eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowaniaZP/PN-D/04/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Złocieniec: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2009
Numer ogłoszenia: 98881 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696 , ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3 i Załączniku Nr 4 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załączników: Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania). Realizacja przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy będące przedmiotem zamówienia, które: -odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4); -są fabrycznie nowe; -posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania b)Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy c)Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy i cienkopisy były nowe, tj. rok produkcji 2009 d)Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy e)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty f)Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego g)Koszty transportu ponosi Wykonawca h)Wykonawca zagwarantuje sukcesywne dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem i)Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia zamówienia j)Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) - w godzinach od 8.00 do 14.00- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem k)Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy l)Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem: -z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1, 2, 3 (Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3) -z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696 - dotyczy Części 4 (Załącznik Nr 4) w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: Część 1 - Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia -wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; Część 2 - Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego -wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Część 3 - Materiały i sprzęt biurowy dla GWŁ -wg Załącznika Nr 3 do SIWZ Część 4 - Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia -wg Załącznika Nr 4 do SIWZ 3.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji spowoduje odrzucenie oferty w tej części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 24.91.00.00 - Kleje .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10, art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii, opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczonych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale XII SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii, opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczonych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale XII SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ, tj.: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej - dla każdego wspólnika). 2. Wypełnione, kompletne następujące załączniki: A). Druk - FORMULARZ OFERTOWY B). Załącznik Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 1 C). Załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 2 D). Załącznik Nr 3 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 3 E). Załącznik Nr 4 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 4 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część wypełniając odpowiednio Załącznik Nr 1 ;Załącznik Nr 2; Załącznik Nr 3; Załącznik Nr 4 F). Załącznik Nr 5 do SIWZ - OŚWIADCZENIE Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (US, ZUS lub KRUS) G). Załącznik Nr 6 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp H). Załącznik Nr 7 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 4a. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca), wówczas: 1) każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 1, 2F, 2H; 2) Wykonawcy występujący wspólnie - złożą łącznie (wspólnie) jeden komplet dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 2A, odpowiednio 2B - 2E, oraz 2G. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą: - pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem znaku postępowania i przedmiotu zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie - na pisemny wniosek adresowany do JW 1696, przesałany pocztą lub faksem lub odebrać osobiście w JW 1696 budynek 25 - kancelaria 127 w godz. 8.00 - 13.00 w dni robocze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (budynek Nr 25b pom. Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla PIONU SZKOLENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla PIONU SZKOLENIA, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6, 24.90.00.00-3, 24.91.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla KLUBU GARNIZONOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla KLUBU GARNIZONOWEGO, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla GWŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla GWŁ, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 39.20.00.00-4, 39.24.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla SŁUŻBY ZDROWIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla SŁUŻBY ZDROWIA, szczegółowo wymienione w Załączniku Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.