eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Rzeszów: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
Numer ogłoszenia: 99059 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametr Wymagane minimalne parametry techniczne Typ urządzenia Wielofunkcyjne, laserowe, monochromatyczne Funkcje urządzenia Drukowanie, kopiowanie, skanowanie Prędkość kopiowania Minimum 35 stron na minutę w formacie A4; Minimum 16 stron na minutę w formacie A3 Czas nagrzewania urządzenia Maksymalnie 15 sekund Czas wykonania pierwszej kopii A4 Maksymalnie 4,5 sekundy. Zoom Zmiana skali w zakresie 25-400% (co 1%) Podajnik dokumentów Dwustronny automatyczny o pojemności na 100 arkuszy o gramaturze 80 g/m2 Dupleks drukarki Wbudowany w korpus urządzenia. Pojemność wejściowa na papier Wymagana pojemność wejściowa na papier minimum 1200 arkuszy w konfiguracji: minimum dwie kasety na papier + taca ręczna boczna Obsługiwany format papieru przez kasety Wymagane formaty: A3, A4, DL, A5, obsługiwane przez przynajmniej jedną kasetę na papier. Obsługiwany format papieru przez tacę ręczną boczną Wymagane formaty: A3, A4, DL, A5. Taca ręczna boczna musi zapewniać wydruki na arkuszach o długości 600 mm Obsługiwana gramatura papierów Wymagane jest, aby urządzenie zapewniało zadruk papierów o gramaturze w zakresie 60-300 g/m2 przynajmniej z dwóch kaset na papier oraz w zakresie 53-300 g/m2 tacy ręcznej, w trybie jednostronnym. Wymagane jest, aby urządzenie drukowało również na papierze o gramaturze w zakresie 250 g/m2 w trybie dwustronnym automatycznym Dysk twardy O pojemności minimum 320 GB (pojemność obsługiwana przez urządzenie) z funkcją zapisywania i przechowywania dokumentów Książka adresowa Minimum 12000 adresów Rozdzielczość drukowania Wymagana rozdzielczość minimalna 1200x1200 dpi Język drukarki Wymagany: PCL5, PCL6, opcjonalnie oryginalny Adobe Postscript 3, PDF bezpośredni, druk mediów: JPEG, TIFF. Moduł skanera Wbudowany skaner płaski (szybowy) oraz automatyczny dwustronny podajnik dokumentów (w technologii CCD) Prędkość skanowania Minimum 79 stron A4 na minutę w rozdzielczości minimum 300 dpi w trybie jednostronnym Formaty plików w procesie skanowania PDF, PDF-A, PDF skompresowany, PDF szyfrowany Inne funkcje skanera Możliwość dodawania skanowanym plikom atrybutów: nazwy oraz daty, a także wpisy treści wiadomości podczas skanowania do e-mail. Wykorzystanie nośników pamięci zewnętrznej Drukowanie z pamięci USB oraz kart SD, a także skanowanie do pamięci USB oraz SD Interfejsy Ethernet BASE 10/100/1000, USB 2.0. Obsługiwane protokoły TCP/IP dla funkcji drukowania oraz SMTP, POP, IMAP4, SMB, FTP, URL dla funkcji skanowania Obsługiwane systemy operacyjne System Windows Vista/7/8/10 oraz Serwer2003/2008/Serwer2012 Zarządzanie ustawieniami urządzenia Urządzenie musi umożliwiać dostęp do jego ustawień poprzez narzędzie uruchamiane poprzez przeglądarkę internetową. Narzędzie uruchamiane poprzez przeglądarkę internetową musi umożliwiać podgląd ekranu głównego panelu dotykowego Obsługa urządzenia Za pomocą panelu dotykowego. Ze względu na możliwość obsługi urządzenia przez osoby słabowidzące, panel operacyjny musi posiadać tryb powiększania czcionek oraz ikon na ekranie głównym uruchamiany za pomocą jednego przycisku na panelu Funkcje dodatkowe - oprogramowanie umożliwiające bezpośrednie drukowanie poprzez przeciąganie wybranego pliku do ustawionego folderu np. na pulpicie bez potrzeby instalacji sterowników danego urządzenia na komputerze użytkownika końcowego (sterownik tylko na serwerze) - oprogramowanie umożliwiające podgląd, wydruk i usunięcie bezpośrednio z panelu urządzenia dokumentów w formacie pdf, docx, xlsx, jpg, ttif zapisanych w zasobie sieciowym, dokumenty do wydruku nie mogą być przechowywane na dysku twardym urządzenia MFP. Dodatkowo zamawiający wymaga aby użytkownik z poziomu panelu urządzenia miał możliwość nałożenia na drukowany dokument kodu kreskowego oraz stempla o dowolnej wprowadzonej przez siebie treści. - Urządzenie musi zapewniać funkcję wielokrotnego (przynajmniej 9-krotnego) nadpisywania danych dyskowych. - Urządzenie musi zapewniać funkcję szyfrowania danych dyskowych szyfrem w standardzie AES z kluczem o długości 256 bitów. - Urządzenie musi zapewniać funkcję nadawania hasła oraz szyfrowania dokumentu w formacie PDF, podczas skanowania przy użyciu protokołów SMTP, POP, IMAP, FTP. Wymagane jest zastosowanie szyfru AES z kluczem o długości 256 bitów. - Urządzenie musi posiadać możliwość wyłączenia portu USB oraz SD. - Urządzenie musi zapewniać szyfrowanie komunikacji do serwera SMTP przy użyciu SSL w standardzie AES z kluczem o długości 256 bitów. - Urządzenie musi zapewniać funkcję szyfrowania pamięci urządzenia, książki adresowej oraz danych użytkownika podczas autoryzacji. - Urządzenie musi posiadać możliwość ustawienia kont z prawami administratora z hasłem (długość hasła minimum 10 znaków). - Urządzenie musi posiadać możliwość ustawienia urządzenia w takim trybie, aby dopuszczalne były tylko niezbędne protokoły sieciowe, np. tylko protokół HTTPS lub tylko protokół IPP itp. Wyposażenie dodatkowe Urządzenie musi być dostarczone z szafką w kolorze analogicznym do obudowy urządzenia Zużycie energii elektrycznej Zużycie energii elektrycznej w trybie gotowości: maksymalnie 55 W. Zużycie energii w trybie uśpienia: maksymalnie 0,5 W. Zużycie energii według tygodniowego wskaźnika TEC: maksymalnie 1,4 kWh. Urządzenie musi posiadać funkcję, która umożliwia zaprogramowanie godzin, w których urządzenie całkowicie się wyłączy oraz włączy. Materiały eksploatacyjne toner czarny dostarczony z urządzeniem pozwalający na wydrukowanie minimum 24000 stron A4 przy zadruku 5% Czas reakcji serwisu Maksymalnie 48 godzin.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.