To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Nowa Ruda: Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Równy start to równe szanse realizowanego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nowa Ruda
Numer ogłoszenia: 99264 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54714 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, faks (074) 872-50-83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Równy start to równe szanse realizowanego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nowa Ruda.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy i materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Równy start to równe szanse, realizowanego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nowa Ruda . Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzi, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 6 do SiWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia uwzględniając sugestie dyrektorów jednostek oświatowych Gminy Nowa Ruda . Dyrektorzy wskazali konkretne przedmioty jako wymagane i obowiązkowe w kierowanych przez nich jednostkach oświatowych. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy określeniu cech technicznych , jakościowych i funkcjonalnych . Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w takiej sytuacji, zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każda pozycja części zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części: Część 1 - artykuły dydaktyczne ( np. kolorowe klocki drewniane, puzzle numerki, puzzle liczby itp.) Część 2 - sprzęt elektroniczny (np. komputery stacjonarne, laptopy) Część 3 - specjalistyczne oprogramowanie multimedialne Część 4 - meble ( np. krzesła, stoły jednoosobowe itp.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - artykuły dydaktyczne ( np. kolorowe klocki drewniane, puzzle numerki, puzzle liczby itp.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. K, ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47103,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49183,48
Oferta z najniższą ceną: 49183,48 / Oferta z najwyższą ceną: 65097,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - sprzęt elektroniczny (np. komputery stacjonarne, laptopy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AIG S.C. JAROSŁAW CHORÓB ANDRZEJ SKRZYPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AIG S.C. JAROSŁAW CHORÓB ANDRZEJ SKRZYPCZYK
- AIG s.c. Jarosław Chorób - Andrzej Skrzypczyk, ul. Kolejowa 9, 57-400 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7294,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9286,50
Oferta z najniższą ceną: 9286,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12953,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - specjalistyczne oprogramowanie multimedialne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa Szkoła sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12867,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12403,96
Oferta z najniższą ceną: 12403,96 / Oferta z najwyższą ceną: 13014,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - meble ( np. krzesła, stoły jednoosobowe itp.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO -KALL-HAND Sp. z o. o., ul. Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8279,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8878,14
Oferta z najniższą ceną: 8878,14 / Oferta z najwyższą ceną: 9935,38
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5- artykuły piśmiennicze i biurowe (np. papier ksero, brystol, kleje, farby itp.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. K, ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6057,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8058,23
Oferta z najniższą ceną: 80583,23 / Oferta z najwyższą ceną: 12004,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Udrożnienie oraz remont istniejących umocnień brzegowych na rz. Włodzica w m. Włodowice i Nowa Ruda"
- "Termomodernizacja hali basenowej przy ul. Kłodzkiej 16 w Nowej Rudzie"
- "Budowa pięciu instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków w ramach zadania pn.: Wsparcie OZE w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- "WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH W BUDYNKU MIESZKALNYM W ŚCINAWCE DOLNEJ 17 - etap II".
- "Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda" Przetarg 2
- "Remont Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Kłodzkiej 7 w Nowej Rudzie w formule zaprojektuj i wybuduj (powódź wrzesień 2024)"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa laptopów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- Wyposażenie dwóch pracowni BCU w Lęborku - sprzęt, maszyny, symulatory i urządzenia specjalistyczne niezbędne do nauczania w zakresie dziedziny energetyki odnawialnej (wiatrowej)
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. "Informatyczna Robinsonada" realizowanego ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.