To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 98916 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Lubochnia: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w Gminie Lubochnia tj. budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni i budynku Publicznego Gimnazjum w Lubochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72245-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubochnia, krajowy numer identyfikacyjny
59064814900000, ul.
ul. Tomaszowska
9,
97217
Lubochnia, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 103 510, faks
447 103 022, e-mail
inwest@lubochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lubochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w Gminie Lubochnia tj. budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni i budynku Publicznego Gimnazjum w Lubochni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w Gminie Lubochnia tj. budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni i budynku Publicznego Gimnazjum w Lubochni 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni. Zakres robót budowlanych do wykonania: 1) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm metodą bez spoinową 2) docieplenie ścian zewnętrznych pod poziomem terenu styropianem o grubości 14 cm 3) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o grubości 20 cm 4) docieplenie stropodachu styropianem laminowanym o grubości 20 cm 5) wymiana obróbek blacharskich 6) wymiana rur spustowych oraz rynien 7) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, 8) odtworzenie instalacji odgromowej 9) wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie energooszczędne typu led 10) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania obejmująca wymianę istniejących grzejników na grzejniki płytowe z zaworami termostatycznymi oraz wymianę pomp obiegowych 11) montaż instalacji fotowoltaicznej (panele fotowoltaiczne o mocy 18kW, urządzenia sterownicze i rozdzielcze, okablowanie). Zadania nr 2: Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Lubochni. Zakres robót budowlanych do wykonania: 1) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm metodą bez spoinową 2) docieplenie ścian zewnętrznych pod poziomem terenu styropianem o grubości 14 cm 3) docieplenie stropodachu styropianem laminowanym o grubości 20 cm 4) wymiana obróbek blacharskich 5) wymiana rur spustowych oraz rynien 6) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, 7) odtworzenie instalacji odgromowej 8) wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie energooszczędne typu led 9) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania obejmująca wymianę istniejących grzejników na grzejniki płytowe z zaworami termostatycznymi, wymianę przewodów (rur, zaworów, odpowietrzników, filtra), montaż aparatów grzewczych oraz wymianę pompy obiegowej 10) montaż instalacji fotowoltaicznej (panele fotowoltaiczne o mocy 18kW, urządzenia sterownicze i rozdzielcze, okablowanie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót, - projekty budowlane (część tekstowa i graficzna) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - audyt energetyczny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45100000-8,
45453000-7,
45421130-4,
45331100-7,
45320000-6,
45310000-3,
45400000-1,
09331200-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2461900.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2975082.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.