eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Kartuzy: Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów
Numer ogłoszenia: 99784 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów - załącznik Nr 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.19.42.00-0, 24.40.00.00-0, 33.14.00.00-0, 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. oraz okres ważności nie krótszy niż ? terminu określonego przez producenta. DO PAKIETU Nr 3 Pozycja 1 , 2 - Oświadczenie o zastosowanym plastyfikatorze i załącznik do oświadczenia w postaci karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego .Karta ta musi zawierać wyszczególnienie składników , w tym również plastyfikatora . Informacja na każdym jednostkowym opakowaniu o braku ftalanów-dotyczy pozycji 1-2. Do pozycji 1 i 2 należy dołączyć próbki Pakiet Nr 7 oznakowane podwójnie jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej na opakowaniu, zgodnie z normą PN-EN 455-1,2,3 potwierdzone załączonym do oferty certyfikatem jednostki notyfikowanej. Posiadające badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 z co najmniej 4 podstawowych grup technicznych: kwasy, zasady organiczne i nieorganiczne oraz alkohole i aldehydy - dołączone do ofert. 1 op. = 100 szt. Wymagany poziom AQLmniejszy lub równy 1,5 - oznaczenie poziomu AQL na opakowaniu. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z ASTMF 1671 - raport badań dołączony do oferty. Pakiet Nr 7 poz. 2 badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671 Do oferty dołączyć po 5 par każdego rozmiaru, poz. Nr 3 badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671 Do oferty dołączyć po 5 par każdego rozmiaru Pakiet Nr 8 Deklarację Zgodności CE oraz certyfikat potwierdzający kategorię ŚOI Pełny raport z badań na substancje chemiczne wg EN 374-3, oraz raport z badania ASTM F-1671 Deklarację Zgodności oraz Raport testowy do dostarczonej próbki w celu potwierdzenia parametrów granicznych Opakowania próbne w ilości - po jednym opakowaniu do S,M,L, - do każdego rozmiaru poz. 4 badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3 załączyć raporty z wynikami do oferty Badania na przenikalność cytostatyków załączyć raporty z wynikami do oferty Do oferty dołączyć po 5 par każdego rozmiaru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana cen jednostkowych, określonych w załączniku nr 2 stanowiącym integralną cześć umowy nastąpi w przypadku zmiany wysokości podatku Vat. W przypadku ustalenia przez odpowiednie organy państwowe cen urzędowych będą miały zastosowanie następujące regulacje : a) Jeżeli cena urzędowa przedmiotu umowy będzie niższa od cen umownych wynikających z niniejszej umowy, od dnia wejścia w życiem stosownych przepisów powszechnie obowiązujących, następne dostawy będą rozliczane według cen urzędowych określonych w odpowiednim dzienniku urzędowym. b) Jeżeli cena urzędowa przedmiotu umowy będzie wyższa od cen wynikających z niniejszej umowy, dalsze dostawy będą realizowane według cen ofertowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - dział administracyjno gospodarczy pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkłady do odsysania,łączniki zwężane, kanistry plastikowe, torby na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do odsysania,łączniki zwężane, kanistry plastikowe, torby na wymiociny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Porty, igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw wszczepialnych portów, igły do nakłuwania portów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania płynów i krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatki do przepuklin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do przepuklin - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice diagnostyczne zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne zabiegowe ,Rękawice lekko pudrowane sterylne,sterylne lekko pudrowane lateksy, rękawice chirurgiczne ortopedyczne, rękawice vinylowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne nie jałowe nitrylowe bez pudrowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych i dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe gąbki i rękawice do mycia ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe gąbki i rękawice do mycia ciała - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: jednorazowe ubrania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubrania jednorazowe spodnie i bluza z krótkim rękawem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.