Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Krotoszyn: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 99560 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego - pakiet 1-14
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 12 miesięcy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 16, SPZOZ KROTOSZYN, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, pokój nr 1,ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kapturki do termometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówka - kapturek jednorazowego użytku do termometru elektronicznego typ Braun Pro - 3000 szt. 45 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda jednorazowa żelowana do EKG szt. 30 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do tomografu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Złącze niskiego ciśnienia dł. 125 cm MEDRAD LPDCT - 160 szt. 600 2 Wkład jednorazowy - 200 ml do automatycznego wstrzykiwania kontarstu MEDRAD WISTRON CTP-200 FLS szt. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawiczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczki lateksowe - niejałowa rękawica diagnostyczna, lateksowa, pudrowana. Rolowany brzeg mankietu. Nie zróżnicowana na prawą i lewą. Z naturalnego latexu, pakowane a 100 szt. Rozmiar, seria i data ważności na opakowaniu zbiorczym. 1 op. A 100 szt 14 000 2. Rękawice diagnostyczne latexowe - pudrowane, mankiet rolowany, z warstwą antypoślizgową minimum na opuszkach palców i wewnętrznej powierzchni dłoni - 1 op. A 100 szt. rozm. XS, S, M, L , XL. Rozmiar, seria i data na opakowaniu zbiorczym. 1 op.a 100 szt. 2 000 3. Rękawiczki diagnostyczne winilowe Pakowane a 100 szt. Rozmiar, seria i data ważności na opakowaniu zbiorczym 1 op. a 100 szt. 3 000 4. Rękawice latexowe - ortopedyczne , sterylne /R/, bez pudrowe, z wewnętrzną warstwą polimerową, pakowane parami - roz. 7,0 - 9,0 i oznaczenie prawa lewa na rękawicy par 1 000 5. Rękawiczki chirurgiczne sterylne - sterylizowane radiacyjnie, pary pakowane pojedyńczo w podwójny papier . Data, seria i rozmiar na opakowaniu jednostkowym zewnętrznym oraz rozmiar na opakowaniu wewnętrznym z zaznaczeniem prawa lewa. par 38 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Anestezjologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurka intubacyjnaz mankietem niskociśnieniowym i otworem Murphyego; z oznaczeniem głębokości na rurce i rozmiarem rurki nałączniku 15 mm ; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku roz. 5,0 - 9,5 szt. 1 300 2. Rurka intubacyjna bez mankietu, z otworem Murphyego; z oznaczeniem głebokości na rurce i rozmiarem rurki nałączniku 15 mm; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku, roz 2,5 - 4,5 szt. 700 3. Rurki do tchawiczne zbrojone, ustno-nosowe, spirala zbrojenia ze stali nierdzewnej wtopiona w ściankę rurki z namkietem niskociśnieniowym z oznaczeniem głębokości na rurce i nałączniku 15 mm ; jednorazowego użytku sterylne roz. 6,0-9,0 szt. 100 4. Rurka ustnogardłowa Gudela ,jednorazowa sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 1 - 3 szt. 1 500 5 Rruka ustno-gardłowa Gudela ,jednorazowa, sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 00- 0 szt. 50 6 Rurka trachostomijna roz. 7,0 - 9,0 z mankietem szt. 100 7. Maska tlenowa z wężykiem długość min. 2 m dla dorosłych sterylna szt. 1 000 8. Maska tlenowa z wężykiem długość min. 2 m dla dzieci sterylna szt. 600 9. Przedłużacz, dren do tlenu długość min. 210 cm przekrój gwiazdkowy szt. 400 10. Cewnik do podawania tlenu przez nos, typ wąsy tlenowe dla dorosłych miękkie z drenem min. 200 cm, sterylne szt. 2 600 11. Cewnik do odsysania ch 4 długość 40 cm szt. 100 12. Cewnik do odsysania ch 6 długość 50 cm szt. 1 000 13. Cewnik do odsysania ch 8 długość 50 cm szt. 3 200 14. Cewnik do odsysania ch 10 długość 50 cm szt. 500 15. Cewnik do odsysania ch 12 długość 60 cm szt. 2 000 16. Cewnik do odsysania ch 14 długość 60 cm szt. 2 000 17. Cewnik do odsysania ch 16 długość 60 cm szt. 2 500 18. Cewnik do odsysania ch 18 długość 60 cm szt. 2 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik ginekologiczny - mały sterylny jednorazowy typ CUSCO długość łyżki 8,5 cm, szerokość 2 cm szt. 4 000 2. Wziernik ginekologiczny - średni sterylny jednorazowy typ CUSCO szt. 7 000 3. Wziernik ginekologiczny - duży sterylny jednorazowy typ CUSCO szt. 3 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojemniki jednorazowego użytku - różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik na odpady szpitalne 0,7 l plastikowy owalny na venflon szt. 200 2 Pojemnik na odpady szpitalne 1 l plastikowy szt. 2 000 3 Pojemnik na odpady szpitalne 2 l plastikowy szt. 3 000 4 Pojemnik na odpady szpitalne 5 l - plastikowy szt. 50 5 Pojemnik na odpady szpitalne 10 l - plastikowy szt. 350.