eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO DO PARYŻA I WIEDNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Wrocław: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO DO PARYŻA I WIEDNIA
Numer ogłoszenia: 99490 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO DO PARYŻA I WIEDNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu dwóch wycieczek dla pracowników zamawiającego w ilości około 40 osób, w tym do: - Paryża w terminie 29.05-02.06.2009r, - Wiednia w terminie 18.09 -20.09.2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję organizatora turystyki lub decyzję właściwego wojewody, zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych. 4. Wykonawca musi przedstawić pisemny opis, odpowiednio dla oferowanych części zamówienia, warunków, miejsca zakwaterowania uczestników, programu wycieczek, zakresu, funkcji i sposobu realizacji opieki. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 8.1. Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech wykonanych usług, których przedmiotem było organizowanie wycieczek zagranicznych równoważnych z przedmiotem zamówienia ( minimum dla 40 uczestników), o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda. 8.2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie i potencjał techniczny. 9. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt 6 niniejszej SIWZ Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 11. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp., żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.6 Aktualną koncesję organizatora turystyki lub decyzję właściwego wojewody, zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych). - załącznik 6 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum trzech wykonanych usług, których przedmiotem było zorganizowanie wycieczek zagranicznych równoważnych z przedmiotem zamówienia ( minimum dla 40 uczestników), o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych usług, liczby uczestników, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencji. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 realizacje, jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych usług. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 7 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2. Wykaz zawierający pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia - minimum jeden autokar wyposażony w klimatyzację, WC, DVD, barek, posiadający niezbędne ubezpieczenia i zezwolenia. Do wykazu należy załączyć opis środka transportu ( Zamawiający dopuszcza załączenia zdjęć), zawierający minimum dane stwierdzające spełnienie warunku - załącznik 8 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać pojazdy każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.3. Wykaz dokumentów wskazujących, że pojazdy wyszczególnione w załączniku 8, spełniają wymogi prawne i są dopuszczone do przewożenia osób w ruchu międzynarodowym. Do niniejszego wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. - załącznik 9 2.4. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum: 2.4.1 Pilota wycieczek zagranicznych z 3 letnim doświadczeniem zawodowym, 2.4.2 Kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem przewidzianym do realizacji zamówienia oraz 3 letnią praktykę w prowadzeniu autokarów.- załącznik 10. 2.5. Wykaz dokumentów potwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia, w szczególności wymienione w rozdziale VII pkt. 2.4 posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów w nim wyszczególnionych - załącznik 11. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. - załącznik 12.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna - budynek nr 8 - pokój nr 121 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109 , 51-150 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A 2. Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 13 3. Komplet oświadczeń (wg wzoru siwz) - załącznik 14. 4. Pisemny opis, oddzielny dla każdej części zamówienia, obejmujący warunki i miejsca zakwaterowania uczestników w tym nazwa hotelu, zakres, funkcje i sposób realizacji opieki, trasy wycieczki, program imprezy turystycznej obejmujący rodzaj, jakość i terminy oferowanych usług, w tym: 4.1. Rodzaj, charakter i kategorię środka transportu oraz datę, godzinę, miejsce wyjazdu i planowanego powrotu, 4.2. Położenie, rodzaj i kategorię obiektu hotelarskiego zgodnie z przepisami kraju pobytu lub opis wyposażenia obiektów niezaliczanych do rodzajów i kategorii, 4.3. Liczbę i rodzaj posiłków. 4.4. Program zwiedzania i inne usługi wliczone w cenę imprezy turystycznej. 4.5. Rodzaj i zakres ubezpieczenia uczestników wycieczki oraz nazwę i adres ubezpieczyciela. 4.6. Dokumenty, jakie powinien posiadać uczestnik wycieczki - załącznik 15 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 16 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 17 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 18 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki do Paryża w terminie 29.05.2009-02.06.2009r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczki dla pracowników zamawiającego w ilości około 40 osób, do Paryża w terminie 29.05-02.06.2009r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki do Wiednia w terminie 18.09.2009-20.09.2009r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczki dla pracowników zamawiającego w ilości około 40 osób, do Wiednia w terminie 18.09 -20.09.2009r,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.