Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Tychy: Wykonanie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) dla budynku Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33
Numer ogłoszenia: 99746 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Tychach , ul. Budowlanych 33, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 0-32 3233114, faks 0-32 3233115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tychy.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) dla budynku Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) dla budynku Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33. Na realizację zamówienia publicznego składają się następujące etapy:1. wykonanie sieci okablowania strukturalnego poprzez rozbudowę sieci już istniejącej w budynku wraz z elementami sieci systemu wspomagania organizacji rozpraw (SWOR). Rozbudowana sieć strukturalna winna być wykonana w tej samej technologii co istniejąca w budynku tj. w systemie AMP ACO PLUS, spełniającej następujące wymagania: 1.1. okablowanie strukturalne powinno spełniać parametry kat. 6 (klasy E) - zgodnie z normami międzynarodowymi; 1.2.wybór wydajności i rodzaju interfejsu gniazda ma się odbywać poprzez wymienne wkładki, bez potrzeby zmiany w rozszyciu kabla w gniazdkach; 1.3. system ma gwarantować przyszłą, niekłopotliwą rozbudowę swojej pojemności bez potrzeby wymiany i dokładania elementów stałych systemu, takich jak panele, gniazda lub kable;1.4. ze względu na bezpieczeństwo transmisji danych cały system ma być wykonany w wersji ekranowej, oparty o kabel kat. 6 - klasy E (PIMF), którego konstrukcja jest opisana w normach międzynarodowych (np. ISO/IEC 11801 2nd edition:2002); 2. zakup, dostawa i montaż urządzeń aktywnych do wykonania sieci strukturalnej; 3. zakup, dostawa i montaż sprzętu informatycznego dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw (terminali graficznych); 4. zakup oprogramowania i wdrożenie systemu SWOR, konfiguracja i uruchomienie; 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: 5.1. raporty z pomiarów dynamicznych okablowania; 5.2. rzeczywiste trasy prowadzenia kabli transmisyjnych poziomych; 5.3. oznaczenia poszczególnych szaf, gniazd, kabli i portów w panelach krosowych; 5.4. oznaczenia przebić przez ściany i podłogi. Raporty pomiarowe wszystkich torów transmisyjnych należy zawrzeć w dokumentacji powykonawczej i przekazać Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu postępowania. Drugą kopię pomiarów (dokumentacji powykonawczej) należy przekazać producentowi okablowania w celu udzielenia Zamawiającemu (użytkownikowi końcowemu) bezpłatnej gwarancji. 6. przeprowadzenie szkoleń grupowych i indywidualnych. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej budynku, w którym maja byc wykonane powyższe prace oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do ich prawidłowego wykonania oraz wyceny wartości zamówienia publicznego. W ramach wizji lokalnej wykonawca może dokonywać własnych obmiarów, a także innych czynności zmierzających do ustalenia nakładu sił i środków potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić, licząc od dnia odbioru końcowego zamówienia publicznego, co najmniej 3 lat gwarancji na wykonane przez siebie prace i użyte materiały oraz zapewnić uzyskanie przez Zamawiającego 25 -letniej gwarancji na elementy pasywne sieci strukturalnej i jej poprawność (gwarancja systemowa udzielana przez producenta), gwarancji producenta na pozostałe urządzenia, jednak nie krótszej niż 36 miesięcy. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 32.42.60.00 - Sieciowy system publikacji 48.98.20.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją 72.61.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie pięciu lat przed upływem terminu do składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a to - kompleksowego wykonania kompletnego Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w obiektach sądowych - obejmujące: dostawę i montaż elektronicznych wokand (min. 1 duża min. 32 oraz min. 5 małych 17 lub 19) wraz z serwerem i oprogramowaniem Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto (Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentów potwierdzających, że dane dostawy zostały wykonane rzetelnie i profesjonalnie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wykonaniu zamówienia publicznego zaangażuje co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za kierowanie realizacją zamówienia publicznego. Osoba/y sprawujące funkcje kierownicze muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia do kierowania pracami wymagane przepisami ustawy prawo budowlane odpowiednio do przedmiotu zamówienia publicznego) o specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazana przez Wykonawcę osoba winna posiadać uprawnienia dozoru D dla instalacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV. Nadto Wykonawca musi wskazać co najmniej jednego pracownika z aktualnymi zaświadczeniami kwalifikacyjnymi do eksploatacji E instalacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV oraz co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje certyfikowanego instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego potwierdzone umową zawartą z producentem -instalatora sieci w technologii AMP NETCONNECT (Wykonawca załączy oświadczenie do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (pod warunkiem, że zmiany te nie będą powodować wzrostu ceny umowy) w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w zakresie: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia, w stosunku do osób wskazanych w ofercie (specjalistów) w przypadku: 1.1. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących specjalisty,1.2. nie wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z zawartej umowy - i w takim przypadku na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym Wykonawca jest zobowiązany zmienić go na innego specjalistę, spełniającego warunki określone dla danego specjalisty w SIWZ, 1.3. jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy - pod warunkiem, że nowy specjalista będzie spełniał wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty i Wykonawca uprzednio uzyska pisemna zgodę Zamawiającego na dokonanie tej zmiany; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego w przypadku: 2.1. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby, 2.2. nie wywiązywania się danej osoby z obowiązków, 2.3. jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, 2.4. zaistnienia innych przyczyn; 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie ewentualnego przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: 3.1. zaistnienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie prac, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 3.2. napotkania przeszkód, których mimo dołożenia należytej staranności zarówno Zamawiający jak i Wykonawca nie mogli przewidzieć; 4. zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę poszczególnego asortymentu przedmiotu umowy, jeśli Wykonawca - pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informacje odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie asortymentu produktów i zaoferować w zamian przedmiot umowy o porównywalnych (czyli nie gorszych) parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych do złożonych w ofercie. 5. ewentualnej zmiany cen, jedynie w przypadku dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT. Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany w/w czynnika cenotwórczego; 6. gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową; 7. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może Stanowic podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonywania zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Wszystkie zmiany wymagają zgody obu stron w formie sporządzonego i podpisanego aneksu. Każda ze stron jest upoważniona do wystąpienia o takie zmiany; 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana podpisze umowę osobiście lub upoważni do tego osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważniona osoba w momencie podpisywania umowy winna dysponować i złożyć Zamawiającemu pełnomocnictwo - w oryginale - udzielone przez Wykonawcę na podpisanie umowy w jego imieniu. 9. Zapłata należności wynikającej z zawartej umowy na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tychy.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Tychach, ul. Budowlanych 33, 43-100 Tychy, pokój Nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Tychach, ul. Budowlanych 33, 43-100 Tychy, pokój Nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla realizacji budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Lawendowej
- SUKCESYWNY ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH z TERENU PSZOK-ÓW ORAZ INSTALACJI MASTER ODPADY I ENERGIA SP. Z O.O."
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji oraz przeglądy techniczne w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy
- Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji i napraw podwozi, oraz zabudów
- Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2026 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup i dostawa Sprzętu: Część 1: projektorów laserowych (15 szt.) oraz/lub Część 2: monitora dotykowego wraz z wbudowaną kamerą i mikrofonem (1 zestaw) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z instalacją, wsparciem technicznym i usługą SOC
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





