eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujscie › Utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/15/ZN/2020/PLNG.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2020-03-04


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Swinoujscie
Województwo: zachodniopomorskie

Telefon: 225898432
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 225898432
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/15/ZN/2020/PLNG.

Miasto: Świnoujscie

Województwo: zachodniopomorskie

CPV:
77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze
90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2020-03-20


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu

  1.     Nazwa i adres Zamawiającego

Polskie LNG S.A.,

ul. Ku Morzu 1,

72-602 Świnoujście

 

Biuro w Warszawie

Al. Jerozolimskie 146 bud. B

02-305 Warszawa

Adres strony internetowej: www.polskielng.pl

 

2.     Określenie trybu postępowania

 

  1. Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
  3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
  1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.

 

3.     Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym

 

Utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/15/ZN/2020/PLNG.

 

4.     Przedmiot zamówienia

 

 1. Przedmiotem zamówienie jest utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu.

 

2. Zamówienie w ramach w/w zadania będzie realizowane zgodnie z poniżej przedstawionym zakresem w następujących częściach:

Część A) utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości terenu na Terminalu LNG w Świnoujściu, zgodnie z następującymi dokumentami:

  • Załącznik nr 1a do SIWZ- wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości,
  • Załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz oferta, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości,
  • Załącznik nr 3a do SIWZ -  Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości;

 

Część B) utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG w Świnoujściu, zgodnie z następującymi dokumentami:

  • Załącznik nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe;
  • Załącznik nr 2b do SIWZ  - Formularz oferta, utrzymanie zimowe;
  • Załącznik nr 3b do SIWZ -  Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), utrzymanie zimowe.

 

Kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

     90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich   oraz usługi powiązane

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

  1. Spełniają warunki postępowania dotyczące:

 

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia:

Wykonawca posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (przed terminem składania ofert w postępowaniu) w zakresie danej części przedmiotu zamówienia (Część A, Część B). W każdym roku wartość realizowanych usług wynosi co najmniej 50 000,00 zł netto.

 

3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: Wykonawca wykaże, że posiada niezbędny sprzęt do prowadzenia prac opisanych w części przedmiotu zamówienia (Część A, Część B), do której składa ofertę.

 

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania, o ile Dostawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zgodnie z art. 10 Załącznika nr 1a do SIWZ - wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości, lub art. 10 Załącznika nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe.

 

5) Odbyli wizję lokalną na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:

Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750

Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:

  • Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
  • Pracownicy muszą mieć na wyposażeniu podczas pobytu na terenie Terminala niezbędne środki ochrony indywidualnej tj. hełm ochronny, okulary ochronne, buty robocze typu trzewiki/półbuty z noskami usztywniającymi  oraz podeszwą w wykonaniu antyelektrostatycznym; ubranie z materiałów trudnopalnych i antyelektrostatycznych zgodnie z polskimi normami PN-EN 1149 oraz PN-EN ISO 14116, rękawice robocze lub w uzgodnieniu z przedstawicielem Polskiego LNG wypożyczyć środki ochrony;
  • Jeżeli w czasie wizji lokalnej będzie potrzeba wykonania dokumentacji fotograficznej Wykonawca poprosi o wykonanie zdjęć przez Zamawiającego.

 

B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.

  1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
    1. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału  w postępowaniu (w tym oświadczy odbycie wizji lokalnej),  na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).  

 

  1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy do oferty:
  • Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji od tych podmiotów, wartości realizacji poszczególnych zamówień.

 

Wzór wykazu zamówień:

usługi dotyczące utrzymania zieleni, utrzymania czystości terenu (dla Części A)/  usługi dotyczące utrzymania zimowego (dla Części B)

 

Przedmiot zamówienia

Data wykonania

Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane

Referencje/protokoły (nr pisma)

Wartość netto zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty wykaz dysponowanym sprzętem, zgodnie z Rozdziałem VIII Część A, ust. 3 SIWZ.
  2. Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zgodnie z art. 10 Załącznika nr 1a do SIWZ - wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości, lub art. 10 Załącznika nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe.

 

  1. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

 

  1. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.

 

  1. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

 

  1. Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.

 

  1. Zmiany treści SIWZ

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
  3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
  4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.

 

  1. Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
    1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
    2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
    3. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
    4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    5. Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.

 

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
    1. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/15/ZN/2020/PLNG.

Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/15/ZN/2020/PLNG.

  1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:

 

Pan Artur Proć

tel. +48 22 58 98 432

e-mail: artur.proc@polskielng.pl

 

10.  Miejsce i termin składania ofert

1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl 

Oferta powinna być oznaczona: RZ/15/ZN/2020/PLNG OFERTA.

 

2. Termin składania ofert upływa dnia 19.03.2020 r. o godz. 12:00.

3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.

 

 

11.  Termin wykonania zamówienia  / wartość zamówienia

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:  36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, które z powyższych zdarzeń nastąpi pierwsze.

 

12.  Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

13.  Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

14.  Termin związania ofertą
  1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
  4. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.

 

 

 

15.  Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
  1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
  2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium: cena - 100%,

 

  1. Oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:

cena łączna netto oferty najtańszej

_______________________________________   x 100 pkt

cena łączna netto oferty ocenianej

 

 

  1. O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów (do dwóch miejsc po przecinku).

 

16.  Podwykonawcy

Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.

 

17.   Waluta postępowania

Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.

 

18.  Ubezpieczenie

Wykonawca, ubezpieczy na własny koszt i zapewni ciągłość (lub spowoduje taki stan) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (OC) obejmującego odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe i osobowe oraz czyste straty finansowe (ang. pure financial loss) wyrządzone z tytułu czynów niedozwolonych oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania).

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej spełniało będzie między innymi co najmniej następujące warunki:

a)     Okres ubezpieczenia i okres odpowiedzialności ubezpieczyciela: od podpisania Umowy do zakończenia okresu jej realizacji - dopuszcza się polisy roczne pod warunkiem ich kontynuacji i zachowania ciągłości na niepogorszonych warunkach.

b)     Minimalna wymagana suma ubezpieczenia: nie niższa niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia (podlimity odpowiedzialności dopuszczalne wyłącznie w zakresie wskazanym w niniejszym paragrafie).

c)     Wysokość franszyz (udziałów własnych) będzie się kształtować na rozsądnym rynkowym poziomie odzwierciedlającym rodzaj i specyfikę ryzyka.

 

Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zgodnie z art. 10 Załącznika nr 1a do SIWZ - wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości, lub art. 10 Załącznika nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe.

 

 



Aktualizacje do przetargu:


2020-03-04 16:07:28

Prawidłowy termin składania ofert do 19.03.2020 r. do godz. 12.00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.