eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczREMONT ELEWACJI FRONTOWEJ WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ DACHU W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ SPOSOBU ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY KILIŃSZCZAKÓW 23 W WAŁCZU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Wałcz: REMONT ELEWACJI FRONTOWEJ WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ DACHU W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ SPOSOBU ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY KILIŃSZCZAKÓW 23 W WAŁCZU.
Numer ogłoszenia: 99494 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22604 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu, ul. Budowlanych 9/2, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2585053, faks 67 2585054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI FRONTOWEJ WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ DACHU W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ SPOSOBU ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY KILIŃSZCZAKÓW 23 W WAŁCZU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Zamawiający posiada ważne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - Decyzja nr 71/2013 z dnia 11 marca 2013 r. 4. Zakres robót obejmuje m.in.: a. Skucie tynków istniejących w miejscach odparzeń i wykonanie nowych fragmentów tynków cementowo - wapiennych kat. III (z zachowaniem boni i profili), b. Wykonanie renowacji pozostałych niezniszczonych tynków, c. Malowanie elewacji wg projektowanej kolorystyki, d. Wymianę stolarki okiennej od strony ulicy Kilińszczaków na pierwszym piętrze budynku i częściowo na II piętrze. Okna projektowane PCV z zachowaniem podziałów jak w oknach istniejących, (koszty Gminy Miejskiej), e. Wykonanie obróbek blacharskich i parapetów okiennych, f. Wymianę rury spustowej z dostosowaniem do przebudowanego dachu, g. Wykonanie przeciwspadków na dachu budynku przy ścianie attyki (konstrukcja: słupki 12/12, płatwie 12/14, krokwie 5/15 - opierać na projektowanej płatowi i istniejących krokwiach nie demontując istniejącego pokrycia z papy, deskowanie gr. 2,2 cm, kosz zlewowy z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,7 mm wsunięta pod papę na min. 35 cm.), h. wykonanie nowego pokrycia na części dachu papą termozgrzewalną na osnowie z poliestru o gramaturze 250, grubości - podkładowa 4,0 mm i wierzchnia 5,2 mm, giętkość w niskiej temperaturze - 20 C, wytrzymałość mechaniczna przy rozciąganiu > 900 N/50mm, wydłużenie > 50 %. 3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysów wykonanych metodą szczegółową wraz z zestawieniem RMS. 4. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz. 21). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 5. Istniejące systemy teleinformatyczne wraz z osprzętem antenowym i z okablowaniem, Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem i zniszczeniem lub w przypadku braku możliwości prowadzenia robót Wykonawca winien dokonać ich demontażu i ponownego montażu i przekazać po zakończeniu robót w stanie technicznym pełnej funkcjonalności. 6. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i uwzględnić w wycenie ofertowej dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót w warunkach utrudnionych. 7. Warunki zajęcia chodnika pod rusztowanie w pasie drogowym drogi krajowej nr 22 w TBS - (3 tygodnie przed planowanym remontem należy wystąpić z wnioskiem o udzielenie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego). 8. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, d. Konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów. 9. Warunki wykonawstwa: a. wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczna, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami prawa budowlanego, b. kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego, c. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, 10. Dokumenty dostarczone przez Zamawiającego: a. Projekt budowlany, b. Przedmiar robót. 11. Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoja definicja muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. 12. W celu zachowania ostrożności przy realizacji przedmiotu zamówienia należy: a. ogrodzić teren i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, b. wykonywać roboty pod stałym nadzorem technicznym, c. wszystkich pracowników zatrudnionych do prac należy, przed przystąpieniem do prac, przeszkolić z zakresu BHP szczegółowego dla danego rodzaju robót. 13. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); c. przepisy i wytyczne branżowe. 14. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ. 16. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 18. Dostępność dokumentacji: Dokumentację projektową można pobrać nieodpłatnie u p. Jana Gackiego, TBS sp. z o.o., ul. Budowlanych 9/2, 78-600 Wałcz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dachy - Grzegorz Krupa, Rusinowo 36, 78-640 Tuczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27408,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33666,16

  • Oferta z najniższą ceną: 33666,16 / Oferta z najwyższą ceną: 33666,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.