eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Sędziszów Małopolski: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 99047 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg na terenie gminy Sędziszów Małopolski, w podziale na n/w Zadania: Zadanie 1 Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 464 w Będziemyślu Planowany do wykonania zakres robót obejmuje : - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 840 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 3 cm - 63,0 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 840 m2 - pobocza tłuczniowe gr. 10 cm - 168 m2 Zadanie 2 Przebudowa drogi wewnętrznej w Wolicy Ługowej na działce nr ewid. 906/1 i 906/2 Planowany do wykonania zakres robót obejmuje między innymi : - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 720 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 3 cm - 54,0 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 720 m2 - zabezpieczenie gazociągu - 12 m - remont przepustów - 1 szt. Zadanie 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w Wolicy Ługowej na działce gminnej nr 947 Planowany do wykonania zakres robót obejmuje między innymi : - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 325 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 2 cm - 16,25 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 325 m2 - zabezpieczenie gazociągu - 6 m - remont przepustu - 1 szt. Zadanie 4 Przebudowa drogi gminnej w Górze Ropczyckiej - Nawsie Planowany do wykonania zakres robót obejmuje : - oczyszczenie nawierzchni drogowej - mechaniczne - 1 000 m2 - skropienie nawierzchni - 1 000 m2 - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 452 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 3 cm - 37,50 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 1 452 m2 - pobocza z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 255,0 m2 - zabezpieczenie gazociągu - 12 m - rozebranie nawierzchni z trylinki - 230 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań obejmujących budowę, przebudowę lub remont dróg, ulic o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto nie mniejszej niż: a) 50 000,00 zł dla Zadania nr 1, nr 2 b) 20 000,00 zł dla Zadania nr 3 c) 90 000,00 zł dla zadania nr 4;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) równiarka - minimum 1 szt. b) układarka kruszywa - minimum 1 szt. c) rozścielacz mas bitumicznych - minimum 1 szt. d) walec stalowy - minimum 1 szt. e) walec ogumiony - minimum 1 szt. f) środek transportu - minimum 1 szt. g) koparko-ładowarka - minimum 1 szt. Warunek dotyczy wszystkich 4 Zadań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: Kierownik budowy/robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Warunek dotyczy wszystkich 4 Zadań o UWAGA: Stosownie do art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008r.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W sytuacji gdy, Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Formularz 3.8. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (dotyczy wszystkich 4 Zadań)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach: 1) zmiany terminu przekazania Wykonawcy terenu budowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana terminu może wynikać jedynie z przyczyn nieznanych Stronom w chwili zawierania umowy; 2) zmiany terminu wykonania zadania wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami tj.: warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczeniem sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w STWiORB. 3) zmiany stawki podatku VAT; 4) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy okoliczności, które nie były znane stronom; 5) zmiany oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub wykonawcy; 6) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej do wykonania przez podwykonawców; 7) zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postepowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postepowaniu w tym zakresie; 8) konieczności zmiany osób, o których mowa w § 9 niniejszej umowy; 9) innych nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 464 w Będziemyślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do wykonania zakres robót obejmuje : - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 840 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 3 cm - 63,0 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 840 m2 - pobocza tłuczniowe gr. 10 cm - 168 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w Wolicy Ługowej na działce nr ewid. 906/1 i 906/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do wykonania zakres robót obejmuje między innymi : - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 720 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 3 cm - 54,0 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 720 m2 - zabezpieczenie gazociągu - 12 m - remont przepustów - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w Wolicy Ługowej na działce gminnej nr 947.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do wykonania zakres robót obejmuje między innymi : - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 325 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 2 cm - 16,25 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 325 m2 - zabezpieczenie gazociągu - 6 m - remont przepustu - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Górze Ropczyckiej - Nawsie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany do wykonania zakres robót obejmuje : - oczyszczenie nawierzchni drogowej - mechaniczne - 1 000 m2 - skropienie nawierzchni - 1 000 m2 - podbudowę z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 452 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanka mineralno - bitumiczną śr. gr. 3 cm - 37,50 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 1 452 m2 - pobocza z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 255,0 m2 - zabezpieczenie gazociągu - 12 m - rozebranie nawierzchni z trylinki - 230 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.