Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Zielona Góra: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Przylep, ul. Osiedlowa
Numer ogłoszenia: 99726 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Przylep, ul. Osiedlowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: a/ układanie kabli YAKY 4x35mm2 zasilających słupy oświetleniowe = 383 m b/stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych SO-7 z wysięgnikiem o wysokości zawieszenia oprawy 7,0 m = 9 szt. c/ montaż oprawy typ SGS 203 100W II KLASA na wysięgniku = 9 szt. d/ uziemienie słupów oświetleniowych końcowych. Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F. Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości robót oświetleniowych (min. 1 zadanie o wartości min. 50.000,- brutto). G. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177 ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, B. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zadanie o wartości min. 50.000,- zł. brutto); do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (min. 1 osoba). Kadra kierownicza musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia ), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. D. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym. E. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, F. Zaakceptowany projekt umowy (lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy) oraz uproszczony kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra
ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
65-021 Zielona Góra
pok. 405..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 65-021 Zielona Góra pok. 207 /sekretariat/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Wymiana słupów i opraw na obwodnicy śródmiejskiej we Wrocławiu w ciągu ul. Kuklińskiego, Jeziorańskiego i w ciągu mostu Milenijnego dla Gminy Wrocław
- Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





