eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaBANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA I GMINY SOBÓTKA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Sobótka: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA I GMINY SOBÓTKA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
Numer ogłoszenia: 99944 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka , Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 071 3162043 do 045, faks 071 3162123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA I GMINY SOBÓTKA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Sobótka i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie do 30 czerwca 2018 roku , obejmującej 1)otwarcie, prowadzenie i likwidację podstawowych i pomocniczych rachunków bankowych budżetu Miasta i Gminy Sobótka i jednostek organizacyjnych Gminy, 2)realizację poleceń przelewu, krajowych i zagranicznych, w tym również w wersji papierowej w sytuacji awarii sieci informatycznej, 3)przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych, w związku z tym Zamawiający wymaga od Wykonawcy, posiadania ( przez okres obowiązywania umowy) placówki oddziału, filii punktu kasowego na terenie Miasta Sobótka, umożliwiającej dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych od godz. 08:00 do godz. 16:00. 4)możliwość składania przynajmniej do godziny 14:00 poleceń przelewu do innych banków, których realizacja nastąpi w tym samym dniu, a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu transakcji, 5)sporządzanie dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami z wyszczególnieniem danych objętych wyciągiem w wersji papierowej, w terminie do godz. 12:00 następnego dnia operacyjnego, 6)wydawanie czeków, 7)wydawanie historii rachunków, na wniosek Zamawiającego, 8)świadczenie usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków bankowych i dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej, 9)oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach podstawowych i pomocniczych poniżej kwoty 50.000,-zł. w oparciu o stawkę WIBID 1M +- marża. 10)automatyczne lokowanie środków pozostających na koniec dnia na wszystkich rachunkach bankowych na lokatach jednodniowych typu overnight, w dni przed dniami ustawowo wolnymi od pracy lub w piątki na lokatach odpowiednio 2 lub 3- dniowych, a w przypadku tzw długich weekendów na lokatach 4- 5 dniowych , pod warunkiem, że saldo konta na rachunku jest równe lub wyższe od kwoty 50.000,-zł. i oprocentowanie lokaty terminowej będzie wyższe niż oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących. Oprocentowanie liczone będzie w oparciu o stawkę WIBID ON +-marża Lokowanie środków na innych lokatach krótko lub długoterminowych dostępnych w ofercie banku odbywać się będzie na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji 11)kapitalizację odsetek w okresach kwartalnych, 12wydawanie zaświadczeń o posiadaniu konta, opinii o sytuacji finansowej Zamawiającego, 13) potwierdzanie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie Zamawiającego, 13)usługa wyzerowania wskazanych rachunków jednostek organizacyjnych gminy polegająca na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek gminy, 14) w przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 15)nieodpłatne dostarczenie i zainstalowanie programu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy oraz przeprowadzenie szkolenia wskazanych pracowników przy współpracy z informatykiem Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, w celu doprowadzenia do kompatybilności systemu bankowego z systemem księgowym Urzędu Miasta i Gminy, 16)świadczenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienia współpracy z systemem informatycznym Zamawiającego, w tym przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego, zautomatyzowaniu identyfikacji płatnika i rodzaju płatności polegającej na udostępnieniu przez bank odpowiednie j liczby cyfr w ramach numeru rachunku, dostarczaniu raportu dotyczącego masowych płatności z tytułu wpłat na rachunki wirtualne następnego dnia po dokonaniu wpłat. Płatności masowe dotyczą około 10.000 zobowiązanych do wnoszenia podatków i opłat. Podatki i opłaty wnoszone są w okresach miesięcznych i kwartalnych 17)uruchomienie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej przez Radę Miejską w Sobótce, bez ponoszenia przez Zamawiającego opłat, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Wysokość kredytu w rachunku bieżącym określona w uchwale budżetowej Gminy Sobótka na 2014 rok wynosi 1.000.000,-zł.. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalone na bazie WIBOR 3M +- marża banku. Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zobowiązuje się do ostatecznej spłaty kredytu poprzez spłatę salda debetowego rachunku bieżącego w terminie do ostatniego dnia roboczego roku budżetowego. 18)obsługa poza kolejnością upoważnionych pracowników jednostek organizacyjnych Gminy,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)Uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie obowiązywania umowy) posiada na terenie miasta Sobótka placówkę bankową/filię/punkt kasowy/, umożliwiającą dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian a Zgodnie z postanowieniami art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony,. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Sobótka, Rynek 1, 55-050 Sobótka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Sobótka, Rynek 1,55-050 Sobótka- pokój nr 2(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.