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dreny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren Kehra ch 8, 30 x 13 szt. 5 2 Dren Kehra ch 10, 30 x 13 szt. 10 3 Dren Kehra ch 12, 30 x 13 szt. 10 4 Dren Kehra ch 14 , 50 x 16 szt. 10 5 Dren Kehra ch 16 , 50 x 16 szt. 5 6 Dren Kehra ch 18 , 50 x 16 szt. 5 7 Dren Kehra ch 20 , 50 x 16 szt. 5 8 Dren Kehra ch 22 , 50 x 16 szt. 5 9 Dren Kehra ch 24 , 50 x 16 szt. 5 10 Dreny sterylne typ REDON ch 10 - 18 szt. 1 700 11 Zestaw do odsysania pola operacyjnego długość min. 200 cm średnica wew. 6 - 7 mm z końcówką zagiętą o średnicy wew. 5 - 6 mm , opakowanie podwójne sterylne szt. 2 300 12 Wąż do ssaka ,sterylny opakowanie podwójne długość 1,5 - 2,0 m , średnica wew, 5 -7 mm końcówki lejek/lejek, kompatybilny z kataterem do odsysania, sterylny szt. 1 500 13 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml z drenem szt. 1 200 14 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml z drenem szt. 700 15 Dren do jamy otrzewnej ch 20 - 36 szt. 1 400 16 Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 14 - 22 ch szt. 2 000 17 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy 7 Fr /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu szt. 30 18 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy 7 Fr /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu szt. 300 19 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzykanałowych 7 Fr /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu szt. 50 20 Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych - musi składać się z igły Touchy skalowaną, cewnika skalowanego co 1 cm, filtra o skuteczności 0,2 µl ,strzykawki oraz łacznika zapewniającego trwałe i bezpieczne połączenie między cewnikiem a filtrem a z końcówką Lock. W skład zestawu mają wchodzić Igły o roz. 16-18 G i stosowne do tego cewnika szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt do inhalacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rura karbowana do inhalatora długość 40 cm, jednorazowa szt. 200 2. Rura karbowana do inhalatora długość 80 cm, jednorazowa szt. 200 3. Maska do inhalacji dla dzieci z nebulizatorem i drenem min. 2 m dł. szt. 500 4. Maska do inhalacji dla dorosłych z nebulizatorem i drenem min. 2 m dł. szt. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foley pediatryczny silikonowany,znakowany, kolorem ch 8 szt. 100 2 Cewnik Foley pediatryczny, silikonowany, znakowany kolorem, ch 10 szt. 100 3 Cewnik Foley obustronienie silikonowany, balon 5-15 ml, znakowny kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 12 szt. 200 4 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5 - 15 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 14 szt. 400 5 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5 -15 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia /papier steryne ch 16 szt. 600 6 Cewnik obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia folia/papier sterylne ch 18 szt. 2 900 7 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 20 szt. 1 200 8 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 22 szt. 300 9 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 24 szt. 400 10 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 26 szt. 100 11 Cewnik Foley trójdrożny, balon 30 ml, silkonowany, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 22 szt. 40 12 Cewnik foley trójdrożny, balon 30 ml, silikonowane, znakoweny kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 24 szt. 40 13 Cewnik Foley trójdrożny, balon 30 ml, silikonowane, znakowane kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 26 szt. 40 14 Cewniki do pęcherzowe typ Tiemann ch 8 szt. 50 15 Cewniki do pęcherzowe typ Tiemann ch 10 szt. 50 16 Cewniki do pęcherzowe typ Tiemann ch 12 szt. 100 17 Cewniki do pęcherzowe typ Tiemann ch 14 szt. 100 18 Cewniki do pęcherzowe typ Tiemann ch 16 szt. 100 19 Cewniki dopęcherzowe typ Tiemann ch 18 szt. 100 20 Cewnik Nelaton ch 8 szt. 50 21 Cewnik Nelaton ch 10 szt. 50 22 Cewnik Nelaton ch 12 szt. 80 23 Cewnik Nelaton ch 14 szt. 80 24 Cewnik Nelaton ch 16 szt. 80 25 Cewnik Nelaton ch 18 szt. 80 26 Cewnik Pezzera Ch 26 - 36 szt. 40 27 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 -8 szt. 300 28 Worek do zbórki moczu, z zastawką antyrefluksową i zaworem spustowym, skalowany poj. 2000 ml ,łącznik schodkowy z przykrywką, sterylne oraz dopuszcza się z bezigłowym portem do próbek szt. 9 000 29 Worek do próbek moczu dla dzieci uniwersalny (chłopców i dziewczynek) szt. 1 600 30 Zatyczka do cewników, sterylna ( 1op. A 100 szt.) op. 12 31 Pojemnik na posiew moczu sterylny 100 ml szt. 3 000 32 Pojemnik do moczu PP 120 ml szt. 22 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (różny).