Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Opoczno: USŁUGI GEODEZYJNE w 2010r.
Numer ogłoszenia: 99814 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNE w 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNE w 2010r. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac geodezyjnych: 1. Mapy do celów projektowych działki 2. Mapy do celów projektowych obiektów o powierzchni do 10 ha 3. Wytyczenia krótkich obiektów liniowych (do 6 punktów) 4. Wytyczenie długich obiektów liniowych ( powyżej 6 punktów) 5. Inwentaryzacja powykonawcza obiektu liniowego 6. Podział jednej nieruchomości 7. Podział kilku sąsiadujących nieruchomości 8. Podział wielu nieruchomości dla inwestycji drogowej 9. Mapy prawne nieruchomości 10. Mapy prawne do celu regulacji stanu prawnego dróg 11. Rozgraniczenie nieruchomości 12. Wznowienie granicy nieruchomości 13. Wznowienie granicy drogi 14.Połączenie kilku działek o jednolitym stanie prawnym w jedną działkę 15.Sporządzenie Wykazu zmian wraz z mapą uzupełniającą zmienionych użytków gruntowych w działkach 16.Wykonanie opinii geodezyjnej na podstawie analizy map, dokumentów własności oraz ksiąg wieczystych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów... według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2 Posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania prac geodezyjnych w zakresach 1,2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobą o wymaganych uprawnieniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym (załącznik nr 2) 2. Dokument, lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2 / 4. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, sekretariat Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Dost. mat. do steryli w podz. na zad asort. oraz użycz. fabr. nowej zgrzewarki szpit. do zgrzewu ciągłego do zad 1 i użycz. inkub. do odcz wskaź biolog do kontr. skutecz. proc. steryli. dla zad 4
- Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jej jednostek organizacyjnych
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z matematyki oraz z fizyki na potrzeby realizacji projektu p.n.: "Rodzina to całe szczęście"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy zalewu opoczyńskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Gospodarowanie wodami opadowymi w Gminie Opoczno
- Zakup usługi przeprowadzenia kursu spawacza metodami: MIG/MAG/ELEKTRYCZNĄ dla uczestników/uczestniczek Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4329E w miejscowości Sławno
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Publicznym Żłobku nr 1 w Mińsku Mazowieckim ul. Mikołaja Kopernika 13
- Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Krempna
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Borzytuchom
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Tylkowo. Budowa ul. Szkolnej w Pasymiu"
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Tylkowo. Budowa ul. Szkolnej w Pasymiu
- opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej obręby ewidencyjne z gminy Supraśl
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.