eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 22 NA ODCINKU GORZÓW WLKP. - STRZELCE KRAJEŃSKIEODCINEK 1 - OD KM 66+742 DO KM 68+970,90 - CIĄG PIESZY ODCINEK 2 - OD KM 69+920 DO KM 71+700 - JEZDNIA + CIĄG PIESZY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Zielona Góra: Przebudowa drogi krajowej nr 22 na odcinku Gorzów Wlkp. - Strzelce Krajeńskie: odcinek 1 - od km 66+742 do km 68+970,90 - ciąg pieszy odcinek 2 - od km 69+920 do km 71+700 - jezdnia + ciąg pieszy.
Numer ogłoszenia: 99528 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20905 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 22 na odcinku Gorzów Wlkp. - Strzelce Krajeńskie: odcinek 1 - od km 66+742 do km 68+970,90 - ciąg pieszy odcinek 2 - od km 69+920 do km 71+700 - jezdnia + ciąg pieszy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ Na obecnym etapie zakres przebudowy obejmuje 2 odcinki drogi krajowej nr 22. Pierwszy, na którym przewidziano: - wykonanie ciągu pieszego o szerokości 2,0m. Drugi, w którego zakres wchodzi: - wykonanie remontu istniejącej nawierzchni drogi wraz w poszerzeniem, - budowa ciągu pieszego, - wykonanie przepustu-przejścia dla zwierząt. Prace przy przebudowie drogi w całym zakresie objętym projektem będą prowadzone wyłącznie w istniejącym pasie drogowym. Na planie sytuacyjnym w punktach charakterystycznych trasy opisano ich współrzędne, lub też przedstawiono ich zestawienie w formie tabeli. 1. Rozwiązanie sytuacyjne Odcinek 1 - ciąg pieszy od km 66+742,00 do km 68+970,90 W zakres odcinka 1 wchodzi: - budowa ciągu pieszego o szerokości 2,0m odsuniętego od krawędzi jezdni. Sytuacyjnie został on poprowadzony pomiędzy dwoma rzędami drzew rosnących w pasie drogowym, tak aby zminimalizować konieczność wycinki drzew. Ciąg pieszy zaprojektowano od istn. zjazdu do bazy transportowej Kozaryn we wsi Różanki-Szklarnia do ronda we wsi Różanki tj. od km 66+742,00 do km 68+970,90 łącznie 2228,90m, - remont nawierzchni na istniejących zjazdach wg KPED karta 03.83 znajdujących się w 523,20m, 651,30m i 2052,20m ciągu pieszego, w zakresie zaznaczonym na planie sytuacyjnym. Odcinek 2 - jezdnia + ciąg pieszy od km 69+920.00 do km 71+700.00 Zakres prac na odcinku 2 przewiduje: - wykonanie remontu i poszerzenia nawierzchni drogi krajowej nr 22 do szerokości 8,0m od km 69+940,00 do km 71+620,00 tj. 1680,00m. Sytuacyjnie na odcinku tym droga przebiega w linii prostej. - budowę ciągu pieszego o szerokości 2,0m od istn. zjazdu w km 70+214,10 do istn. zjazdu w km 71+700,00 tj. 1485,90m. Sytuacyjnie ciąg pieszy został tak maksymalnie odsunięty od krawędzi jezdni tak aby całość inwestycji pozostała w granicach istniejącego pasa drogowego, - wykonanie przepustu-przejścia dla zwierząt. Przepust żelbetowy typu skrzynkowego o wymiarach w świetle 1,0mx2,0m i o długości L=15,0m w km 70+930,00, oraz ścianki naprowadzającej przepustu z betonowych elementów prefabrykowanych typu L na długości: po stronie lewej od km 70+880, 00 do km 70+980,00, po stronie prawej od km 70+870,00 do km 71+057,00. Przepust ten został zlokalizowany i posiada parametry zgodne z raportem oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, oraz decyzją środowiskową. - przepust (na rowie przydrożnym) w km 71+060,40 o średnicy O500 i długości L=9,0m wg KPED karta 03.91 i 03.94, pod istniejącym zjazdem po stronie prawej (zjazd w km 71+058,40), - remont nawierzchni na istniejących zjazdach wg KPED karta 03.83 znajdujących się w: km 70+214,10, 71+058,40 strona prawa, oraz 70+217,90, 71+54,10 strona lewa w zakresie zaznaczonym na planie sytuacyjnym. 2. Rozwiązania w przekroju poprzecznym Odcinek 1 - ciąg pieszy od km 66+742,00 do km 68+970,90 Na odcinka 1 zaprojektowano przekrój ciągu pieszego o szerokości 2,0m ze spadkiem jednostronnym o wartości 2% skierowanym od drogi. Wyjątek stanowi odcinek pomiędzy istniejącymi zjazdami w 523,20m i 651,30m projektowanego ciągu pieszego gdzie spadek nawierzchni skierowany jest do drogi. Pobocza gruntowe obustronne powinny mieć na całej długości odcinka 1 szerokość 0,5m i spadek 4% w zgodnie z przekrojami normalnymi i poprzecznymi. Na remontowanych zjazdach przekrój poprzeczny wykonać jako daszkowy o spadu 2% z nawiązaniem niwelety krawędzi drogi krajowej nr 22 i od istniejącego terenu na zjazdach. Odcinek 2 - jezdnia + ciąg pieszy od km 69+920.00 do km 71+700.00 Na długości odcinka 2 projektuje jezdnie o szerokości 8,0m wraz z opaskami, oraz przekrój daszkowy o spadku 2% w kierunku poboczy gruntowych. Pobocza gruntowe obustronne powinny mieć na całej długości poszerzanej jezdni szerokość 1,0m i spadek 6% w kierunku rowów. Na początku i na końcu poszerzenia jezdni szerokość jezdni nawiązano do szerokości istniejącej nawierzchni stosując odcinki przejściowe o długości 20,0m. Przekrój poprzeczny na projektowanym ciągu pieszym projektuje się jako jednostronny o spadku 2% w kierunku rowów . Szerokość ciągu pieszego 2,0m. Pobocza gruntowe obustronne przy ciągu pieszym powinny mieć na całej długości szerokość 0,5m i spadek 4% w zgodnie z przekrojami normalnymi i poprzecznymi. Na remontowanych zjazdach przekrój poprzeczny wykonać jako daszkowy o spadu 2% z nawiązaniem niwelety krawędzi drogi krajowej nr 22 i od istniejącego terenu na zjazdach. 