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kieliszki jednorazowe - plastikowy szt. 85 000 2 Kranik trójdrożny szt. 4 200 3 Kranik - rampa pięciodrożny szt. 100 4 Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm szt. 50 5 Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm szt. 50 6 Łącznik do przerywanego odsysania górnych dróg oddechowych - sterylny szt. 1 200 7 Korek luer - lock szt. 12 000 8 Nerka jednorazowa z masy papierowej op. 300 szt. 130 9 Przedłużacz do pompy infuzyjnej szt. 15 000 10 Pinceta jednorazowa szt. 3 500 11 Rękawiczki foliowe a 100 szt. op . 90 12 Szpatułki drewniane 1 op. a 100 szt. op. 250 13 Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty lub sterylny szt. 1 000 14 Zaciski do pępka szt. 1 200 15 Patyczki do wymazów sterylne - długość 22 cm szt. 4 000 16 Fartuch foliowy tzw. Przedniak szt. 4 200 17 Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych szt. 3 500 18 Patyczki do wymazów 1 op. A 100 szt. op. 50 19 Patyczek drewniany bez wacika 1 op. A 100 szt. dł. 20 cm op. 30 20 Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu szt. 200 21 Probówka do wymazów - sucha, rozm. 11 mm x 170 mm szt. 2 500 22 Etykieta (naklejka) na probówkę op. 100 szt. 1 400 23 Wymazówka z podłożem AMIES szt. 2 800 24 Pojemnik na lek (naczyńko na lek do inhalatora) op. 50 szt. 4 25 Osłonki medyczne - prezerwatywy - pakowana pojedyńczo szt. 7 000 26 Staza automatyczna szt. 70 27 Staza gumowa szt. 40 28 Folia - koc izotermiczny szt. 500 29 Utrwalacz cytologiczny 150 ml szt. 40 30 Szczoteczka do wymazów cytologicznych CERVEX BRUSH, pakowana pojedyńczo - sterylna szt. 1 500 31 Żel do USG 1 op. 0,5 kg 650 32 Pojemnik na kał szt. 1 100 33 Słuchawka lekarska szt. 20 34 Igła jednorazowa do Penów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm szt. 2 000 35 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy min. 150 cm szt. 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bielizna jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czepek pielęgniarski na gumce szt. 6 000 2. Czepek chirurgiczny wiązany z tyłu szt. 6 000 3. Fartuch chirurgiczny - z bawełnianymi mankietami z włókniny polipropylenowej - z włókniny trójwarstwowej, niesterylny szt. 1 900 4. Maski chirurgiczne szt. 13 500 5. Podkład roz. 210 x 140 szt. 4 000 6. Podkład na kozetkę szerkość 50 cm, długość 40 cm ( w rolce ok.. 70 mb , z perforacją) szt. 700 7. Podkład na fotel ginekologiczny - szerokość 33 cm, długość 50 cm (w rolce ok.. 50 szt., z perforacją) szt. 450 8. Serweta operacyjna sterylna 75 x75 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE szt. 5 000 9. Serweta operacyjna sterylna 75 x75 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE z otworem szt. 1 000 10. Ubranie operacyjne - niejałowe kpl. 350 11. Fartuch chirurgiczny sterylny -nieprzemakalne wstawki w przedniej części fartucha i w rękawach z bawełnianymi mankietami, przednie troki łączone kartonikiem - z włókniny bawełnopodobnej szt. 1 000 12. Sterylny zestaw serwet do operacji stawu biodrowego - wyposażony w warstwy chłone, serweta z wycięciem w kształcie litery U, otoczony taśmą samoprzylepną, ekran anestozjologiczny, pokrowiec na kończynę , dwie taśmy samoprzylepne, pokrowiec na stolik MAYO 78 - 80 x 140 cm kpl. 230 13. Fartuch chirurgiczny niesterylny szt. 300 14. Pokrowiec sterylny foliowy na przewody do laparoskopu - teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcowkach szt. 600 15. Ochraniacze na obuwie, jednorazowe na gumce szt. 8 000 16. Folia chirurgiczna 45 x 28 +/- 1 cm szt. 150 17. Folia chirurgiczna 56 x 84 cm +/- 1 cm szt. 200 18. Folia chirurgiczna 45 x 55 +/- 1 cm szt. 150 19. Zestaw pościelowy jednorazowy dwuczęściowy kpl.1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ostrza wymienne , ze stali nierdzewnej, rysunek ostrza na opakowaniu w skali 1:1 , roz 10 - 24 ( 1 op. a 100 szt.) szt. 220.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Łączniki, wymienniki, filtry anestezjologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik obrotowy ,kątowy z wejściem do bronchoskopu wielorazowy roz. 15 mm szt. 800 2. Łącznik karbowany , zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym, z portem do odsysania, jednorazowy 15mm/22mm sterylny szt. 1 000 3. Filtr do respiratora, oddechowy mechaniczny z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, sterylny z portem do kapnografii, pakowany pojedyńczo szt. 2 000 4. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek trachostomijnych, sterylny szt. 1 000 5. Obwód oddechowy do respiratora dla dorosłych długość 170 - 190 cm szt. 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa wyrobów wykonanych z włókniny medycznej
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





