eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › DostawyARTYKUŁY BIUROWE, PAPIER KSERO, TUSZE I TONERY DO DRUKAREK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Staszów: Dostawy: ARTYKUŁY BIUROWE, PAPIER KSERO, TUSZE I TONERY DO DRUKAREK.
Numer ogłoszenia: 99244 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy: ARTYKUŁY BIUROWE, PAPIER KSERO, TUSZE I TONERY DO DRUKAREK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy Artykułów biurowych, Papieru ksero, Tuszy i tonerów do drukarek wyszczególnionych w załącznikach do poszczególnych pakietów. Liczba pakietów - 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pakiet 1 - Artykuły biurowe - załącznik nr 1 Pakiet 2 - Papier ksero - załącznik nr 2 Pakiet 3 - Tusze i tonery do drukarek - załącznik nr 3 Opis parametrów technicznych materiałów eksploatacyjnych: 1. Materiały fabrycznie nowe wg normy ISO/IEC 19752 (nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych). 2. Materiały posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta. 3. Materiały eksploatacyjne innych producentów niż producent urządzeń powinny posiadać certyfikat producenta urządzeń. 4. Materiały z danej dostawy o ograniczonym terminie trwałości będą posiadać 6 miesięczny okres gwarancji. W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany materiałów eksploatacyjnych, odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia 5. Dostarczane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być zalecane przez producenta każdego z wymienionych urządzeń, a ich użycie w urządzeniach nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń - oświadczenie wg zał. nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Materiały równoważne muszą spełniać ww. wymogi techniczne i użytkowe oraz posiadać wydajność minimalną taką, jaką gwarantuje producent oryginałów wg normy ISO/IEC 19752 7. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się dokonać odbioru zużytych pojemników (po tuszach i tonerach) przekazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.29.20 - Płyn korekcyjny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.23.74.30 - Markery 39.24.12.00 - Nożyczki 39.29.25.00 - Linijki 24.91.00.00 - Kleje 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 4. Ocena ofert w zakresie poszczególnych pakietów będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego pakietu nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego pakietu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. b) Formularze cenowe (załączniki asortymentowe do poszczególnych pakietów) w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę. c) Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy. d) Koncesja, zezwolenie lub decyzja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub decyzji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 6 do SIWZ. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. W celu wykazania, że zaoferowane materiały z oferty równoważnej spełniają wymagania SIWZ do pakietu nr 3, Wykonawca załącza: a) kserokopię wyników testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzanych według standardu ISO/IEC 19752 na oferowany produkt. b) Oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru załącznik numer 7 do SIWZ) w celu potwierdzenia że: - oferowane materiały są fabrycznie nowe i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych, - że materiały eksploatacyjne innych producentów niż producent urządzeń, są zalecane przez producenta danego urządzenia, - że ich użycie w urządzeniach nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzeń. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28 - 200 Staszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28 - 200 Staszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopisy z niebieskim wkładem np. Pentel BK 77-C 200 szt. 2. Wkłady niebieskie do długopisu z pozycji nr 1 500 szt. 3. Długopisy żelowe z niebieskim wkładem 200 szt. 4. Wkłady niebieskie do długopisów żelowych z pozycji nr 3 500 szt. 5. Długopisy żelowe z czarnym wkładem 200 szt. 6. Wkłady czarne do długopisów żelowych z pozycji nr 5 500 szt. 7. Długopisy z czerwonym wkładem np. CORVINA 250 szt. 8. Wkłady czerwone do długopisów z pozycji nr 7 500 szt. 9. Długopisy z czarnym wkładem np. CORVINA 200 szt. 10. Wkłady czarne do długopisów z pozycji nr 9 500 szt. 11. Długopisy z zielonym wkładem np. CORVINA 200 szt. 12. Wkłady zielone do długopisów z pozycji nr 11 500 szt. 13. Długopisy z niebieskim wkładem np. CORVINA 350 szt. 14. Wkłady niebieskie do długopisów z pozycji nr 13 500 szt. 15. Ołówek HB 0,5 500 szt. 16. Ołówek automatyczny np. Pentel 50 szt. 17. Rysiki do ołówka automatycznego z pozycji nr 16 25 op. 18. Korektor pisak 200 szt. 19. Korektor myszka 200 szt 20. Dziurkacz 50 szt. 21. Zszywacz 