To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Pniewy: Dostawa kruszywa drogowego do podbudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 99212 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54293 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy, ul. Wolności 4, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2936420, faks 061 2936435.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobliwości prawnej PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego do podbudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie dostawy pt.: Dostawa kruszywa drogowego do podbudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku. Zamawiający planuje wykonanie dostawy kruszywa drogowego na drogi leśne w Leśnictwach zgodnie z wykazem przedstawionym w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ofertowy został sporządzony jako aktywny arkusz Excel w którym wystarczy wprowadzić ceny jednostkowe netto materiałów a pozostałe dane zostaną wygenerowane automatycznie poprzez formuły zapisane w komórkach. W ramach zamówienia należy dokonać dostawy kruszywa o uziarnieniu ciągłym tzw. mieszanka w miejsca wskazane przez Zamawiającego, następnie przy pomocy równiarki dokonać wyrównania oraz przeprowadzić stabilizacje mechaniczną walcem wibracyjnym polegającą na odpowiednim zagęszczeniu w optymalnej wilgotności kruszywa o właściwie dobranym uziarnieniu. Warstwa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie składa się z jednej warstwy zagęszczonej mieszanki która stanowi warstwę nośną nawierzchni drogowej. Ponadto Zamawiający zaplanował wymianę 9 przepustów. Wymianę zaplanowano na drogach na których przewidziano nawożenie kruszywa. W ramach wymiany należy dokonać: Wykopu istniejącego przepustu (rury betonowe jeśli istnieją - najczęściej zniszczone wraz z ich utylizacją). Montaż rury PCV karbowanej będącej własnością Zamawiającego Niwelację wykopu poprzez nawiezienie kruszywa (kruszywo rozliczane tonażowo ujęte przy dostawie). Stabilizację nawiezionego kruszywa - wielokrotny przejazd walcem. W zależności od potrzeb w ramach wymiany należy dokonać częściowej odbudowy dna rowu na odległości do 5 metrów przed i za przepustem. Zamawiający zastrzega, że przepusty rurowe stanowią własność zamawiającego i są składowane w magazynie przy szkółce leśnej w Dąbrowie. Zadaniem Wykonawcy będzie transport materiału (rur przepustu) w miejsce montażu - koszty związane z transportem należy wliczyć w koszt montażu przepustu. Szczegółowy opis prac zawierają załączniki: - zał. nr 2 - kosztorys ofertowy, - zał. nr 4 - wzór umowy, Zamawiający zaplanował nawiezienie 1890 ton materiału, oraz wymianę 9 sztuk przepustów ( 6 sztuk po 6 metrów bieżących, 3 sztuki po 8 metrów bieżących) zgodnie z technologią podaną powyżej. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć wszystkie koszty związane z dostawą, wyrównaniem oraz całą technologią przedstawioną poniżej w opisie szczegółowym. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo CPV 45221100-3 CPV - Przepusty Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji zamówienia i zmiany szczegółowej lokalizacji prac w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia oraz kosztorysie ofertowym. Opis szczegółowy: Dostawa kruszywa drogowego związana jest z naprawą dróg leśnych polegającą na przywróceniu nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, usunięciu nierówności i zapewnieniu właściwego odwodnienia. Występujące wyboje i koleiny wyrównuje się z zasady gruntem rodzimym i ubija ręcznie lub mechanicznie. Jeżeli uszkodzenia zajmują powyżej 15% powierzchni dro?gi, profiluje się całą nawierzchnię przy pomocy równiarek przyczepnych lub samojezdnych. Drogi o silnie zniszczonym profilu ulepsza się ją poprzez nawiezienie mieszanki optymalnej z zastosowaniem kruszywa o uziarnieniu ciągłym. Drogi gruntowe o nienormatywnych łukach pozio?mych i pionowych oraz wąskim pasie drogowym wymagają przebudowy. Wykonuje się wte?dy oprócz samego profilowania również korektę niebezpiecznych łuków, zakłada się przepu?sty pod drogą i na zjazdach. Przy konserwacji dróg gruntowych należy pamiętać że: - należy wyeliminować przyczynę tworzenia się deformacji, - potrzeba odprowadzić stagnującą wodę z zagłębień i osuszyć wybój przez przekopanie rowków, wybranie i wyrzucenie plastycznego gruntu, - podbudowę nawierzchni