eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ZASTĘPCZEJ NR IIIC NA TERENIE UJĘCIA WODOCIĄGOWEGO SZCZEKANICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Piotrków Trybunalski: BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ZASTĘPCZEJ NR IIIC NA TERENIE UJĘCIA WODOCIĄGOWEGO SZCZEKANICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 99513 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego ze 100 % udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ZASTĘPCZEJ NR IIIC NA TERENIE UJĘCIA WODOCIĄGOWEGO SZCZEKANICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nowego zastępczego otworu studziennego IIIC na terenie Ujęcia Wodociągowego Szczekanica w Piotrkowie Trybunalskim. Zakres prac do wykonania: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie studni, budowa studni głębinowej - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, 2) obsługa geodezyjna zleconego zadania, 3) organizacja i urządzenie placu budowy, 4) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych, 5) wykonanie badań i przekazanie zamawiającemu: protokołów z pomiarów zwierciadła wody, badań fizykochemicznych i bakteriologicznych próbek wody, atestów i gwarancji na wbudowane materiały i urządzenia, 6) kompleksowa inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zadania. Przewiduje się, że roboty zostaną wykonane w jednym etapie. Faktura końcowa zostanie wystawiona na podstawie odbioru końcowego. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nowych, na które Wykonawca musi posiadać certyfikat dopuszczenia do użytkowania i okazać go na każde żądanie Inspektora Nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. Każdorazowo przy dostawie materiałów na budowę Wykonawca musi się wykazać zgodnością dostarczonych materiałów do wbudowania z dokumentacją techniczną oraz powiadomić o dostawie materiałów do budowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany będzie, w trakcie realizacji prac, zgłaszać Zamawiającemu z 7 dniowym wyprzedzeniem występowanie robót dodatkowych, zamiennych, itp., jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania. Koszty wizji w terenie objęte przetargiem ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą, tj. 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Budowa studni głębinowej zastępczej Nr IIIC na terenie Ujęcia Wodociągowego Szczekanica w Piotrkowie Trybunalskim, na następujące konto: NORDEA BANK POLSKA S.A. Nr 03 1440 1257 0000 0000 1084 1402 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach, niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Przemysłowa 4. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych usług - w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu studni z podaniem jej wartości, rodzaju, miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, zapewniającym wykonanie studni. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie robót hydrogeologicznym. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku nastąpi w oparciu o przedłożoną przez Wykonawcę opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na min. 100 000 PLN. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą:spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: 1) w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie do celów projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, niepozwalających na terminową realizację zleconych prac, 2) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizację tych robót, o ile realizacja robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom na skutek: 1) zmian przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia, 2) wykonania prac zamiennych - o wartość tych prac, 3) nie wykonania robót przewidzianych przedmiarem - o wartość tych robót, 4) rezygnacji przez Zamawiającego z części prac - o wartość niewykonanych prac, 5) konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, 6) wykonania robót dodatkowych - jeżeli konieczność wykonania robót nie wynika z dokumentacji technicznej a jest spowodowana np. złym stanem technicznym elementów zakrytych lub błędu projektowego. 3. Inne zmiany: 1) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych, c) konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą. 4. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych, 3) forma zmian: zmiany nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zmiany wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia (np. roboty dodatkowe) - w formie odrębnej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 4 97-300 Piotrków Trybunalski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 4 97-300 Piotrków Trybunalski Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.