Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Karczmiska: Zakup z dostawą koparko-ładowarki, ciągnika wielofunkcyjnego, przyczepy samowyładowczej z przeznaczeniem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Karczmiskach
Numer ogłoszenia: 99820 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Karczmiskach , ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 81 8287026, faks 81 8287026 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą koparko-ładowarki, ciągnika wielofunkcyjnego, przyczepy samowyładowczej z przeznaczeniem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Karczmiskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą następującego sprzętu: używanej koparko - ładowarki, używanego ciągnika wielofunkcyjnego, przyczepy samowyładowczej. z przeznaczeniem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Karczmiskach. A. Wymagane parametry techniczne koparko - ładowarki: 1) maszyna używana, bezwypadkowa, garażowana, serwisowana, przebieg nie większy niż 4500 Mtg, rok produkcji nie wcześniej niż 2005, masa całkowita nie większa niż 8200 kg, 2) silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, szesnastozaworowy o mocy nie mniej niż 90 KM, bez wycieków oleju, 3) głębokość kopania nie mniejsza niż 4 m., 4) napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru na jedną lub dwie osie, 5) most przedni wahliwy o kąt 16o, 6) układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem w tylnej osi - automatyczny układ kompensacji hamowania, 7) skrzynia biegów 4-ro biegowa 8) trzy łyżki koparkowe, zapewniające możliwość kopania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania, spychania, wraz z widłami do palet, 9) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 10) ramię koparki trzy razy łamane, 11) układ hydrauliczny kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy oraz umożliwiający dostosowanie wydajności układu do bieżącego zapotrzebowania, pompa hydrauliczna dwusekcyjna pozwalająca na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej, 12) część koparkowa przesuwana poprzecznie, 13) instalacja elektryczna zgodna z wymogami prawa ruchu drogowego, elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, reflektory stałe z przodu i regulowane z tyłu, 14) sterowanie mechaniczne układów - koparkowego i ładowarkowego, 15) konstrukcja kabiny zapewniająca dobrą widoczność w czasie pracy; drzwi po obu stronach, uchylne okna, ogrzewanie, wentylator, lusterka wsteczne, regulowany fotel, 16) sygnalizacja dźwiękowa z kontrolkami ostrzegawczymi dla poziomu oleju silnikowego, przekładni głównej, hamulca postojowego, braku ładowania akumulatora, filtra powietrza i alternatora, 17) zamki hydrauliczne na siłownikach stabilizatorów, skrzynka na narzędzia, 18) skrzynka na narzędzia, 19) brak wycieków paliwa i oleju, 20) ogumienie przednie i tylne co najmniej dobre w 50%; B. Wymagania dotyczące ciągnika wielofunkcyjnego: 1) Stan techniczny - maszyna używana, bezwypadkowa, przebieg nie większy niż 7000 Mtg, wyprodukowana nie wcześniej niż 1995 r, 2) silnik wysokoprężny o mocy min. 90 KM, bez wycieków oleju, 3) skrzynia biegów mechaniczno - hydrauliczna, 4) hydrauliczne wspomaganie kierownicy, 5) kabina zabudowana, drzwi boczne po obu stronach, lusterka wsteczne, 6) instalacja elektryczna spełniająca wymogi prawa ruchu drogowego, 7) komplet zaczepów, 8) ładowacz czołowy z przodu C. Wymagania dotyczące przyczepy: 1) rok produkcji 2011, o wymiarach 3,2 m x 1,9 m, 2) nośność 3,5 tony, 3) możliwość wywrotu do tyłu, 4) ramy i burty ocynkowane, 5) instalacja elektryczna spełniająca wymogi prawa ruchu drogowego, 6) instalacja hydrauliczna hamulców. Zamawiający wymaga 12 miesięcznego okresu gwarancji na przyczepę. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karczmiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Karczmiskach
ul. Centralna 17
24-310 Karczmiska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Karczmiskach ul. Centralna 17 24-310 Karczmiska sekretariat pok. nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na terenie Gminy Gościeradów"
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem
- Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w formie leasingu operacyjnego
- "Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu."
- Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby gospodarki komunalnej Urzędu Gminy Narew (powtórzenie)
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.