eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ POLIGRAFICZNĄ POLEGAJACĄ NA OPRACOWANIU GRAFICZNYM, WYDRUKU I DOSTAWIE PUBLIKACJI KSIĄŻKOWEJ KONSPEKTÓW PROWADZENIA ZAJĘĆ W INNOWACYJNYCH KLUBACH PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W GIMNAZJACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ POLIGRAFICZNĄ POLEGAJACĄ NA OPRACOWANIU GRAFICZNYM, WYDRUKU I DOSTAWIE PUBLIKACJI KSIĄŻKOWEJ KONSPEKTÓW PROWADZENIA ZAJĘĆ W INNOWACYJNYCH KLUBACH PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W GIMNAZJACH
Numer ogłoszenia: 99108 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32263 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ POLIGRAFICZNĄ POLEGAJACĄ NA OPRACOWANIU GRAFICZNYM, WYDRUKU I DOSTAWIE PUBLIKACJI KSIĄŻKOWEJ KONSPEKTÓW PROWADZENIA ZAJĘĆ W INNOWACYJNYCH KLUBACH PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W GIMNAZJACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna polegająca na opracowaniu graficznym, wydruku i dostawie do siedziby Zamawiającego publikacji książkowej konspektów prowadzenia zajęć w Innowacyjnych Klubach Przedsiębiorczości w gimnazjach. Opis Przedmiotu Zamówienia: Nakład publikacji: 1 000 egzemplarzy, Liczba stron: minimum 200 stron + okładki, Format B5, układ pionowy, Oprawa miękka klejona, Okładka: karton okładkowy, gramatura min. 230, kolor 4 + 4 + folia połysk, Środek: papier offset, gramatura 80, kolor 1 + 1, Czcionka tekstu podstawowego - Times New Roman, rozmiar 12. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę projektu graficznego okładki, korektę językową, skład, łamanie tekstu, druk i złożenie całości publikacji. W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do nadania numeru ISBN publikacji. Treść konspektu, który podlega publikacji stanowiącej przedmiot zamówienia, zostanie dostarczona Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pliku elektronicznego na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę lub zostanie przesłany lub doręczony osobiście osobie wskazanej przez Wykonawcę na innym nośniku. UWAGI: a) Wszystkie egzemplarze publikacji muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b) Projekty graficzne przed wydrukiem wymagają akceptacji Zamawiającego przesłanej co najmniej w formie elektronicznej. c) Autorskie prawa majątkowe dotyczące elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) przechodzą w ramach wynagrodzenia wskazanego przez Wykonawcę w ofercie na Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Projektu pn. Jestem aktywny - będę przedsiębiorcą.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JANTER s.c., Ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8235,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5355,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.