Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Zielona Góra: dostawa materiałów zużywalnych do hemoglobinometrów Low Hb Photometr firmy HemoCue
Numer ogłoszenia: 99826 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów zużywalnych do hemoglobinometrów Low Hb Photometr firmy HemoCue.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do hemoglobinometrów Low Hb Photometr firmy HemoCue. Pełen zakres zamówienia określa formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 1 Wymagania dotyczące materiałów zużywalnych. Materiały zużywalne obejmują dostawy w całości lub częściach krwi kontrolnej i mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny na hemoglobinometrach Low Hb Photometr firmy HemoCue spełniające poniższe wymagania. 2.1 Wymagania dotyczące mikrokuwet oraz krwi kontrolnej. Zamawiający wymaga, aby oferowane mikrokuwety oraz krew kontrolna: a)zapewniały prawidłowe funkcjonowanie z aparatem Low Hb Photometer firmy HemoCue (załącznik nr 1 - formularz ofertowy), b) były wysokiej jakości i spełniały wymagania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 Nr 93, poz. 896), c)posiadały Deklarację Zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro - Dz.U. 2004 Nr 251, poz. 2515), d)posiadały instrukcję i inne informacje niezbędne dla prawidłowego użytkowania opracowane w języku polskim, e)dla każdej partii dostarczonego towaru były odpowiednio oznakowane (nazwa materiału, nazwa dostawcy, nazwa producenta, numery serii lub numer identyfikacyjny nadany przez producenta, ilość towaru w opakowaniu zbiorczym; zalecane jest, aby opakowanie zbiorcze zawierało tą samą serię towaru), f)dla każdej partii dostarczonego towaru posiadały datę ważności widoczną na opakowaniu, g)opakowania jednostkowe mikrokuwet zawierały serię i datę ważności dodatkowo w formie kodu paskowego. 2.2 Wymagania dotyczące opakowań mikrokuwet oraz krwi kontrolnej. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby: a)mikrokuwety do oznaczania hemoglobiny do aparatów Low Hb Photometer firmy HemoCue pakowane były maksymalnie po 25 szt. w opakowaniu jednostkowym, b)pojemność ampułki z krwią kontrolną wynosiła 1ml, c)maksymalna ilość ampułek w opakowaniu wynosiła 2 szt. 2.3 Wymagania dotyczące terminów ważności dla mikrokuwet oraz krwi kontrolnej. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby: a)krew kontrolna posiadała termin ważności minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu zamawiającego, b)pozostałe pozycje zawarte w Formularzu ofertowym posiadały termin ważności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp); 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku, o którym mowa w pkt V.2. SIWZ, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt V.2. SIWZ, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp (pkt VI.1.1 oraz VI.1.4. SIWZ) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp (pkt VI.1.2. oraz VI.1.3. SIWZ) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 8.Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są określone w załączniku nr 2 do SIWZ (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp). 9.Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt V.1. SIWZ dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V.1. SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych, składanych razem z ofertą. 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia zamawiający uzna, gdy wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów medycznych lub sprzętu medycznego lub odczynników, których wartość jest, co najmniej tożsama z zamówieniem, z podaniem daty wykonania zamówienia, zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 4. 3. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC. 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy w celu potwierdzenia jakości oferowanych wyrobów dołączyli do oferty: Deklarację Zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro dla oferowanych mikrokuwet i krwi kontrolnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro - Dz.U. 2004 Nr 251, poz. 2515). Dokumenty, o których mowa w pkt VI.1oraz VI.2 SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VI. SIWZ określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm. w Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK)
ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra
tel. 068/329 83 60, faks068/329 83 99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra tel. 068/329 83 60, faks068/329 83 99.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





