

Zamówienie będzie realizowane przez 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

 

12.  Wadium

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

13.  Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

 

Zamawiający nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

14.  Termin związania ofertą

 

  1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 45 dni.

  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

  4. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.

 

15.  Kryteria oceny oferty i ich znaczenie

 

Kryterium oceny ofert jest cena - waga 100% .

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.