eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Doradztwo zawodowe, poradnictwo edukacyjno-zawodowe oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Białystok: Doradztwo zawodowe, poradnictwo edukacyjno-zawodowe oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 99429 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo zawodowe, poradnictwo edukacyjno-zawodowe oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa zawodowego, poradnictwa edukacyjno-zawodowego oraz warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla łącznie 260 uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013, podzielony na dwie części (pakiety): PAKIET NR 1: doradztwo zawodowe indywidualne i grupowe dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo oraz poradnictwo edukacyjno-zawodowe indywidualne i grupowe dla 20 osób kształcących się lub uczących się; PAKIET NR 2: warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo. 2.ZAŁOŻENIA WSPÓLNE: 1)Miejsce przeprowadzenia doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego oraz warsztatów aktywnego poszukiwania pracy: teren miasta Białegostoku, 2)Doradztwo i poradnictwo edukacyjno-zawodowe oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia. 3)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)organizacji warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego, tzn. zapewnienia sal szkoleniowych dostosowanych do ilości szkolonych osób, odpowiednio wyposażonych w sprzęt dydaktyczny, np. rzutnik multimedialny, laptop, b)zapewnienia wyżywienia uczestnikom warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego: obiad dwudaniowy + napój jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 5 godzin dziennie; kawa, herbata, ciastka lub ciasto, woda gazowana i niegazowana , c)zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programowi warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego, d)opracowania szczegółowego programu zajęć warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego uwzględniającego założenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, e)ustalenia, po konsultacjach z Zamawiającym, harmonogramu zajęć i przekazania go Zamawiającemu i uczestnikom zajęć nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem zajęć. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt oraz materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, 5)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenie dziennej listy obecności uczestników warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa pod rygorem odmowy zapłaty za świadczenie usług na rzecz tych osób. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu warsztatów, doradztwa i poradnictwa, b) odebranie od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych i oświadczeń o skorzystaniu z posiłków, c) prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, doradztwo i poradnictwo edukacyjno-zawodowe powinny zakończyć się wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego oraz wydaniem opinii doradcy zawodowego określającej zdobyte umiejętności, zaangażowanie, predyspozycje do pracy wraz ze stworzeniem indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. Kopie certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń oraz IPD (Indywidualnego Planu Działania) uczestników, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego. 6)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach według imiennej listy uczestników sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. 3.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 2. Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia lub jego części, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od dnia podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi z zakresu aktywizacji zawodowej (np. doradztwo zawodowe, poradnictwo edukacyjno-zawodowe, warsztaty, treningi) o wartości nie mniejszej niż: - 35 000,00 zł brutto każda w odniesieniu do Pakietu nr 1, - 20 000,00 zł brutto każda w odniesieniu do Pakietu nr 2, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w poszczególnych pakietach minimum: PAKIET NR 1: minimum 8 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe o specjalności doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy i co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, PAKIET NR 2: minimum 4 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe o specjalności doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy i co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i/lub nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), c) dokumentu/ów określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, d) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, e) szczegółowego programu zajęć doradztwa zawodowego, poradnictwa edukacyjno-zawodowego - dotyczy Pakietu nr 1 oraz szczegółowego programu zajęć warsztatów aktywnego poszukiwania pracy uwzględniającego założenia niniejszej specyfikacji, f) informacji dotyczącej lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia doradztwa, poradnictwa edukacyjno-zawodowego - dotyczy Pakiet nr 1 i warsztatów aktywnego poszukiwania pracy - dotyczy Pakietu Nr 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień do umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę: - w przypadkach określonych w § 1 ust. 2, § 8 ust. 8 oraz § 10 ust. 2 we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i nr 6b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mopr.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje doradztwo zawodowe indywidualne i grupowe dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo oraz poradnictwo edukacyjno-zawodowe indywidualne i grupowe dla 20 osób kształcących się lub uczących się. DORADZTWO ZAWODOWE INDYWIDUALNE: 1) Cel: stworzenie ścieżki dalszego rozwoju poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania) zawierającego: a) diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu - w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej ( wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), stan fizyczny i zdrowotny z uwzględnieniem przeciwwskazań, zainteresowania uczestnika projektu, b) określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych, c) strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych, 2) IPD powinien parafować uczestnik projektu i udzielający konsultacji doradca zawodowy, 3) Doradztwo zawodowe indywidualne obejmuje trzy godziny lekcyjne ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) indywidualnych konsultacji, 4) Dni tygodnia, w których mogą odbywać się zajęcia: poniedziałek - piątek, DORADZTWO ZAWODOWE GRUPOWE: 1) Cel: ukazanie uczestnikom ich predyspozycji zawodowych, cech osobowości i umiejętności zwiększających szansę powrotu do pracy, 2) Doradztwo zawodowe grupowe obejmuje dwa spotkania sześciogodzinne ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) dla 16 grup, w grupie nie więcej niż 15 osób, 3) Dni tygodnia, w których powinny odbywać się zajęcia: wtorek - piątek. UWAGA: W pierwszej kolejności Wykonawca powinien przeprowadzić doradztwo zawodowe indywidualne. PORADNICTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE INDYWIDUALNE dla osób nieaktywnych zawodowo kształcących się lub uczących w wieku 15-25 lat, wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych: 1) Cel: planowanie rozwoju osobistego i zawodowego, 2) Poradnictwo edukacyjno-zawodowe indywidualne obejmuje trzy godziny lekcyjne ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) indywidualnych konsultacji, 3) Dni tygodnia, w których mogą odbywać się zajęcia: poniedziałek - piątek. PORADNICTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE GRUPOWE dla osób nieaktywnych zawodowo kształcących się lub uczących w wieku 15-25 lat, wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych: 1) Cel: nabycie umiejętności planowania własnego rozwoju, stawiania realistycznych celów edukacyjnych w kontekście wyboru zawodu, 2) Poradnictwo edukacyjno-zawodowe grupowe obejmuje sześć spotkań czterogodzinnych ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) dla jednej grupy, 3) Dni tygodnia, w których powinny odbywać się zajęcia: sobota..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo. 1) Cel: zapoznanie uczestników z aktywnymi formami poszukiwania pracy i nabycie nowych umiejętności zwiększających szansę powrotu do pracy, nabycie umiejętności redagowania dokumentów aplikacyjnych ( cv, list motywacyjny) przybliżających formy aktywnego poszukiwania pracy oraz praktycznie przygotowujących do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą, 2) Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy obejmują trzy spotkania sześciogodzinne ( 1 godz. lekcyjna = 45 minut) dla 16 grup, w grupie nie więcej niż 15 osób, 3) Dni tygodnia, w których powinny odbywać się zajęcia: wtorek - piątek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.