Ogłoszenie z dnia 2006-01-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wyk. proj. bud. i wyk.: a) Węzeł drog. Pasłęk Północ; b) Druga jezdnia drogi ekspres. nr 7; c) Przełoż. drogi dojazd. D-17 w m. Gronowo Górne; d) Wiadukt drog.; e) Przejście podziem.; f) Dwa przejścia gospod.; g) Mat. do uzysk. decyzji środowisk. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak (089) 521 28 81, Al. Warszawska 89 lok. 302, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyk. proj. bud. i wyk.: a) Węzeł drog. Pasłęk Północ; b) Druga jezdnia drogi ekspres. nr 7; c) Przełoż. drogi dojazd. D-17 w m. Gronowo Górne; d) Wiadukt drog.; e) Przejście podziem.; f) Dwa przejścia gospod.; g) Mat. do uzysk. decyzji środowisk. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie, w koordynacji z projektem pt.Budowa drogi ekspresowej nr 7 na odc. od węzła drogowego Elbląg Wschód do m. Kalsk, projektu budowlanego i wykonawczego dla następujących obiektów: a) Węzeł drogowy Pasłęk Północ wraz z przebudową układu dróg powiatowych i wojewódzkich, b) Druga jezdnia drogi ekspresowej o długości ok. 9 km pomiędzy węzłami wraz z projektami przepustów, odwodnienia, oświetlenia i przebudową kolizji, c) Przełożenie drogi dojazdowej D-17 w m. Gronowo Górne; d) Wiadukt drogowy w ciągu drogi powiatowej wraz z dojazdami w okolicach węzła drogowego Pasłęk Północ, e) Przejście podziemne pod drogą ekspresową nr 7 na wysokości m. Komorowo Żuławskie do stacji kolejowej, km ok. 88+500, f) Dwa przejścia gospodarcze pod drogą ekspresową nr 7, g) Materiały do uzyskania decyzji środowiskowej dla inwestycji Rozbudowa drogi krajowej nr 7 na odc. od węzła drogowego Elbląg Wschód do m. Kalsk. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.30 - Usługi projektowania mostów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie proj. bud. i wyk. obiektów: a)Węzeł drogowy Pasłęk Północ; b) Druga jezdnia drogi ekspres. nr 7 o dł. 9 km; c)Przełożenie drogi dojazd. D-17 w m. Gronowo Górne; d)Wiadukt drogowy; e)Przejście podziemne; f)Dwa przejścia gospodarcze; g) Materiały do uzyskania decyzji środowiskowej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.04.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Potencjał ekonomiczno-finansowy - Wykonawca musi wykazać: średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł; dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 PLN; Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do realizacji zadania, szczegółowy wykaz zawiera SIWZ; Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać min.: jeden ploter, licencjonowane oprogramowanie typu AutoCad, Microstation lub podobne na 2 stanowiskach komputerowych; Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe w zakresie dróg klasy G lub wyższej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim; 2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w wykonywaniu projektów, (życiorysy zawodowe) potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa); 2. Informację o posiadanym potencjale technicznym wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1; 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wyżej wymienionych dokumentów, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.2, III.2.1.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r., tekst jedn. Dz. U. 2000r. nr 106 poz. 1126 z póż. zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/OL-8-3-4111-38/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.02.2006, cena - 20 EUR. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek, płatność gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.02.2006, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zaleca się pobranie SIWZ. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.