eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowomeble biurowe i rega³y archiwalne

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-04-09

Legionowo: meble biurowe i rega³y archiwalne
Numer og³oszenia: 99542 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. gen. W³adys³awa Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: meble biurowe i rega³y archiwalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie oferty czê¶ciowe. Oferta czê¶ciowa nr 1 na wykonanie wraz z monta¿em w siedzibie Zamawiaj±cego mebli biurowych z p³yt meblowych wg za³±czonych do SIWZ szkiców : 1) szafka o wymiarach 50x 50x 75 - 12 sztuk, 2) biurko o wymiarach 70x160x75 - 5 sztuk, 3) biurko o wymiarach 80x160x75 - 3 sztuki, 4) stó³-³awa o wymiarach 60x130x75 - 5 sztuk, 5) kontenerek o wymiarach 46x42x52,5 - 1 sztuka, 6) biurko komputerowe o wymiarach 60x130x75 - 2 sztuki, 7) biurko komputerowe o wymiarach 60x105x75 - 4 sztuki, 8) kontenerek o wymiarach 43x43x68 - 1 sztuka, 9) kontenerek o wymiarach 40x40x56 - 1 sztuka, 10) szafka o wymiarach 50x70x75 - 1 sztuka, 11) szafka o wymiarach 50x80x75 - 2 sztuki, 12) komoda o wymiarach 70x40x105 - 2 sztuki, 13) szafa o wymiarach 60x40x245 - 1 sztuka, 14) szafka wisz±ca dwuczê¶ciowa o wymiarach 300x45x105 - 1 sztuka, 15) szafka wisz±ca dwuczê¶ciowa o wymiarach 280x40x90 - 1 sztuka, 16) szafa dzielona dwuczê¶ciowa o wymiarach 160x60x240 - 1 sztuka, 17) szafka o wymiarach 60x40x90 - 1 sztuka, 18) biurko komputerowe o wymiarach 170x140x75 - 2 sztuki str. 12, 19) biurko komputerowe o wymiarach 170x140x75 - 1 sztuka str. 13, 20) biurko komputerowe o wymiarach 160x130x80 - 1 sztuka, 21) szafa o wymiarach 50x35x150 - 1 sztuka, 22) szafka o wymiarach 40x40x100 - 1 sztuka, 23) szafka dzielona trzyczê¶ciowa o wymiarach 180x50x287 - 1 sztuka, 24) witryna o wymiarach 50x50x215 - 1 sztuka, 25) pokrywa (obudowa) na szafê met. o wymiarach 110x50x215 - 1 sztuka, 26) kontenerek o wymiarach 40x38x48 - 1 sztuka, 27) szafa o wymiarach 75x40x200 - 1 sztuka, 28) komoda o wymiarach 145x50x95 - 1 sztuka, 29) stó³ biurowy o wymiarach 1200x800x75 - 25 sztuk, 30) szafka wisz±ca na segregatory o wymiarach 116x35x114 - 3 sztuki, 31) szafka wisz±ca na segregatory o wymiarach 150x35x70 - 1 sztuka, 32) szafka na mapy na kó³kach o wymiarach 35x40x ~70 - 1 sztuka, 33) szafka na mapy o wymiarach 60x50x90 - 1 sztuka, 34) biurko 85x145x75 - 1 sztuka, 35) szafka o wymiarach 50x42x60 - 1 sztuka, 36) szafka o wymiarach 48x40x75 - 1 sztuka, 37) krzes³a typu ISO, konstrukcja metalowa w kolorze czarnym, tapicerka w kolorze jasny be¿ - 20 sztuk. Okresu gwarancji na wykonane meble Wykonawca udziela min. 24 miesi±ce. Wymiary podano w centymetrach. Kolorystyka mebli biurowych zostanie uzgodniona z wy³onionym Wykonawc± z palety barw ogólnie dostêpnych. Materia³y wykorzystane do produkcji mebli musz± spe³niaæ polskie normy. Wybrany Wykonawca przed przyst±pieniem do realizacji oferty czê¶ciowej nr 1 zobowi±zany jest do zweryfikowania podanych wymiarów mebli w siedzibie Zamawiaj±cego. Oferta czê¶ciowa nr 2 na dostawê i monta¿ w siedzibie Zamawiaj±cego rega³ów archiwalnych do sk³adnicy dokumentów: 1) 11 szt. rega³ów 7-pó³kowych o wymiarach: wysoko¶æ 260 cm, szeroko¶æ 95 cm, g³êboko¶æ 35cm. Jednostkowy ud¼wig pó³ki co najmniej 