100 szt. 22. Linijka plastikowa 30 cm 100 szt. 23. Gumka do ścierania 50 szt. 24. Teczki wiązane plastikowe op. 10 szt. 350 op. 25. Teczki wiązane tekturowe 2000 szt. 26. Skoroszyt plastik zawieszkowy op. 10 szt. 350 op. 27. Skoroszyt plastik bezzawieszkowy op. 10 szt. 90 op. 28. Zeszyt A4 twarda oprawa kratka 100 kartek 800 szt. 29. Zeszyt A5 twarda oprawa kratka 96 kartek 800 szt. 30. Zeszyt A5 miękka oprawa kratka 96 kartek 300 szt. 31. Skorowidz szeroki A4 z alfabetem 120 szt. 32. Teczka do akt osobowych karton A/B/C 100 szt. 33. Strugaczka 50 szt. 34. Zszywki no. 24/6 op. 1000 szt. 200 op. 35. Spinacze biurowe małe op. 100 szt. 500 op. 36. Spinacze biurowe duże op. 100 szt. 70 op. 37. Taśma z folii samoprzylepna szer. 2,5 cm przeźroczysta 300 szt. 38. Taśma szara samoprzylepna szer. 50 mm pakowa 100 szt. 39. Koszulki krystaliczne A4 op. 100szt. 350 op. 40. Koszulki groszkowe A4 op. 100 szt. 250 op. 41. Segregator szer. 50 mm z pojedynczą dźwignią A4 400 szt. 42. Segregator szer. 75 mm z pojedynczą dźwignią A4 500 szt. 43. Markery (zakreślasz szeroki rysik) żółty 200 szt. 44. Markery (zakreślasz szeroki rysik) pomarańczowy 200 szt. 45. Markery (zakreślasz szeroki rysik) zielony 200 szt. 46. Karteczki samoprzylepne kostka min. 400 karteczek 350 szt. 47. Nożyczki biurowe 120 szt. 48. Rozszywasz 100 szt. 49. Klej do papieru w sztyfcie 200 szt. 50. Szuflada plastikowa przeźroczysta na dokumenty A4 1 karton 20 szt. 20 kartonów 51. Koperty A4 białe samoprzylepne op. 100 szt. 30 op. 52. Koperty C6 białe samoprzylepne op. 1000 szt. 6 op. 53. Koperty C5 brązowe samoprzylepne op. 100 szt. 40 op. 54. Koperty C5 białe samoprzylepne op. 100 szt. 40 op. 55. Koperty archiwalne szare rozmiar 370x450mm 25 000 szt. 56. Tusz czerwony do pieczątek op. 10 szt. 6 op. 57. Tusz czarny do pieczątek op. 10 szt. 3 op. 58. Tusz niebieski do pieczątek op. 10 szt. 3 op. 59. Teczka konferencyjna twarda A4 10 szt. 60. Pineski z plastikowym łbem op. 100 szt. 10 op. 61. Taśma do metkownicy 30 rolek 62. Markery olejowe wodoodporne czarne 200 szt. 63. Markery olejowe wodoodporne białe 200 szt. 64. Piloty czerwone 100 szt. 65. Wkłady czerwone do pilotów z pozycji nr 64 500 szt. 66. Piloty zielone 100 szt. 67. Wkłady zielone do pilotów z pozycji nr 66 500 szt. 68. Mazaki czarne 200 szt. 69. Klipsy czarne metalowego do papieru 19 mm op. 12 szt. 40 op. 70. Klipsy czarne metalowe do papieru 32 mm op. 12 szt. 40 op. 71. Klipsy czarne metalowe do papieru 41 mm op. 12 szt. 40 op. 72. Dyskietki 3,5 formatowane 100 szt. 73. Płyty CD 100 szt. 74. Rolka offsetowa szer. 69 mm 150 szt. 75. Rolka offsetowa szer. 57 mm 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.21.30-1, 30.19.21.33-2, 30.19.95.00-5, 30.19.29.20-6, 30.19.92.30-1, 30.19.70.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.72.20-4, 30.19.73.21-2, 30.23.74.30-2, 39.24.12.00-5, 39.29.25.00-0, 24.91.00.00-6, 22.60.00.00-6, 22.85.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Papier ksero.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier ksero A4 80 g/m2 białość CIE 146 zadruk jedno- i dwustronny ryza 500 szt. 4400 ryz 2. Papier ksero A3 80 g/m2 białość CIE 161 zadruk jedno- i dwustronny ryza 500 szt. 200 ryz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Tusze i tonery do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Toner do drukarki Brother HL-2140 13 2. Toner do drukarki HP LaserJet 2300 5 3. Toner do drukarki HP LaserJet 1320 5 4. Toner do drukarki HP LaserJet 1010 75 5. Toner do drukarki HP LaserJet 1100 4 6. Toner do drukarki HP LaserJet 1100 - oryginał 4 7. Toner do drukarki HP LaserJet 1150 50 8. Toner do drukarki HP LaserJet 1200 5 9. Toner do drukarki HP LaserJet 1200 - oryginał 8 10. Toner do drukarki HP LaserJet 1300 17 11. Toner do drukarki HP LaserJet P1505 25 12. Toner do drukarki Samsung ML 1610 30 13. Toner do drukarki Samsung SCX-4100 7 14. Toner do drukarki Samsung SCX-4200 67 15. Toner do drukarki Samsung SCX-4300 5 16. Toner do drukarki Panasonic DP 1520P 17 17. Tusz do drukarki HP OfficeJet J3680 kolor 3 18. Tusz do drukarki HP OfficeJet J3680 czarny 27 19. Tusz do drukarki HP DJ 5550 kolor 10 20. Tusz do drukarki HP DJ 5550 czarny 10 21. Tusz do drukarki HP DJ 840C czarny 10 22. Tusz do drukarki HP DJ 840C kolor 10 23. Tusz do drukarki Lexmark Z25 czarny 8 24. Toner do drukarki Samsung SCX-4521F 20 25. Toner do drukarki HP LaserJet 1160 - oryginał 5 26. Toner do drukarki HP LaserJet 1018 - oryginał 6 27. Toner do drukarki HP LaserJet 2014 - oryginał 4 28. Toner do drukarki HP LaserJet 1020 - oryginał 8 29. Kaseta do drukarki OKI 321 - oryginał 5 30. Kaseta do drukarki OKI MIKROLINIE 590 - oryginał 3 31. Kaseta do drukarki OKI MIKROLINIE 3410 - oryginał 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.