Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Celestynów: Dostawa sprzętu medycznego - sprawa nr 60/2008
Numer ogłoszenia: 99074 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego - sprawa nr 60/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do zakupu Wadium Gwarancja 1 Aparat do sztucznego oddychania z pompą do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych ( WTT w załączniku nr 4a) szt. 10 245,00 zł min. 24 miesiące 2 Defibrylator przenośny( WTT w załączniku nr 4c) szt. 2 2 213,00 zł min. 36 miesięcy 3 Deska ortopedyczna( WTT w załączniku nr 4d) szt. 10 614,00 zł min. 24 miesiące 4 Elektrokardiograf przenośny( WTT w załączniku nr 4e) szt. 1 491,00 zł min. 24 miesiące 5 Inhalator tlenowy( WTT w załączniku nr 4f) szt. 10 614,00 zł min. 24 miesiące 6 Kamizelka krótkie unieruchomienie kręgosłupa( WTT w załączniku nr 4g) szt. 23 565,00 zł min. 24 miesiące 7 Kardiomonitor( WTT w załączniku nr 4h) szt. 1 639,00 zł min. 24 miesiące 8 Materac podciśnieniowy do unieruchomienia ciała( WTT w załączniku nr 4i) szt. 4 786,00 z min. 24 miesiące 9 Ogrzewacz osobisty( WTT w załączniku nr 4j) szt. 2 130,00 zł min. 12 miesięcy 10 Ogrzewacz płynów infuzyjnych( WTT w załączniku nr 4k) szt. 4 462,00 zł min. 24 miesiące 11 Torba S - sanitariusza( WTT w załączniku nr 4l) szt. 4 304,00 zł min. 24 miesiące 12 Pompa infuzyjna strzykawkowa( WTT w załączniku nr 4ł) szt. 1 221,00 zł min. 24 miesiące 13 Przyrząd ssący elektryczny( WTT w załączniku nr 4m) szt. 4 344,00 zł min. 24 miesiące 14 Pulsoksymetr( WTT w załączniku nr 4n) szt. 4 356,00 zł min. 24 miesiące 15 Respirator( WTT w załączniku nr 4o) szt. 1 663,00 zł min. 36 miesięcy 16 Torba ratownicza( WTT w załączniku nr 4p) szt. 2 737,00 zł min. 24 miesiące dla wyrobów medycznych wielokrotnego użycia 17 Unieruchomienie kończyn podciśnieniowe( WTT w załączniku nr 4r) szt. 2 737,00 zł min. 24 miesiące 18 Walizka reanimacyjna( WTT w załączniku nr 4s) szt. 2 442,00 zł min. 24 miesiące dla wyrobów medycznych wielokrotnego użycia RAZEM wadium: 10.563,00 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.14.17.30 - Kołnierze chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.30 - Kołnierze chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium na te części zamówienia (pozycje) na które składa ofertę. Kwoty wadiów na poszczególne części zamówienia (pozycje) przedstawia: punkt II.1.3) ogłoszenia (Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia) oraz załącznik nr 4 do SIWZ. Łączna kwota wadium na wszystkie pozycje zamówienia wynosi 10.563,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 38 1010 1010 0020 3313 9120 0000 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł: Wadium przetarg: sprawa nr 60/2008 cześć nr .............................. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania oferta; 2) zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego; 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia. 7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę wykluczonego lub którego oferta została odrzucona, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Kopię dokumentu potwierdzającego złożenie wadium Wykonawca załącza do oferty. Oryginał złożenia wadium Wykonawca składa do Głównego Księgowego WOFiTM, który dokonuje jego weryfikacji..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (lub części na które złożona jest oferta) - załącznik nr 4; 5) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów. 05-430 Celestynów; ul. Wojska Polskiego 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 07:30, miejsce: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie, ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek) w dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do sztucznego oddychania z pompą do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do sztucznego oddychania z pompą do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych ( WTT w załączniku nr 4a SIWZ) szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylator przenośny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny( WTT w załączniku nr 4c SIWZ) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Deska ortopedyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Deska ortopedyczna( WTT w załączniku nr 4d SIWZ) szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrokardiograf przenośnY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf przenośny( WTT w załączniku nr 4e SIWZ) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inhalator tlenowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator tlenowy( WTT w załączniku nr 4f SIWZ) szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kamizelka krótkie unieruchomienie kręgosłupa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka krótkie unieruchomienie kręgosłupa( WTT w załączniku nr 4g SIWZ) szt. 23.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kardiomonitor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor( WTT w załączniku nr 4h SIWZ) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materac podciśnieniowy do unieruchomienia ciałA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac podciśnieniowy do unieruchomienia ciała( WTT w załączniku nr 4i SIWZ) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ogrzewacz osobisty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrzewacz osobisty( WTT w załączniku nr 4j SIWZ) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ogrzewacz płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrzewacz płynów infuzyjnych( WTT w załączniku nr 4k SIWZ) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Torba S - sanitariusza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba S - sanitariusza( WTT w załączniku nr 4l SIWZ) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pompa infuzyjna strzykawkowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna strzykawkowa( WTT w załączniku nr 4ł SIWZ) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przyrząd ssący elektryczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd ssący elektryczny( WTT w załączniku nr 4m SIWZ) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pulsoksymetr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr( WTT w załączniku nr 4n SIWZ) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Respirator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator( WTT w załączniku nr 4o SIWZ) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Torba ratownicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba ratownicza( WTT w załączniku nr 4p SIWZ) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Unieruchomienie kończyn podciśnieniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unieruchomienie kończyn podciśnieniowe( WTT w załączniku nr 4r SIWZ) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Walizka reanimacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Walizka reanimacyjna( WTT w załączniku nr 4s SIWZ) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Zakup 2 sztuk agregatów prądotwórczych o mocy min. 100 kVA.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy, GOPS i GK w Celestynowie, z podziałem na części.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa holterów ciśnieniowych, aparatów EKG, pulsoksymetrów przenośnych, kardiomonitorów transportowych, łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego oraz defibrylatorów.
- Dostawa aparatury medycznej - pomp infuzyjnych strzykawkowych, pomp infuzyjnych, pomp infuzyjnych PCA, pulsoksymetrów oraz defibrylatorów AED wraz z montażem i szkoleniem
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Dziecięcego SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Poddziałem Urazowo - Ortopedycznym dla dzieci SP ZOZ w Gostyniu
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Wewnętrznego SP ZOZ w Gostyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