gruntowej ulepszonej wykonać takim materiałem, jaki jest w istniejącej nawierzchni, lub mieszanką o uziarnieniu ciągłym o właściwościach określonych poniżej. - przed profilowaniem koniecznie wyczesać zrywarką i wybrać ręcznie grubsze korzenie, kamienie, pozostałości metalowe z materiału rozbiórkowego. - grunt profilowany i nawierzchnie gruntowe ulepszone zagęszczać przy wilgotności opty-malnej, - im cięższy grunt tym większy należy stosować spadek poprzeczny (od 4% do 5 %) i głębszy rów-ściek (od 0,2 m do 0,4 m), - przy każdej podbudowie oprócz jezdni uprzątnąć i naprawić pobocza, rowy, przepusty, znaki drogowe, urządzenia zabezpieczające, - przy kopaniu rowów ograniczyć do minimum ich głębokość Odcinki drogi na której zaplanowano dostawy materiału drogowego zostaną dokładnie wskazane przez miejscowego leśniczego. Odcinki wymagają specjalnych zabiegów: Wykonanie rowka odwadniającego w wyjątkowych przypadkach wykonanie zbiornika odparowującego w odpowiedniej odległości od drogi i wyrzuceniu ewentualnego błota Lekkim wzruszeniu remontowanej powierzchni Wypełnieniu wybojów i rowka gruntem dowiezionym lub ewentualnie zmieszanym z gruntem miejscowym takim jaki jest w nawierzchni Ubiciu ubijakiem naprawionych miejsc z ewentualnym polewaniem wodą w celu zagęszczenia materiału przy optymalnej wilgotności Dalsze prace należy prowadzić jak na pozostałych drogach zachowując odpowiednie spadki poprzeczne opisanych powyżej. Materiał: Zamawiający wymaga zastosowania materiału kruszywa naturalnego (odsiewka) o uziarnieniu ciągłym (mieszanki) o składzie: części drobne tj od 0-2 mm około 15 % składu części średnie tj. od 2-8 mm około 15% składu części duże tj. od 8-60 mm około 70 % składu Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszywa uzyskanego w procesie rozdrobnienia materiałów stosownych w budownictwie (recykling). Skład materiału powinien być zbliżony do mieszanki o uziarnieniu ciągłym. Po ułożeniu warstwy kruszywa drogę należy właściwie wyprofilować z wykonaniem ścieków (płytkich rowów) o głębokości 0,4 w gruntach ciężkich, na gruntach lekkich według potrzeb lub wskazań Zamawiającego z zachowaniem odpowiednich spadków: - grunty ciężkie (glina ił) - 5% - grunty średnie piaszczysto-gliniaste (glina piaszczysta, piasek gliniasty, pospółka) - 4% - grunty lekkie(piasek, piasek pylasty) - 3% - nawierzchnia żwirowa i z żużla paleniskowego 2,5-3,5 % oraz zagęścić walcem ogumionym lub stalowym wibracyjnym do zagęszczania(dwukrotny przejazd). Drogi ujęte do podbudowy charakteryzują się różną szerokością od 3,5 do 7 metrów. Zamawiający przewidział nawiezienie materiału w pasie 4 metrowym(maksymalnie). Zamawiający dopuszcza poszerzenie jezdni (pasa podbudowy) w miejscach wskazanych przez właściwych leśniczych w celu wykonania mijanek. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli jakości oraz ilości wbudowanego materiału. W przypadku zniszczenia dróg dojazdowych do miejsca prowadzenia robót Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia konserwacji tych dróg, w ramach umowy podstawowej tj. bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa kruszywa drogowego do podbudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Transportowy Marian Gmiąt, Chmielinko 19, 64-310 Lwówek, Chmielinko 19,, 64-310 Lwówek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86610,00
Oferta z najniższą ceną: 86610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu GBA dla OSP w Pniewach
- Zagospodarowanie terenu integracji społecznej w Jakubowie.
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2212R Sanok - Bukowsko w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez przebudowę i budowę chodnika w miejscowościach : Sanok i Sanoczek".
- Zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczeń chroniących przed upadkiem z wysokości w miejscu prześwitów między krawędziami sąsiadujących pomostów obiektów most. w ciągu dróg adm. przez GDDKiA O/Olsztyn
- "Dostawa kruszywa drogowego na remonty dróg gminnych na terenie gminy Bielawy"
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013269 w ciągu drogi powiatowej nr 3367 D w km 11+720 miejscowości Grzędy, gm. Czarny Bór
- Odbudowa mostu w Bystrzycy Dolnej, odbudowa wodociągu oraz przebudowa ulicy Działkowej w Pszennie
- Budowa promenady wzdłuż Strugi Ostrowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.