To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Mysłowice: Zorganizowanie 14-to dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólno usprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym połączonego z zieloną szkołą nad morzem dla uczniów, absolwentów, opiekunów i kadry wychowawczej z Zespołu Szkół Specjalnych im. Janu
Numer ogłoszenia: 99009 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 58468 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach, pl. Wolności, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2222056, fax 0-32 2222056.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkolnictwo..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 14-to dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólno usprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym połączonego z zieloną szkołą nad morzem dla uczniów, absolwentów, opiekunów i kadry wychowawczej z Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach w terminie między 12 września a 5 października 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie 14-to dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólno usprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym połączonego z zieloną szkołą nad morzem dla uczniów, absolwentów, opiekunów i kadry wychowawczej z Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach w terminie między 12 września a 5 października 2008 r. 2. Uczestnicy turnusu - 155 osób, w tym młodzież w wieku od 8 do 31 lat - z orzeczoną niepełnosprawnością - 84 osoby (pełnopłatne), bez orzeczonej niepełnosprawności - 21 osób (pełnopłatne), opiekunowie osób niepełnosprawnych - 39 osoby (pełnopłatne), kierownik turnusu - 1 osoba oraz kadra kierownicza - 10 osób. 3. Dopuszcza się zmianę liczebności grupy w turnusie w granicach 10%. 4. Wymogiem jest, aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.), oraz aby ośrodek posiadał wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania turnusów rehabilitacyjnych i posiadał aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu 5. Wymogiem jest aby ośrodek przystosowany był do przyjmowania osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami: - z upośledzeniem umysłowym, - z chorobą psychiczną, - z epilepsją, - z upośledzeniem narządu ruchu, - z chorobami układu krążenia, - z chorobami układu oddechowego, - z chorobami neurologicznymi, - z cukrzycą, - z celiakią oraz - z ogólnego stanu zdrowia. 6. Wymagania dotyczące zakwaterowania: 6.1) miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu rehabilitacyjnego winno znajdować się w Polsce nad morzem, 6.2) zakwaterowanie w budynku murowanym - o standardzie odpowiadającym hotelom minimum*** (3 gwiazdkowym) w maksymalnej odległości od morza do 1 km, posiadającym teren rekreacyjno-sportowy, zaplecze rehabilitacyjne, rekreacyjne oraz zaplecze służące celom dydaktycznym, 6.3) pokoje 2, 3 i 4 osobowe z samodzielnym węzłem sanitarnym - łazienką (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) wyposażone w łóżka jednoosobowe, szafy, stoliki, krzesła i pościel - dla uczniów i absolwentów. Część pokoi przystosowana do osób z upośledzeniem narządu ruchu (ok. 10 osób), 6.4) pokoje 1, 2 osobowe z samodzielnym węzłem sanitarnym - łazienką (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) wyposażone w łóżka jednoosobowe, szafy, stoliki, krzesła, pościel, TV, telefony wewnętrzne oraz czajniki elektryczne - dla opiekunów, nauczycieli i kierownika turnusu. 7. Warunki wyżywienia - zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek wydawany przy obiedzie, kolacja) oraz suchy prowiant na wycieczkę i drogę powrotną. Diety pod kątem fenyloketonurii (2 osoby), pod kątem cukrzycy 1 osoba. 8. Wymagania medyczne. Wykonawca zapewni: 8.1) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz na dyżurze telefonicznym), 8.2) dostęp do lekarstw podstawowych oraz przepisanych przez lekarza na placówce, 8.3) minimum 20 zabiegów rehabilitacyjnych w czasie trwania turnusu wg wskazań lekarza ośrodka na podstawie informacji o stanie zdrowia. Uwaga: koszty związane z zakupem leków podstawowych i leczenia ponosi Wykonawca. 9. Wymagania dotyczące programu kulturalno-oświatowego (KO). Wykonawca zapewnia program KO w czasie trwania turnusu rehabilitacyjnego, w tym zabawy dla dzieci i dorosłych, oraz co najmniej: 9.1) zorganizowanie co najmniej 1 (jednej) wycieczki fakultatywnej, 9.2) zorganizowania ogniska z pieczeniem kiełbasek, 9.3) korzystanie z bazy rekreacyjno-sportowej w miejscu zakwaterowania. 9.4) zorganizowanie 2 dyskotek dla uczestników turnusu. Uwaga: koszty związane z programem KO oraz zakupem kiełbasek ponosi Wykonawca. 10. Dojazd i powrót. Wykonawca zapewni transport sprawnymi technicznie autokarami wysokiej klasy, przystosowanymi do przewozu osób i bagażu, w tym dla osób niepełnosprawnych: 10.1) ze stacji kolejowej od ośrodka w dniu przyjazdu, 10.2) z ośrodka na stację kolejową w dniu wyjazdu, 10.3) na wycieczkę fakultatywną. Uwaga: koszty związane z transportem ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu, zgodnie z pkt. 2. 12. Wykonawca dokona zgłoszenia placówki wypoczynku do właściwego Kuratorium Oświaty nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem turnusu. 13. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty nośnik elektroniczny bazy lokalowej wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym oferowanego obiektu. 14. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonej usługi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 148890 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM TURYSTYKI I REHABILITACJI SP. Z O.O.
- Zachodniopomorskie Centrum Turystyki i Rehabilitacji Sp. z o.o., Kołobrzeska 32, 72-330 Mrzeżyno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: ceny jednostkowe
- Oferta z najniższą ceną: ceny jednostkowe / oferta z najwyższą ceną: ceny jednostkowe
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- świadczenie usług krajowego transportu rzeczy samochodami ciężarowymi dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice - Wesoła z podziałem na zadania.
- Rozbudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na halach wystawowych CMP
- "Psychoterapia rodzinna"
- "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji i deratyzacji dla Polskiej Grupy Górniczej, Oddział KWK Mysłowice - Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- "Świadczenie usług medycznych dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej - polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW - II POSTĘPOWANIE
- Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Usługi opieki medycznej dla pracowników Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie oraz członków ich rodzin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.