Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Łódź: ZP/2/BIO/2015 na dostawę:
różny sprzęt i artykuły biurowe,
wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku
Numer ogłoszenia: 99830 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/2/BIO/2015 na dostawę: różny sprzęt i artykuły biurowe, wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Część I - Biuro Projektu Biomasa
Pakiet Nr 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
Część II - Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii
Pakiet Nr 1 - Wkłady barwiące/głowice barwiące do maszyn drukujących
w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku, o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1- Różny sprzęt i artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIX Dariusz Wika, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4474,75
Oferta z najniższą ceną: 4474,75 / Oferta z najwyższą ceną: 4907,73
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIX Dariusz Wika, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1904,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2332,08
Oferta z najniższą ceną: 2332,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2386,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIX Dariusz Wika, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2815,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3458,76
Oferta z najniższą ceną: 3458,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3696,15
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. O powszechnej dostępności dostaw przesądza występowanie na rynku wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne dostawy artykułów, o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia. Na rynku dostaw sprzętu i artykułów biurowych; materiałów eksploatacyjnych do drukarek, istnieje duża grupa wykonawców prowadzących działalność, polegającą na świadczeniu dostaw o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność. Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena. Zachodzi zatem przesłanka określona w art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- usługa szkoleniowa w zakresie kierowca wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania
- Usługa szkoleniowa pn. podstawy kompetencji cyfrowych
- Budowa zatoki autobusowej oraz chodnika wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Brzustowiec w ciągu DW 728 - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, lampek, zegarów i kubków papierowych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy" część I i część II.
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK BĄDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY- MOKOTOWA ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Sprzedaż i dostawa okładek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielęgniarstwo i Położnictwo.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.