80 kg, ud¼wig ca³ego rega³u co najmniej 560 kg; 2) 24 szt. rega³ów 7-pó³kowych o wymiarach: wysoko¶æ 260 cm, szeroko¶æ 80 cm, g³êboko¶æ 35cm. Jednostkowy ud¼wig pó³ki, co najmniej 80 kg, ud¼wig ca³ego rega³u, co najmniej 560 kg; 3) 7 szt. rega³ów 5-pó³kowych o wymiarach, wysoko¶æ 210 cm, szeroko¶æ 80 cm, g³êboko¶æ 35cm. Jednostkowy ud¼wig pó³ki, co najmniej 80 kg, ud¼wig ca³ego rega³u, co najmniej 400 kg; 4) 3 szt. rega³ów 9-pó³kowych o wymiarach: wysoko¶æ 260 cm, szeroko¶æ 95 cm, g³êboko¶æ 35cm. Jednostkowy ud¼wig pó³ki 60 kg, ud¼wig ca³ego rega³u co najmniej 540 kg. Szczegó³owe parametry i wymagania dla rega³ów archiwalnych: - skrêcane na ¶ruby, - pó³ki ocynkowane wykonane z blachy stalowej podwójnie doginanej o grubo¶ci 1 mm, - s³upy no¶ne wykonane z k±townika perforowanego o wymiarach 35x35x3mm wyposa¿one w stopkê z tworzywa oraz w symetryczne otwory w odstêpach 30-70 mm znajduj±ce siê na obrze¿ach s³upów do regulacji wysoko¶ci pó³ek, - rega³y dodatkowo wyposa¿one w k±towniki wzmacniaj±ce montowane pod najni¿sz± i najwy¿sz± pó³k± usztywniaj±ce ca³± konstrukcjê rega³u, - ograniczniki boczne i tylne zabezpieczaj±ce przed wypadaniem dokumentów, - ca³a konstrukcja lakierowana proszkowo na kolor szary lakierem odpornym na ¶cieranie oraz nieszkodliwym dla zdrowia i ¶rodowiska, - rega³y musz± posiadaæ: atest higieniczny, certyfikat bezpieczeñstwa, klasyfikacjê ogniow±, deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm±. Do oferty czê¶ciowej nr 2 nale¿y do³±czyæ szkic proponowanych rega³ów archiwalnych. Zamawiaj±cy wymaga 36 miesiêcy gwarancji na rega³y archiwalne.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • dalsza wymiana zu¿ytych mebli biurowych na nowe

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • za spe³nienie warunku posiadania do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna wykonanie przez Wykonawcê w ostatnich 3 latach (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie), przed up³ywem terminu sk³adania ofert przynajmniej jednego zamówienia publicznego o podobnym zakresie o warto¶ci powy¿ej 14 000 euro

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • za spe³nienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiaj±cy uzna wykazanie siê przez Wykonawcê ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej o warto¶ci sumy gwarancyjnej minimum 50.000 z³otych

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcê, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy (wype³niæ za³±czony druk do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zak³adka przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba zamawiaj±cego w sekretariacie, pokój nr 419 na IV piêtrze w cenie 30,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. W³adys³awa Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: oferta czê¶ciowa nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: wykonanie wraz z dostaw± i monta¿em w siedzibie Zamawiaj±cego mebli biurowych z p³yt meblowych wg za³±czonych szkiców do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: oferta czê¶ciowa nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa i monta¿ w siedzibie Zamawiaj±cego rega³ów archiwalnych szt. 45 do sk³adnicy dokumentów.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.