eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiPEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ROBOTACH DOTYCZĄCYCH BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W ZĄBKACH W 2010 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Ząbki: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ROBOTACH DOTYCZĄCYCH BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W ZĄBKACH W 2010 R.
Numer ogłoszenia: 99578 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69756 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ROBOTACH DOTYCZĄCYCH BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W ZĄBKACH W 2010 R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach dotyczących budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Ząbkach w 2010 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Podstawowe obowiązki i prawa inspektora nadzoru określone w art. 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlanego; b) Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, tj. co najmniej 2 pobyty tygodniowo. Pobyt na budowie należy udokumentować wpisem w dziennik budowy; c) Zapoznanie się z dokumentacją projektowo - kosztorysową; d) Zgłaszanie projektantowi za pośrednictwem zamawiającego zastrzeżeń do dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym zastrzeżeń zgłoszonych przez wykonawcę robót, dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień i wyjaśnień; e) Uczestniczenie w wprowadzeniu wykonawcy robót na budowę; f) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wg bieżących potrzeb budowy. Narady koordynacyjne mogą zwołać zamawiający, Inspektor bądź wykonawca robót; g) Stawianie się na budowie bądź w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót; h) Podstawowym środkiem przekazywania informacji i decyzji na terenie budowy będzie przekazany w dniu wprowadzenia wykonawcy robót na budowę Dziennik Budowy, który stosownie do Prawa Budowlanego winien być przechowywany przez kierownika budowy wykonawcy robót. Dziennik ten winien być regularnie czytany przez Inspektora nadzoru; i) Kontrolowanie i rozliczenie finansowo - rzeczowe budowy, w tym: - dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, potwierdzone podpisaniem protokołu stanu robót (odbioru częściowego lub końcowego) inspektora danej branży, - weryfikacja, sprawdzenie i akceptacja dokumentacji powykonawczej, j) Egzekwowanie od wykonawcy robót wypełniania zobowiązań umownych; k) Egzekwowanie od wykonawcy robót wykonywania robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. Akceptacja przedłożonego do akceptacji zamawiającego zaktualizowanego harmonogramu w przypadku zaistnienia sytuacji dezaktualizującej; l) Uczestniczenie w odbiorach robót we wszystkich fazach tj. - w okresie budowy, kiedy na bieżąco sprawdza się jakość i ilość wykonanych robót, w tym ze szczególną starannością roboty, do których dostęp w przyszłości będzie utrudniony (podlegające zakryciu i zanikające), - po zgłoszeniu robót do odbioru, kiedy sprawdza się kompletność i prawidłowość wykonania w postaci zgromadzonych przez kierownika budowy (robót) prób i badań wykonanych robót, - w czasie odbioru (końcowego) połączonego z przekazaniem do eksploatacji, kiedy to zamawiający jest obowiązany wykryć wady jawne, których nie wykrył w dwóch poprzednich fazach, ł) Sprawdzanie kompletności i jakości dokumentacji powykonawczej i przekazanie po sprawdzeniu Zamawiającemu; m) Kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót na budowie. Dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowego; n) Nadzór nad prowadzeniem badań, pomiarów, prób i odbiorów częściowych, rozruchu i odbioru końcowego; o) Koordynacja i nadzór prac związanych z równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi różnych branż; p) Wykrywanie, opiniowanie przyczyn powstania wad i skutków ich powstania, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy oraz w okresie gwarancyjnym. Potwierdzenie usunięcia wad; r) W przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót, wykonanie inwentaryzacji budowy oraz ustalenie wartości wykonanych przez wykonawcę robót w oparciu o stawki kosztorysu ofertowego, faktycznego zaawansowania robót na dzień ich przerwania, a także wartość nie użytych i pozostawionych na budowie materiałów, a także przygotowanie kosztorysów inwestorskich na roboty niewykonane celem określenia zakresu dla nowego wykonawcy robót; s) Niezwłoczne zawiadomienie zamawiającego celem podjęcia stosownych decyzji co do zlecenia wykonawcy robót, robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót w przypadku zajścia konieczności ich wykonania w tym złożenie propozycji protokołu konieczności zgodnego z ustawą Prawo zamówień publicznych; t) Nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi; u) Egzekwowanie działań wykonawcy robót zapewniających przestrzeganie podczas trwania budowy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach, o których mowa w art. 21a ust. 3 oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Szacunkowa wartość przewidzianych robót, nad którymi będzie sprawował nadzór Inspektor Nadzoru wynosi: 3 652 800,00 zł netto (słownie: trzy miliony sześćset pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset złotych). Przewidywana łączna długość sieci do budowy 8,85 km..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALBUD Bogdan Pawelec, ul. Zgrupowania Żmija 2/39, 01-875 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.