3. Rozwiązanie wysokościowe Odcinek 1 - ciąg pieszy od km 66+742,00 do km 68+970,90 Niweletę projektowanego ciągu pieszego prowadzoną po lewej krawędzi nawierzchni, nawiązano do istniejącego terenu tak aby umożliwić swobodny powierzchniowy spływ wody opadowej z jezdni. Zastosowano: - min. spadek niwelety 0,00%, - max. spadek niwelety 2,00 %. Odcinek 2 - jezdnia + ciąg pieszy od km 69+920.00 do km 71+700.00 Na długości przebudowywanej jezdni dokonuje się niewielkiej korekty niwelety w celu możliwie najkorzystniejszego dopasowania nowo układanych warstw nawierzchni do istniejących warunków terenowych, oraz zapewnienia właściwego odwodnienia. Na odcinku 2 niweletę jezdni na początku na końcu poszerzenia jezdni nawiązano rzędnej istniejącej nawierzchni, stosując odcinki przejściowe o długości 20,0 m na których spadki wynoszą odpowiednio 1,20% i -1,91%. Zastosowano: - min. spadek niwelety 0,12%, - max. spadek niwelety 2,26 %, - min. promień łuku wypukłego 4500m, - min. promień łuku wklęsłego 3000m. Niweletę projektowanego ciągu pieszego prowadzoną po lewej krawędzi nawierzchni, zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu, projektowanego przepustu dla zwierząt oraz ścianki naprowadzającej przepustu, tak aby całość inwestycji ograniczała się do istniejącego pasa drogowego. 4. Szczegóły konstrukcyjne Po przeanalizowaniu danych wyjściowych i uwzględniając wymogi, które powinien spełniać przebudowywany odcinek obliczono, że należy zastosować wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni o grubości 8 cm, przy zastosowaniu betonu asfaltowego. Jednakże biorąc pod uwagę skład mieszanki bitumicznej istniejącej nawierzchni i stopień jej degradacji przyjęto technologię wykonania przebudowy zgodną z opinią technologiczną Laboratorium Drogowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze. Na odcinkach ciągów pieszych zaprojektowano nawierzchnię bitumiczną ograniczoną obrzeżami betonowymi wykonaną według technologii: - średnia grubość 40cm, usunięcie warstwy humusu (gruntów niebudowlanych), - nasyp z gruntu przepuszczalnego o współczynniku filtracji k>8m/dobę, - 10cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, - 3cm warstwa ścieralna z asfaltu lanego AL 0/12,8mm. Na całym odcinku od km 69+940,00 do km 71+620,00 wykonać frezowanie warstw bitumicznych na głębokość 9cm a następnie wykonać nowe warstwy nawierzchni według następującej technologii: - średnio 8cm warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego BA 0/20 mm, - 11cm podbudowa bitumiczna z BA 0/25mm, - 8cm warstwa wiążąca z BA 0/20mm, - warstwa ścieralna z SMA 0/12,8mm. Na odcinkach przejściowych należy wykonać frezowanie nawierzchni na głębokość 9cm a następnie wykonać warstwę wyrównawczą i ścieralną wg technologii jw. łącząc płynnie istniejącą i projektowaną niweletę drogi. Na poszerzeniu istniejącej nawierzchni należy wykonać konstrukcję: - średnia grubość 40cm, usunięcie warstwy humusu (gruntów niebudowlanych), - 10cm gruntu stabilizowany cementem, Rm = 1.5MPa, (z betoniarki), - 20cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, - 11cm podbudowa bitumiczna z BA 0/25mm, - 8cm warstwa wiążąca z BA 0/20mm, - 4cm warstwa ścieralna z SMA 0/12,8mm. Na styku, wzdłuż nowej i starej konstrukcji pod warstwą wiążącą należy ułożyć kompozyt do zbrojenia warstw bitumicznych szerokości 1,1 m. Nad projektowanym przepustem dla zwierząt na długości 5m kompozyt należy ułożyć pod warstwą wiążącą na całej szerokości jezdni. Na remontowanych zjazdach zaprojektowano konstrukcję: - 20cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, - 4cm warstwa wiążąca z BA 0/20mm, - 4cm warstwa ścieralna z SMA 0/12,8 mm, W przypadku występowania na zjazdach nawierzchni brukowej należy zmniejszyć grubość warstwy tłucznia. Szczegóły konstrukcyjne wykonania przepustu dla zwierząt, jak i pozostałych elementów przedstawiono w części rysunkowej...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4086213.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. B. Brechta 7, Warszawa, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4086213,82
  • Oferta z najniższą ceną: 4086213,82 oferta z najwyższą ceną: 4913828,26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.