eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SĘKOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Sękowa: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SĘKOWA
Numer ogłoszenia: 99463 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Sękowej , Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, tel. 18 3540325, faks 18 3540310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SĘKOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Sękowa w tym: a) odpadów komunalnych zmieszanych, b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: -papier i tekturę, -szkło, -tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe, c) odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych oraz zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) powstających w gospodarstwach domowych odpadów niebezpiecznych (przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, itp.), oraz ich zagospodarowania: a) przekazywaniu odpadów zbieranych w sposób selektywny - do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, b) przekazywaniu zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu sądecko-gorlickiego zgodnie z obowiązującą uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. Szacunkowa ilość odpadów przewidywanych do odbioru i zagospodarowania w ramach niniejszego zamówienia wynosi: a) odpadów zmieszanych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych oraz zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, powstających w gospodarstwach domowych odpadów niebezpiecznych: 680 ton. b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe): 250 ton. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: a) Udostępnienie zamawiającemu do korzystania na czas trwania umowy odpowiednio opisanych pojemników (o pojemności co najmniej 1,1 m3) do gromadzenia: - papieru i tektury (w kolorze niebieskim): 5 szt., - szkła (w kolorze zielonym): 5 szt., - tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych (w kolorze żółtym): 5 szt., i ich ustawiane przez wykonawcę w miejscach uzgodnionych z zamawiającym. b) Dostarczanie zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy przeźroczystych i odpowiednio opisanych worków na odpady zbierane selektywnie: - papier i tekturę (w kolorze niebieskim), - szkło (w kolorze zielonym), - tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe (w kolorze żółtym), w ilości gwarantującej zapewnienie pełnego zapotrzebowania właścicieli nieruchomość w tym zakresie. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji usługi określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu lub realizacji w większym zakresie albo na dodatkowym obszarze prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części - o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się posiadaniem wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Sękowa w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sękowa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca dołączy do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się co najmniej jedną należycie wykonaną lub wykonywaną usługą w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o wartości co najmniej 100.000,00 zł w ramach jednej umowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca dołączy do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona ocena spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013r. poz. 122). a ponadto dysponowaniem specjalistycznymi pojazdami służącym do realizacji zamówienia w ilości co najmniej: - 2 samochody ciężarowe przystosowane do zbierania odpadów, tzw. śmieciarki, - 1 samochód ciężarowy do transportu kontenerów, - 1 samochód ciężarowy skrzyniowy o d.m.c. min. 12 ton, - 1 samochód ciężarowy o d.m.c. do 5 ton, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca dołączy do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna dołączą do oferty umowę spółki cywilnej jako dokument niezbędny do przeprowadzenia postępowania, wskazujący na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4) Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez zamawiającego, stanowią integralną część umowy. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Sekowa/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Sękowej Sękowa 252, 38-307 Sękowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Sękowej Sękowa 252, 38-307 Sękowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.