eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Koszalin: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych
Numer ogłoszenia: 99611 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje -Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych 1) Usługi w zakresie prac porządkowych: a) zamiatanie mechaniczne ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych i parkingów na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, b) ręczne i chemiczne usuwanie chwastów, traw i ziemi z krawężników i powierzchni utwardzonych na ulicach, parkingach i ciągach pieszych, na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, c) ręczne skarpowanie terenów zielonych ( odkuwanie ziemi od krawężników i obrzeży na szerokość 35 cm i wysokość 20 cm, usunięcie nadmiaru ziemi) oraz załadunek i wywóz ziemi na miejsce składowania, d) ręczne zebranie z terenów zielonych i ciągów pieszych zabrudzeń i nieczystości w postaci piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, gałęzi, liści, papierów, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, e) ręczne i chemiczne usuwanie chwastów, traw i ziemi z powierzchni utwardzonych ścieżek rowerowych na terenie miasta Koszalina, wraz z wykoszeniem obustronnie pasa zieleni o szerokości 50 cm oraz załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, f) koszenie traw i chwastów na terenach zielonych, wraz z grabieniem, załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, g) koszenie traw, karczowanie krzewów i odrostów z przydrożnych rowów odwadniających, czyszczenie rowów z liści i odpadów komunalnych wraz z załadunkiem i wywozem odpadów a także ich utylizacją, h) likwidację dzikich wysypisk tworzących się na terenach miasta Koszalina, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości (w tym także materiałów niebezpiecznych) oraz ich składowaniem na wysypisku, i) przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi do pracy oraz zatrudnić do 20 bezrobotnych skierowanych z Powiatowego Urzędu Pracy. 2) Usługi w zakresie prac konserwacyjnych na drogach: a) odnowa balustrad i poręczy przy chodnikach zlokalizowanych w okolicach wejść do szkół i przejść dla pieszych, polegająca na: . czyszczeniu powierzchni metalowych balustrad i poręczy, . zabezpieczeniu antykorozyjnym balustrad i poręczy polegającym na dwukrotnym malowaniu farbą antykorozyjną: miniową i chloro-kauczukową w kolorze żółtym lub innym wskazanym przez Zamawiającego, b) odnowa konstrukcji mostowych, polegająca na : . zeskrobaniu starej farby ze ścian tuneli mostowych, . nałożeniu warstwy tynku na ścianach i zatarciu packą . zagruntowaniu powierzchni tynku środkiem gruntującym, . dwukrotnym malowaniu powierzchni ścian, farbą emulsyjną, w kolorze białym, c) odnowa słupów oświetleniowych, polegająca na: . czyszczeniu powierzchni metalowych słupów oświetleniowych, do wysokości 1 m, . zabezpieczeniu antykorozyjnym słupów oświetleniowych, polegającym na dwukrotnym malowaniu farbą antykorozyjną: miniową i chloro-kauczukową w kolorze czarnym, d) przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi do pracy oraz zatrudnić do 20 bezrobotnych skierowanych z Powiatowego Urzędu Pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia. 3) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wymienionych w pkt 3, ust.1 ppkt c, d na podstawie: . Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.), . ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.), . Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. , . Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527); 4) udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, 5) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w tym minimum: . 1 zamiatarka samojezdna . 1 urządzenie ssawne do zbierania liści, . 2 samochody lub ciągniki do transportu odpadów, 6) zatrudniają min. 2 pracowników sprawujących nadzór nad pracownikami skierowanymi z Powiatowego Urzędu Pracy do zatrudnienia bezpośrednio przy pracach porządkowych i konserwacyjnych, 7) wykażą, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie zadania związane z utrzymaniem czystości na terenach miejskich, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 200 000 złotych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu; 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych; 5) Umowa na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości. 6) Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania (wg wzoru nr 3); 7) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za nadzór i koordynację prac przewidzianych w zamówieniu (wg wzoru nr 4); 8) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 9) Oświadczenie (wg wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz. 605 z póz. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 11) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 12.Pozostałe dokumenty: 12)Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 13)Formularz cenowy (wg wzoru nr 6);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.